Irsa? -Akhdan Carlos.
Yes. Im here. -Irsa Daneen
What say you? -Akhdan Carlos.
Aku kelu lagi. Apa patut aku balas ni. Berfikir dan berfikir.
Saya pun SUKA awak jugak. -Irsa Daneen.
Dan yes. Aku terima dia.
Gila betullah kau ni,Irsa!!Tapi aku rasa suka pula dekat dia. Satu semestinya sebab dia handsome. Badan sasa. Gentleman pulak tu. Aishhh!!! Geram aku.
Ouh. Kalau macam tu,jom kita couple. -Akhdan Carlos.
And sekarang aku rasa nak melompat lompat atas katil ni. Dia ajak aku couple? Aku dengan dia together? Omg. Bestnya!!!!!
Ermmm. Saya okay je. -Irsa Daneen.
Okay,shiner. We are officially couple! -Akhdan Carlos.
Shiner????? Alamak. Jantung dah dup dap dup dap ni. Eeeee. Malulah kita. Hihihi.
Ujar aku lembut sambil menutup nutup muka aku dengan tangan.Shiner? -Irsa Daneen.
Saja aku buat buat buta. Padahal hati ni dah berbunga bunga dah. Alah,seronoknya dunia!!!! Aku sembamkan muka ku ke batal.
Yes,shiner. Shiner panggillah saya abang. -Akhdan Carlos.
Abang????? Alah,comelnya. Aishhh. Aku menepuk lagi bantal aku.
Okay,abang! -Irsa Daneen.
Aaaaaa. Seronoknya couple!?!?!!? Nak je aku jerit kuat kuat. Hihihihi.
😝 -Akhdan Carlos
Okay lah. Saya nak tidur dulu.bye. -Irsa Daneen.
Okay shiner. Dream me! - Akhdan Carlos.
Sure. - Irsa Daneen.
Dan aku terus menutup telefon aku. Rasa mahu pecah muka aku menahan malu.
Eeee. Tak sabarnya nak jumpa dia esok. Aaaaaa!!!!!
Kemudian aku menekup muka aku dengan bantal dan menjerit sekuat hati.
Mesti Ezra tak tahu ni. Hihihihi. Terkejut beruklah cina tulen tu esok. Bisik hati Irsa.
TUK TUK TUK
Kedengan ketukan pintu dari seseorang di luar yang memotong lamunan Irsa.
"Ish. Kacau daun kelapa betul lah. Mesti abang ni" Marah aku lalu berjalan menuju ke muka pintu.
"Jap jap" ujar aku lalu membuka pintu bilikku.
"Yes Mister Beast. Nak apa?" soal aku setelah dapat melihat wajah abang aku.
"Turun bawah,basuh pinggan. Hari ni turn adik kan!" arahnya lantas menarik tangan aku.
"Eeeee. Abang basuhlah. Adik penat lah" rayu aku.
Abang tidak menghiraukan rayuan aku malah menarik aku turun ke bawah.
Aku hanya menurutinya jika tidak mahu ada king kong jadian mengamuk dalam rumah ini.
Sampai sahaja di singki,dapat aku lihat bertapa banyaknya pinggan mangkuk yang bersedia untuk di mandikan oleh aku.
Haissshhhh
"Cepat basuh. Lepastu,adik nak buat apa pun,buat lah" ujar abang lalu melangkah keluar dari dapur.
Terus aku mendapat idea💡
Cepat kaki aku mengejar abang aku. Aku peluk lengannya sambil menunjukkan muka comel kepadanya.
"Kenapa muka macam cencorot pulak ni" ujar abang lalu menepis lembut tangan aku.
YOU ARE READING
ACID'S
Romance𝘗𝘢𝘯𝘤𝘢𝘳𝘢𝘯 𝘤𝘪𝘯𝘵𝘢 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘮𝘢𝘵𝘢 𝘩𝘪𝘵𝘢𝘮 ••••••••• Akhdan Carlos x Irsa Daneen "Dia ni gila!'' Suara aku bergetar mengungkap kata-kata itu. Puas hati aku. Setelah lama aku bersabar, tiba juga waktu yang paling sesuai. Wajah pelaja...