Προσοχή ακολουθεί σεξουαλικο περιεχόμενο.
Ανοίγει ο Ραφ, μπαίνω σπίτι του, με παίρνει αγκαλιά και με φιλάει. Με κατεβάζει και μου δείχνει τι έχει ετοιμάσει. Είχε δύο ποτήρια και μια serkova στη μέση και γύρω γύρω αρκουδάκια με λουλούδια και ροδοπέταλα στο πάτωμα.
Κ. Τι είναι όλα αυτά?
Ρ. Για εσένα.
Κ. Ωωω.
Ρ. Θα κάτσουμε ή όχι?
Κ. Καλά λες έλα. Κάθομαι στον καναπέ εδώ καθόμασταν την μέρα που τα φτιάξαμε. Βλέπαμε ταινία ήταν ένα θρίλερ το pet cemetery δεν σας την προτείνω εάν φοβάστε τα ζόμπι.
Ρ. Περίμενε λίγο σου έχω ένα δώρο.Πηγαίνει μέσα και έρχεται με ενα τεράστιο χαρτί στα χέρια του. Έτσι και έκανε αφίσα τον κωλο γάτο από το θρίλερ. Την ανοίγει και ναι ήταν ο Leo απο το "pet cemetery". Και κάτω κάτω έγραφε με "ματωμένα" γράμματα "χρόνια μας πολλά"
Ρ. Εγώ στο είπα ότι θα στον κάνω αφίσα.
Κ. Αχ θεέ μου τι τραβάω.
Ρ. Έλα ρε γλυκούλης είναι.
Κ. Ναι για σφάξιμο.
Ρ. Χαχα. Έλα εδώ ρε.Ανοίγει τα χέρια του και εγώ πηγαίνω για αγκαλιά. Παίρνω την αφίσα και την βάζω στην τσάντα μου. Πηγαίνω στο σαλόνι και μου κάνει νόημα κάτσω στα πόδια του οπότε έκατσα. Έβαλε στο ποτήρια λίγο βότκα και μου έδωσε το ένα ήπιαμε λίγο και μετά άρχισε να με φυσάει στον λαιμό γιατί ξέρει ότι ανατριχιάζω. Χασκογέλασε και εγώ είχα αντριχιασει ολόκληρη μόνο τα μαλλιά μου δεν ειχαν σηκωθεί σαν το κορίτσι από το spirited away.
Κ. Ρε επίτηδες το κάνεις?
Ρ. Ναι.
Κ. Ναι? Ετοιμάσου τότε. Γυρνάω και τον δαγκωνω στο λαιμό και του κάνω πιπίλα.
Κ. Φατην τώρα.
Ρ. Ρε πονάει.
Κ. Δεν πειράζει. Αφήνω το ποτήρι στο τραπέζι.
Ρ. Δεν πειράζει ε? Αφήνει κι αυτός το δικό του ωχ την γαμησα.
Ρ. Τώρα θα δεις.Με ξαπλώνει προς τα πίσω και ανεβαίνει πάνω μου και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και να μου κάνει σημάδια, πάλι καλά που πήρα και make up για μετά. Μετά με πιάνει από την μέση και με σηκώνει να κάτσω πάνω του με τα πόδια δεξιά και αριστερά του. Ένωσα τα μέτωπα μας και τον φίλησα μου δάγκωσε το κάτω χείλος και εγώ άνοιξα το στόμα μου για μπορέσει να βάλει την γλώσσα του, έψαχνε να βρει την δική μου και μετά παίζαμε με τις γλώσσες. Σε κάποια φάση σηκώθηκε με εμένα αγκαλιά και πήγαμε στο δωμάτιό του, με ξάπλωσε στο κρεβάτι του και ανέβηκε πάνω μου και συνέχισε να με φιλάει μέχρι να του βγάλω την μπλούζα, αφού την έβγαλα την παίρνει από τα χέρια μου και μου την πετάει στο πρόσωπο. Τότε τον γύρισα για να είμαι εγώ από πάνω του άρχισα να τον φιλαω στην κοιλιά και στους κοιλιακούς του και να ανεβαίνω προς το στήθος του, στον λαιμό του και τέλος στα χείλη του. Είχε τα χέρια του στην μέση μου πάνω από τον κωλο μου άρχισε να τα πηγαίνει στην πλάτη μου και μου τραβάει την μπλούζα.
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...