Το επόμενο πρωί μας βρήκε αγκαλιά. Γυρνάω λίγο για να τον δω. Αχού κοιμάται το μωρό μου. Κοιμάται με ανοιχτό το στόμα και τα τρελά μαλλιά του ήταν ανακατεμένα στο πρόσωπό του. Στέκομαι εδώ και τον κοιτάω. Κατεβάζω το βλέμμα μου στους κοιλιακούς του και τον ακουμπάω απαλά με τα ακροδάχτυλα μου. Τον ακούω να μου λέει.
Μ. Είδες κάτι που σου αρέσει? Λέει πονηρά.
Κ. Εσένα. Λέω και σηκώνω το βλέμμα μου στα μπλε του μάτια χωρίς να πάρω το χέρι μου από την κοιλιά του.Ακουμπάει τα χείλη του πάνω στα δικά μου δίνοντας μ ένα μικρό και μαλακό φιλάκι.
Μ. Θα σηκωθούμε?
Γνέφω και σηκώνεται από το κρεβάτι. Πηγαίνει στη ντουλάπα του να αλλάξει εγώ καθόμουν ακόμα στο κρεβάτι και τον κοιτούσα. Γυρνάει το βλέμμα του σε εμένα και μου λέει.
Μ. Τα σημάδια να καλύψεις. Λέει και έρχεται προς το κρεβάτι.
Κ. Γιατί?
Μ. Τι γιατί? Θα πας έτσι στον πατέρα σου?
Κ. Ναι γιατί? Που είναι το κακό?
Μ. Δεν θα σου πει τίποτα?
Κ. Σιγά. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα με δει με πιπιλιες.
Μ. Πάσο. Εσύ ξέρεις.Σηκώνομαι από το κρεβάτι και παίρνω την μπλούζα που φορούσα εχθές το βράδυ. Βγάζω το σορτσάκι και φοράω ένα μαύρο τζιν.
Κατεβαίνουμε στην κουζίνα και φτιάχνω έναν καφέ, οι υπόλοιποι ήταν στο γραφείο. Πηγαίνω στο γραφείο, χτυπάω πόρτα και μπαίνω μέσα. Κάθομαι στην θέση μου και προσπαθώ να καταλάβω τι λένε.
G. Μολ. Εσύ θα πας με την Kay?
Μ. Ναι.
G. Vince, Leo τυλίγεται το εμπόριο στην αποθήκη. Εγώ και ο Ντάφης πάμε να πάρουμε τα λεφτά. Jay και Χάρη εσείς σχολείο.
Κ. Jay? Λέω σε φάση "ποίος είναι?"
Δ. Το δικό μου ψευδώνυμο. Λεει ο Δημήτρης.
Κ. Αα οκ. Βλέπω τον Gang να με κοιτάει έντονα και μετά τον ακούω να λέει στο Μολόχα.
G. Ρε βλάκα τι δόντια έχεις? Τον κοιτάνε όλοι με απορία και συνεχίζει.
G. Δείτε την.Λέει και δείχνει εμένα. Εγώ σηκώνομαι και πηγαίνω σε έναν καθρέφτη που είχαν εκεί μέσα. Κοιτάω το λαιμό μου. Ιιι πόσα έκανε? Χαμπάρι δεν πήρα. Έρχεται ο Δημήτρης και με κοιτούσε έκπληκτος.
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...