Beberapa Jam Kemudian..
" Ary.."
Zachary hanya tersenyum melihat ibunya yang berada di hadapan jendela kaca bilik Esmeralda.
"Kenapa awal sangat datang ke sini, kan mommy nak Ary rehat jer. Biar mommy jaga Es." katanya sambil memaut pinggang anakknya.
" Ary tak jadi pergi rumah lama kita. Ary balik rumah Ary terus mandi, makan, dan bawa yang perlu. Then, Ary bergegas ke sini. " jelas Zachary lagi.
" Hmm, iyalah. Kalau begitu, mommy balik dulu lah ya. Oh ya, tadi mama Es whatsapp mommy, dia inform mungkin tengahari akan ke sini bersama papa Es. "
" Okay mom. Lagipula saya dah panggil driver untuk mommy supaya senang mommy hendak ke mana-mana." kata Zachary dengan wajah yang ceria.
" Kamu ni kan... " ibu Zachary ketawa kecil sambil menguis hidung anaknya itu.
Zachary melihat ibunya yang melambaikan tangan ke arahnya dan berlalu pergi. Zachary melibat kelibat ibunya sehingga tidak kelihatan lagi.
Zachary meletakkan ibu jarinya untuk pengesahan masuk ke kamar wad Esmeralda. Sebelum itu dia menoleh kesemua pengawal peribadi Esmeralda dengan teliti.
" Hari ni Skuad Dua pula bertugas.
Mike, Rocky, Tan, James & Lindsey." Zachary merekodkan kesemua detail di mindanya.Pintu terbuka dan Zachary masuk perlahan-lahan supaya Esmeralda tidak terjaga.
Zachary berdiri di tepi katil sambil berpeluk tubuh memandang wajah dan lekuk tubuh Esmeralda.
" Damn.. What a beautiful view." desisnya di dalam hati.
Zachary mengelus-elus wajah Esmeralda dengan lembut. Membetulkan posisi bantal Esmeralda.
Dengan tidak teragak-agak, Zachary berbaring sambil memeluk Esmeralda. Erat.
" Ke..ke..napa tubuhku hangat semacam ni? Aku kat syurga pulak ker? Atau neraka?" desis Esmeralda di dalam hati namun dia masih belum sedar sepenuhnya.
Akhirnya Esmeralda tidur di pelukkan Zachary.
Chirpp, Chirpp, Chirpp...
Kedengaran bunyi burung bersahutan di waktu pagi.Zachary segera bangun dan menoleh ke arah Esmeralda.
" Morning handsome.." ucap Esmeralda.
Zachary terkejut melihat Esmeralda telah sedar. Sambil menggosok matanya yang masih kabur.
" Awak dah sedar. Kenapa tak kejutkan saya?" Zachary turun dari katil dan duduk di kerusi yang berada di tepi katil.
" Saje, nak recall back my memory. Sambil tengok raut wajah awak yang tampan. Girlfriend tak marah ke?" tanya Esmeralda.
Zachary tidak menjawab pertanyaan itu lalu menekan butang untuk memanggil doktor ke ruangan.
" I'm okay now. I don't need doctor." Esmeralda membuka gaun hospitalnya di hadapan Zachary.
Zachary segera menutup matanya lalu memakaikan semula gaun itu di tubuh Esmeralda.
" What ? Awak tak suka ke?" bisik Esmeralda di telinga Zachary.
Bulu roma Zachary meremang.
" Doktor kena check awak dulu baru awak boleh discharge. Okay ?" pujuk Zachary lembut.
Dia tahu perangai bold dan daring Esmeralda akan menyebabkan dirinya tidak dapat menahan ghairahnya yang telah lama disimpan untuk gadis pujaannya itu.
YOU ARE READING
MASIH ADA SYURGA BUATKU
Romance[ COMPLETED- -] 🔞 🖋️KISAH INI TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAUPUN YANG SUDAH TIADA. CERITA INI ADALAH SEBAGAI HIBURAN DAN PENGAJARAN SAHAJA. ⚠️AMARAN KERAS KEPADA PEMBACA BAWAH UMUR 18 🔞 . Esmeralda meleraikan pelukkan Zachary dan m...