33

312 11 2
                                    

Το επόμενο πρωί ξυπνάω και πηγαίνω στην κουζίνα να φάω βλέπω τον Χάρη ξύπνιο στην κουζίνα να κρατάει ένα ποτήρι με καφέ.

Χ. Μέρα.
Κ. Τι κάνεις από τώρα ξύπνιος?
Χ. Δεν κοιμήθηκα καλά. Ξυπνούσα συνέχεια και αν κοιμόμουν απλά θα έκλεινα τα μάτια μου. Γυρίζει πλάτη σε εμένα και αφήνει το ποτήρι του στον νεροχύτη.

Δεν είπα τίποτα και πήγα από πίσω του τον αγκάλιασα για να ηρεμήσει, ούτε εγώ κοιμήθηκα καλά αλλά όχι όπως αυτός. Μετά γύρισε και με αγκάλιασε κανονικά.

Χ. Τι θα κάνουμε γαμώ το. Λέει και με βγάζει από την αγκαλιά του.
Κ. Δεν ξέρω.

Ξεκινάω να φτιάχνω ένα τοστ και κάθομαι στο τραπέζι να φάω. Τρώω το μισό και το υπόλοιπο το έδωσα στον Χάρη.

Χ. Δεν πεινάω.
Κ. Δεν σε ρώτησα.

Δεν είπε τίποτα, εγώ πήγα στο δωμάτιο να ντυθώ. Δεν είχα πολύ όρεξη να ψάχνω ρούχα οπότε έβαλα αυτα που φορούσα κι εχθές. Βγαίνω από το δωμάτιο και ο μπαμπάς μου ειχε ξυπνήσει.

Κ. Καλημέρα.
Μπ. Καλημέρα. Πως κοιμήθηκες?
Κ. Ε όχι και τόσο καλά.
Μπ. Γιατί?
Κ. Δεν ξέρω, ξυπνούσα τον ύπνο μου.
Μ. Άγχος είναι. Πετάγεται η Μαρία από το πουθενά κι εγώ τρομαξα.
Κ. Αϊ στο... Μην πετάγεσαι έτσι.
Μ. Γιατί έχεις άγχος?
Κ. Άστο τώρα, με έφερες στα ίσια μου, μου έφυγαν όλα. Της λέω και πηγαίνω στο μπάνιο.
Μ. Χαχαχα.

Πλένω τα δόντια μου το πρόσωπό μου και χτενίζομαι. Ειχα μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια αλλά δεν με ένοιαζε. Βγαίνω και κατεβαίνω να κάνω βόλτα τον Weiler. Είχε λίγο αεράκι αλλά είχα την ζακέτα. Τον έλυσα και πήγαμε βόλτα μέχρι ένα πανάρχαιο πάρκο. Σπασμένες κούνιες, παλιά σίδερα και ό,τι άλλο έχουν τα πάρκα. Έκανε την ανάγκη του και φύγαμε. Τον έδεσα στο σπιτάκι του και ανέβηκα πάνω να πάρω την τσάντα μου τα παιδιά ήταν στο γκαράζ φορέσαμε κράνη και πήγαμε στο σχολείο. Εκεί μας περίμεναν τα παιδιά. Με βλέπουν τα κορίτσια και έρχονται να με αγκαλιάσουν.

Στεφ. Καλέ γιατί έχεις μαύρους κύκλους.
Σία. Και οι τρεις έχετε.
Χ. Δεν κοιμηθηκαμε καλά.
Δ. Ισχύει. Λεει και χασμουριετε.
Α. Ωχ κατάλαβα. Πάμε πάνω.
Χ. Θα ανέβουμε σε λίγο. Λέει και βγάζει ένα τσιγάρο.

Βγάζω κι εγώ ένα και καθόμαστε στο γνωστό παγκάκι.

Χ. Το απόγευμα τι έχεις?
Κ. Θα πάω να κάνω τατουάζ. Λέω και στηρίζω το ο κεφάλι μου στα χέρια μου ενώ έχω τους αγκώνες μου στα γόνατα.
Χ. Να έρθω για παρέα?
Κ. Ξέρω γω, έλα. Έτσι κι αλλιώς μόνη μου θα πήγαινα.
Χ. Οκ.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now