Η Μαρία είχε φτιάξει παστίτσιο. Πηγα την βοήθησα στο τραπέζι και κάτσαμε να φάμε. Εκει που τρώγαμε με ρωτάει ο μπαμπάς μου.
Μπ. Γιατί άργησες να γυρίσεις. Λεει κοιτώντας εμένα.
Κ. Κατέβηκα με τα κορίτσια οπότε ήρθαμε με τα πόδια.
Μπ. Και με τι πηγές?
Χ. Πήγαμε μαζί με την δικιά μου.
Μπ. Α οκ. Επειδή είδα την δική σου κάτω και νόμιζα ότι κάτι έπαθε. Λέει πάλι σε εμένα.
Κ. Οχι καλε μια χαρα είναι.Μετά πήγα στο δωμάτιό μου δεν είχα μαθήματα για αύριο οπότε κοιμήθηκα μεχρι που χτύπησε το κινητό μου. Βλεπω οτι η ώρα έχει πάει 5 και οτι με παίρνει ο Ραφαέλ.
Κ. Έλα. Λέω μέσα στην νύστα.
Ρ. Έλα μωρό μου, σε ξύπνησα?
Κ. Ναι αλλα καλύτερα που με ξύπνησες γιατι έπρεπε να σηκωθώ κάποτε. Τι κάνεις?
Ρ. Καλα μωρό μου εσυ?
Κ. Καλά κι εγώ.
Ρ. Είδα έκανες τατουάζ με τον Χάρη.
Κ. Ναι ισχύει. Σου άρεσε?
Ρ. Ναι πολυ ωραίο.
Κ. Ευχαριστώ όπως κατάλαβες δική μου ιδέα. Λεω αστεία.
Ρ. Ναι το κατάλαβα.
Κ. Χαχα πως πας εσύ?
Ρ. Καλα λιγο ζόρικα αλλα αντέχω. Εσυ?
Κ. Μια χαρά είσαι. Εγω καλα στην ίδια τάξη με τον Χάρη τελευταίο θρανίο παράθυρο - καλοριφέρ την κατά βρήκα.
Ρ. Αυτή είσαι.
Κ. Το ξέρω. Αχχχ! Λέω με γκρίνια.
Ρ. Τι βρε γκρινιάρα?
Κ. 1ον είμαι και 2ον πρέπει να παω βολτα τον Weil.
Ρ. Οκ. Να σε κλείσω γιατί έχω και διάβασμα και να τον πας βόλτα?
Κ. Οκ. Καλο διάβασα μωρό μου σαγαπαω.
Ρ. Κι εγω σαγαπω.Σηκώθηκα και πήγα στην ντουλάπα μου, την άνοιξα και πήρα την αλυσίδα του. Παω παίρνω τα κλειδιά μου και κατεβαίνω κάτω. Παιρνω το μπολ του και του βάζω τροφή. Σε 5 λεπτά το εχει αδειάσει. Είναι ακόμα 8 μηνών και τρώει τοσο, δηλαδή οταν θα κλείσει χρόνο ποσο θα τρώει??!!
Πάω του περνάω την αλυσίδα και βγαίνουμε από την αυλή. Τον πάω σε ένα πάρκο εκεί κοντά και μετα απο λιγο βλέπω κλήση στο κινητό μου το απαντάω και ήταν η Νικόλ.
Κ. Έλα.
Ν. Ελα θα βγεις?
Κ. Κοίτα έξω είμαι, έβγαλα τον Weil θα τον πάω σπίτι θα δω αν μπορώ και θα σε παρω σε κάνα τέταρτο με 20 λεπτό.
Ν. Είπαμε με τις άλλες 8 στο σπίτι μου αν μπορείς ελα κατευθείαν απο εδω.
Κ. Έγινε.Φτάνω σπίτι, αφήνω τον Weil στην θεση του και ανεβαίνω σπίτι.
Κ. Μπαμπά? Τον φωνάζω για να μου πει που είναι.
Μπ. Στο υπνοδωμάτιο.
Κ. Οκ. Με πήρε η Νικόλ αν θα βγω να πάω?
Μπ. Διάβασες?
Κ. Δεν μας έβαλαν και τίποτα σπουδαίο.
Μπ. Οκ. Πήγενε την ωρα σου την ξέρεις. Λεφτά έχεις?
Κ. Οκ. Εχω.
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...