25

288 10 1
                                    

Οι μέρες περνούσαν κι εγώ δεν είχα μήνυμα από τον Gang μου φαινόταν λίγο περίεργο αλλά δεν έδωσα σημασία είχα ήδη αρχίσει να ψάχνω γι αυτόν και βρήκα πολλά και γι αυτόν και για τους υπόλοιπους βρήκα ονόματα, ποινικό μητρώο, οικογένειες, βρήκα και από ποιόν αριθμό μου έστειλαν, ουσιαστικά τους hackαρα το σύστημα. Σήμερα είναι 22 Δεκεμβρίου το απόγευμα πήγα με την Μαρία για ψώνια να δούμε τι θα βάλω εγώ στον γάμο τους. Τελικά δεν πήραμε τίποτα οπότε θα βάλω αυτό που ειχα και στον αρραβώνα της Ιωάννας με το δερμάτινο του Χάρη. Γυρίσαμε σπίτι και εγώ με τον Χάρη βγήκαμε για να πάμε βόλτα τον Weil. Τουλάχιστον αυτό είπαμε στους γονείς μας. Στην πραγματικότητα είχα μιλήσει με τα παιδιά από το μαγαζί, που θα έκαναν το τραπέζι. Οπότε πήγαμε να πάρουμε πυροτεχνήματα, κροτίδες, φωτοβολίδες και καπνογονα. Πήραμε και τα τελευταία και φύγαμε.

Χ. Πάνε και αυτά. Ανακεφαλαιοση έχουμε... Τα έχουμε όλα.
Κ. Ωραία.
Χ. Που τα κρύβουμε?
Κ. Πίσω από το σπιτάκι του Weil.
Χ. Δεν θα ψάξουν?
Κ. Με τίποτα.
Χ. Οκ. Θα έρθει ο Παύλος με τον James.
Κ. Και ο Δημήτρης.
Χ. Τα κορίτσια?
Κ. Ε εννοείται! Λέω σε φάση "ντα".
Κ. Εχεις πει στο Παύλο τι πρέπει να κάνει?
Χ. Ναι όλα κομπλέ.
Κ. Ωραία. Θέλω μία χάρη.
Χ. Αν μπορώ ναι.
Κ. Για αύριο.
Χ. Ωχ.
Κ. Να πας εσύ τον Weiler βόλτα.
Χ. Εντάξει. Σου λείπει πολύ ε?
Κ. Είμαι 18 και τον είχα 15 χρόνια. Είναι όλη μου η ζωή.
Χ. Πλυν 3 χρονια.
Κ. Ζωή είναι από τότε που θυμάσαι τον εαυτό σου. Εγώ τουλάχιστον αυτό θεωρώ ζωή.
Χ. Σωστά.

Φτάσαμε σπίτι και βάλαμε την σακούλα στο σπιτάκι του Weil και ανεβήκαμε πάνω. Εγώ άφησα το κινητό μου στο σαλόνι πήρα ρούχα και πήγα για να κάνω μπάνιο.

Χάρης pov

Φτάνουμε σπίτι και η μικρή πηγαίνει για μπάνιο εγώ καθόμουν στο σαλόνι. Βλέπω το κινητό της μικρής να χτυπάει και ήταν μηνύματα από το instagram, το tik tok, το Facebook και τέτοια. Ένα όμως ήταν στον αριθμό της που έγραφε ότι ήταν από κάποιον Gang. Κάτι μου θυμίζει αυτό το όνομα. Αλλά δεν θυμάμαι τι... Μαλακά! Νιώθω τι αίμα μου να παγώνει στιγμιαία. Αυτός που μου την είχε στήσει στο γήπεδο μαζί με άλλους 4 και μου είπε να μην πω τίποτα. Του είπα να μην πειράξει την αδερφή μου. Τώρα νιώθω το αίμα μου να βράζει. Θα τον θάψω τον πουστη έτσι και τον βρω. Να παρακαλάει να μην τον βρω. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η μικρή που βγήκε από το μπάνιο και έψαχνε το κινητό της.

Κ. Χάρη που είναι το κινητό μου?
Χ. Εδώ.

Δεν θα της πω τίποτα ακόμα. Γιατί δεν με συμφέρει κιόλας. Έρχεται η μικρή στο σαλόνι και κάθετε δίπλα μου. Και κοιτούσε το κινητό της.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now