Από εδώ και κάτω υπάρχουν σκηνές βιασμού, αν θέλετε τις προσπερνατε.
Όταν άνοιξα τα μάτια μου ήμουν πάλι δεμένη αλλά όχι στην καρέκλα. Μου είχαν βγάλει την ζακέτα και την είχαν αφήσει δίπλα μου. Ήμουν δεμένη σε ένα διπλό κρεβάτι με μια λάμπα από πάνω μου. Για μισό σε κρεβάτι? Γιατί σε κρεβάτι? Ακούω την πόρτα δίπλα μου να ανοίγει, μπαίνει μέσα ο Τζόνι και με κοιτάει πονηρά. Σβήνει την λάμπα που ήταν πάνω από μένα και ανάβει κάτι led κόκκινα φωτάκια. Παίρνει μία καρέκλα και κάθεται ανάποδα μπροστά στο κρεβάτι. Ανάβει ένα τσιγάρο και ρουφάει τον καπνό. Ήρθε έκατσε δίπλα μου και άναψε άλλο ένα τσιγάρο. Άρχισε να ακουμπάει το αναμμένο τσιγάρο πάνω στο σώμα μου καίγοντας με στα μπούτια και στην μέση. Του λεω να σταματήσει αλλά δεν το κάνει, συνεχίζει να με καίει. Γυρνάει στο τασάκι και σβήνει το τσιγάρο. Προσπαθώ να σηκωθώ από το κρεβάτι για να τον αποφύγω αλλά με τράβηξε από το χέρι και με ξάπλωσε ανεβαίνοντας πάνω μου. Κάνω κινήσεις με τα χέρια μου για μα τον κατεβάσω αλλά μάταια γιατί μου ξανά έδεσε τα χέρια. Σηκώνεται από πάνω μου, βγάζει την μπλούζα του και το παντελόνι του. Μου ξεκουμπωνει το τζιν και μου το βγάζει. Του λέω να σταματήσει αλλά εκείνος όχι. Ανεβαίνει πάνω μου και μου βγάζει την μπλούζα. Πριν μου βγάλει το σουτιέν του λέω.
Κ. Σκέψου να ήταν η κόρη σου στη θέση μου. Προσπαθώ να το χτυπήσω στο συναίσθημα.
Τ. Γι αυτό δεν θα κάνω κόρη.
Κ. Δεν το ορίζεις εσύ.
Τ. Τότε δεν θα κάνω παιδιά.Μου βγάζει το σουτιέν και μένω μόνο με το κάτω εσώρουχο και αυτόν πάνω μου. Προσπαθώ να φύγω. Χαϊδεύει το σώμα μου και μου λέει.
Τ. Ηρέμησε μωρό μου θα σου αρέσει.
Κ. Δεν γίνεται να μου αρέσει κάτι όταν δεν το θέλω.
Τ. Κι όμως. Μου βγάζει το εσώρουχο και φωνάζω "όχι" βάζει ένα δάχτυλο μέσα μου και το κουνάει γρήγορα μέσα - έξω.
Κ. Δεν θέλω γαμώ. Λέω καθώς βγάζει το μποξερακι του.
Τ. Δεν σε ρώτησα. Αρχίζει να μπαίνει μέσα μου με δύναμη.
Κ. Σταμάτα γαμώ, πονάω. Του λεω και δακρύζω.
Τ. Τι πονάς ρε αφου δεν είσαι παρθένα.
Κ. Δεν έχει σχέση. Κατεβάζει το κεφάλι του δίπλα στο δικό μου. Με όση δύναμη έχω τον δαγκώνω χαμηλά στο λαιμό.
Τ. Γαμ. Λέει και μου ρίχνει μία σφαλιάρα στο μάγουλο ζαλίστηκα και μετά δεν καταλάβαινα τι έκανε.Τέλος βιασμού.
Μολόχα pov
Είμαι έξω και περιμένω να την δω. Που να την δω αφού την έχουν στη Λαμία. Έχει ξημερώσει εδώ και αρκετή ώρα βλέπω ένα αμάξι να έρχεται προς το σπίτι και βγαίνω έξω. Βλέπω έναν τύπο να ανοίγει την πίσω πόρτα και να την βγάζει από μέσα ήταν λυποθημη και είχε σημάδια στο σώμα της. Όταν την είδα ταραχτηκα. Τι σου έκαναν μωρό μου? Την πήρα αγκαλιά και μπήκα μέσα στο σπίτι. Την ανεβάζω στο δωμάτιο της. Φωνάζω και τους υπόλοιπους, περιμένουμε να ξυπνήσει και ο λύκος ξαπλώνει δίπλα της. Όταν άκουσα ότι ξύπνησε έτρεξα να την αγκαλιάσω αλλα μου φώναξε.
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...