61

268 14 5
                                    

Στο Ρίο.

Πήγαμε για προπόνηση, βλέπω τους μαφιοζους αρκετά ικανοποιημένος από τις αποδόσεις μας. Μ αρέσει περισσότερο να βλέπω τα παιδιά χαρούμενα. Σήμερα θα πάμε για προπόνηση αέρος. Από ό,τι κατάλαβα θα μπούμε σε αεροπλάνα και θα πυροβολανε. Α δεν σας είπα το AK μπορώ να το πάρω στην Ελλάδα!!! Το έχω λατρέψει αυτό το όπλο, είναι τέλειο!

Ξεκινήσαμε και πήγαμε στο αεροδρόμιο, μας χώρισαν σε ομάδες και μας έδωσαν αντί για κανονικά όπλα, αεροβόλα 🙄. Φορέσαμε τον εξοπλισμό και ανεβήκαμε στο αεροπλάνα. Εγώ ήμουν με τον Vince και τον Χάρη. Αφού ανεβήκαμε αρκετά ψηλά αρχίσαμε να πυροβολαμε ο ένας τον άλλων.

Μετά από 2 ώρες τελειώσαμε. Φορουσαμε αλεξίπτωτα και ακούσαμε από τους ασιρματος τον Ramon να λέει.

R. Όποιος θέλει πηδαει.

Παίρνω φόρα και πηδαω στο κενό. Νιώθω τον αέρα να με χτυπάει και είναι σαν κάποιος να μου έφτιαξε τα φτερά. Κάνω τούμπες και σβούρες στον αέρα. Επιτέλους πετάω!
Δεν πετάς. Τουλάχιστον άσε με να πιστεύω ότι πετάω. Βλέπω τα όνειρά μου να πραγματοποιούνται. Είχα καιρό να το ζήσω, άσε με να το ευχαριστηθώ. Αν θες απόλαυσε το μαζί μου. Τώρα που το λες είναι όντως τέλειο. Να πέφτεις στο κενό. Και μετά λες εμένα τρελή που κρεμομαι σαν νυχτερίδα. Νταξει δεν το ξανά λέω. Είχες απολυτοτατο δίκιο. Καινούρια λέξη ήταν αυτό? Πες το κι έτσι.

Τραβάω το σκοινί και ανοίγει το αλεξίπτωτο. Προσγειώθηκα ομαλά στο έδαφος, είδα τους άλλους να βγαίνουν από τα αεροπλάνα και τον Ramon να με πλησιάζει.

R. Δεν το εννοούσα.
Κ. Βασικά είτε το έλεγες είτε όχι εγώ θα το έκανα.
R. Άρα δεν θα έρθεις για bungee jumping?
Κ. Όπα θα κάνουμε και bungee?
R. Ναι, και flying fox στη ζούγκλα.

Ιιιιιιιιιιι!!!!!! Τέλειο? Ναι είναι.

Έχω μείνει μαλακας να τον κοιτάω. Δεν ξέρω πως να αντιδρασω. Έρχεται ο Δημήτρης και με τραβάει για να ξεκολλήσω.

Δ. Γη καλεί Kay!
Κ. Εδώ είμαι ρε. Λέω και τον σπρώχνω.
G. Που χάθηκες?
Κ. Κάτσε ακόμα πετάω, μετά έχει bungee και flying fox.
V. Ναι αυτά είναι το απόγευμα, τώρα έχει φαΐ.
Κ. Σωστός πάμε. Πείνασα.
Χ. Έτσι όπως έπεσες λογικό να πείνας.

Πηγαίνουμε σπίτι να αλλάξουμε και να κάνουμε μπάνιο. Ντυνομαι όση ώρα τον περιμένω να βγει από το μπάνιο. Έβαλα ένα σκισμένο τζιν με μια μπλούζα του. Ακούω την πόρτα να ανοίγει και τον βλέπω να βγαίνει με την πετσέτα στην μέση.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now