Την άλλο πρωί ξυπνάω από το ξυπνητήρι μου. Σηκώθηκα με το ζόρι γιατί δεν είχε κοιμηθεί καλά το βράδυ παω στο γραφείο μου και βλέπω οτι δεν εχω γυμναστήκη σήμερα. Παω στην ντουλάπα μου για να βρω τι θα βάλω. Τελικα κατέληξα "μαγικά" στην ντουλάπα του αδερφού μου πηρα είναι μαύρο τζιν και μια πράσινη μπλούζα εμα ενα μακρύ φανελάκι απο κατω.
Αν με δει παίζει να με σκοτώσει αλλα δεν πειράζει. Σκεφτόμουν και χαχανιζα.
Πηγα στην κουζίνα έφαγα ένα κρουασάν εκείνη την ώρα ειδα τον μπαμπά μου να σηκώνεται.
Μπ. Επ ξύπνησες.
Κ. Ναι καλημέρα. Του λέω και τον αγκαλιάζω.
Μπ. Θα πας βόλτα τον Weiler? Μου λεει και ετοιμάζει τον καφέ του.
Κ. Ναι.
Μπ. Οκ να προσέχεις.
Κ. Έγινε. Λεω και ανοίγω την εξώπορτα φοράω τα παπούτσια μου και κατεβαίνω.Φτάνω στο σπιτάκι του και του αφήνω την τροφή του, αφου την έφαγε του περνάω την αλυσίδα του και βγαίνουμε από την αυλή. Φτάσαμε σχεδόν μέχρι έξω από την Θεσσαλονίκη μεσα σε ενα 15 λεπτό. Βασικά δεν μένω στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αλλα οκ. Μετα γυρίσαμε σπίτι τον άφησα στο σπιτάκι του και ανέβηκα να παρω την τσάντα μου και τα κλειδιά μου. Κατέβηκα στο γκαράζ και περίμενα τον αδερφό μου. Τελικα δεν άργησε τόσο όσο πίστευα, ανεβήκαμε και φύγαμε για το σχολείο. Εγώ πήγα στις φίλες μου και ο Χάρης στους δικούς του.
Κ. Καλημέρα.
Ν. Γειά.
Σ. Τι κάνεις?
Κ. Καλά εσείς?
Α. Λέμε καλά. Μου κάνει νόημα και μου δείχνει.
Κ. Ωχ κατάλαβα.
Α. Καλά κατάλαβες.
Κ. Έλα εδώ ρε ηλίθια. Της λεω και ανοίγω τα χέρια μου και έρχεται αγκαλιά.Λοιπόν θέλει ένα αγόρι που εκείνος το ξέρει και ψιλό παίζει μαζί της δηλαδή της όταν την βλέπει της χαμογελάει ΠΟΛΎ ειρωνικά και περνάει με αλλες κοπέλες απο μπροστα της και είναι σπαστικο. Θα τον αρχίσω καμια μερα και θα με τρέμει μετα.
Α. Εσύ με τον Ράφα.
Κ. Καλα μια χαρά.
Ν. Τουλάχιστον μια απο εμάς έχει καλά γκομενηκα.
Σ. Άστα να πάνε.
Κ. Αμάν βρε γκρίνιες, μετα o Ράφ εμένα λέει γκρινιάρα.
Ν. Κοίτα εσύ είσαι δικια του γκρινιάρα, εμεις δεν πρέπει κάπου να γκρινιάζουμε.
Κ. Ναι σωστά.
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...