BAB 10

7.2K 46 0
                                    

Michael keluar mencari signal untuk membuat panggilan.

"Hello, is this Royal Police Station?" tanya Michael cemas.

"Yes sir. What can I help you?" tanya pegawai polis tersebut.

"I think someone has been kidnapped on my uncle's cabin. Please come immediately."

Michael terus memberikan jalur jalan menuju ke kabin bapa saudaranya. Setelah selesai, Michael balik ke kediaman bapa saudaranya.

Dengan degupan jantung Michael yang rasanya ingin luruh. Dia tetap melangkah menuju ke ruangan bawah tanah.

Dari jarak beberapa meter Michael terdengar suara desahan berganti suara jeritan keras bapa saudaranya.

"Diam!!!" jerit lelaki durjana itu kepada Esmeralda kecil.

"Jangan uncle, sakit! Arhhh!!!" suara Esmeralda menjerit berserta menangis kesakitan.

Lelaki tersebut menitiskan lubricant transparent di permukaan vagina dan klitoris Esmeralda kecil. Dengan menggunakan vibrator lelaki itu meletakkan di klitoris Esmeralda kecil.

Esmeralda berdesis nikmat tapi bukan itu yang diinginkannya.

"Sedap tak sweetie?" lelaki tersebut menjelirkan lidahnya seperti anjing kehausan.

Sewaktu lelaki durjana tersebut ingin memasukkan penis nya ke dalam vagina Esmeralda, Michael menendang pintu ruangan bawah tanah tersebut dan melihat kelakuan bapa saudaranya yang tidak senonoh. Esmeralda dipakaikan collar dan leash pada lehernya seperti binatang.

"YOU BASTARD!!!" Michael meluru ke arah bapa saudaranya yang terkejut dalam keadaan berbogel sepenuhnya.

Michael menumbuk pipi lelaki durjana itu bertubi-tubi. Menendang bahagian penis bapa saudaranya itu.

Darah keluar melalui hidung dan mulut bapa saudaranya terpecik di udara.

Belum sempat Michael meneruskan tumbukannya pasukan polis sampai di tempat kejadian. Michael berhenti membelasah bapa saudaranya dan menyerahkan selebihnya kepada pihak polis.

Michael membuka collar dan leash dari leher Esmeralda kecil yang sedang menangis tak henti-henti. Michael membungkus badan Esmeralda dan mendukungnya ke atas menungu pasukan ambulan.

"Oh God, what has he done to you sugar?" Michael memeluk erat badan Esmeralda kecil yang sedang menggigil sambil mengucup ubun-ubun Esmeralda.

Di ruangan mesyuarat Bebeuty Blush Co....

"Hey, sugar..are you okay?" tanya Michael apabila melihat air mata Esmeralda laju turun ke pipi.

"Mikey...you save me that day. I am so sorry did not recognise you earlier." kedengaran sayu suara Esmeralda.

Michael merapatkan badannya dan memeluk Esmeralda. Lama... Sambil membelai rambut Esmeralda.

Esmeralda menangis di pelukan Michael.

Kemudian Esmeralda menatap wajah Michael dan tersenyum bila teringat Michael memanggilnya dengan gelaran "Sugar" sehingga ke hari ini.

"What's are you looking at sugar?" tanya Michael bila melihat Esmeralda merenung wajahnya.

"Dude, you can speak bahasa melayu right." tanyaku iseng.

"You want me to speak bahasa Melayu isn't it sugar?" tanya Micheal sambil memicit hidungku yang mancung.

"Yea, why not." Kataku dengan nada riang.

Michael meletakkan tangan nya di pinggang tanda annoying. Esmeralda ketawa terbahak-bahak.

"Whoa, it's afternoon, jum lunch sama-sama." pelawaku sambil menarik tangan Michael.

"Let's go sugar." Michael mengikut sahaja kemana Esmeralda membawanya.

Skuad dua mengikuti dari kejauhan 2 meter seperti biasa.

"Hey sugar, do you have them all the time with you." tanya Michael apabila melihat Lindsey masuk ke dalam perut Si Roro bersama mereka.

"Let your car at my place, just follow me okay.." kataku tidak menjawab soalan Michael.

"Sugar, I ask you earlier. Do you bring them all the time with you?" kali kedua Michael bertanya kepada Esmeralda.

"Yea, dude. It's my Papa. You know right how dangerous this world for me." aku tersenyum kelat.

"I am sorry sugar because I am late." kedengaran suara Michael lemah.

"No man, it is not your fault." Esmeralda tersenyum manis kepada Michael.

Michael bercerita tentang dirinya melanjutkan pelajaran di Korea dan memulakan kariernya di sana.

Setibanya di Royal Palace Cafe....

Esmeralda memesan Ice Lemon Tea dan Nasi Goreng Kampung dan Micheal Coffee Latte dan Spaghetti Bolognese.

Mereka makan dan bergurau senda diiringi gelak ketawa.

Tanpa mereka ketahui ada mata memerhati ke arah mereka..

==============================

Thanks for reading. Hope you all enjoy. 🙏🏻😘

Mampukah Esmeralda mengecapi Syurga buatnya suatu hari nanti?

Stay Tuned for another chapters ❤️

Salam sayang,
DeLunarFairy 🌙

MASIH ADA SYURGA BUATKU Where stories live. Discover now