" Yes, harder. Ahhh..." desah Esmeralda.
" You like it huh ?"
Zachary melajukan hayunan.
" Ahhh...it is so deep. " gumam Esmeralda.
Esmeralda memancing nafsu Zachary dengan memainkan klitorisnya. Kelakuan Esmeralda itu membuatkan Zachary ingin pancut awal namun ditahannya.
" Arghh, damn." kata Zachary sambil mengigit bibirnya geram.
Zachary memberhentikan hayunan lalu mengecup bibir Esmeralda.
" Turn your back babe." bisik Zachary di telinga Esmeralda lalu menjilat leher Esmeralda.
Posisi yang dipinta tersedia di depan mata Zachary. Tanpa membuang masa Zachary memasukkan penisnya ke dalam lubang nikmat Esmeralda dengan rakus.
Tujahan tersebut membuat Esmeralda mendesah nikmat sehingga terlihat putih matanya sahaja. Zachary melihat Esmeralda menikmatinya lalu menampar punggung Esmeralda berulang kali.
" Ahhh!" jerit Esmeralda.
" I'm gonna cum babe. Arghhh..." gumam Zachary geram sambil menghayunkan pergerakkannya laju.
Crott-crott-crottt...
Zachary menunduk ke arah tubuh Esmeralda lalu mengecup seluruh tubuh Esmeralda dengan nafasnya yang laju. Mereka akhirnya rebah bersama-sama.
Zachary memeluk erat Esmeralda yang kelihatan lemas lalu mengecup ubun-ubun Esmeralda.
" That was great. You are great." puji Esmeralda.
Zachary hanya tersenyum lalu membelai rambut Esmeralda yang kusut. Mereka berdua pun akhirnya tertidur.
***
EVENING WEDDING RECEPTIONCahaya lampu berkelip-kelip berwarna warni dihiasi bunga-bunga hidup yang indah.
" Lady Fi, you look gorgeous tonight." kata Elisa.
" Aww, thanks. You too darling." balas Fiona.
" Dimana mereka berdua ni? Takkan belum siap lagi." melilau mata Elisa mencari kelibat Esmeralda dan Zachary.
" Masih di bilik lah tu kan." kata Fiona dengan tawa kecil.
Elisa seakan mengerti maksud Fiona terus tertawa.
***
Di Bilik Esmeralda..
Esmeralda membuka matanya lalu memandang ke atas. Kelihatan wajah suaminya yang sedang memandangnya ketika tidur.
" Dah bangun dah permaisuri dear ni ya." kata Zachary sambil memeluk Esmeralda.
" Hmm, kena guna panggilan "dear" lah lepas ni?" tanya Esmeralda sambil tersenyum.
" Kenapa? Tak best ek? Okay, kita cari panggilan lain. Sayang dan Ayang nak? Ke nak baby ngan hubby? " tanya Zachary sambil ketawa.
" Dear ngan honey pun sweet. Tapi kenapa bila kita ehem-ehem tadi awak panggil saya babe pulak. Lain-lain situasi ke? " tanya Esmeralda musykil.
" Kenapa? Tak suka ek? " tanya Zachary serba salah.
" Suka. It's sound sexy when you said it. " kata Esmeralda sambil menggigit bibirnya.
" Naughty girl. " kata Zachary sambil menguis hidung Esmeralda.
" Dear.. "
" Mmm.. Yes honey? What's your wish ?"
YOU ARE READING
MASIH ADA SYURGA BUATKU
Romantik[ COMPLETED- -] 🔞 🖋️KISAH INI TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAUPUN YANG SUDAH TIADA. CERITA INI ADALAH SEBAGAI HIBURAN DAN PENGAJARAN SAHAJA. ⚠️AMARAN KERAS KEPADA PEMBACA BAWAH UMUR 18 🔞 . Esmeralda meleraikan pelukkan Zachary dan m...