29

286 13 0
                                    

Μετά από 4 μέρες

Το μεσημέρι που ξύπνησα το σπίτι είχε μόνο κουτιά όλα τα είχαμε μαζέψει και κοιμηθηκαμε στα στόματα. Σήμερα είναι η τελευταία μέρα στην Θεσσαλονίκη. Σήμερα το βράδυ είναι που θα μας κεράσουν το μπουκάλι. Πήρα λεφτά έβαλα παπούτσια και πήγα απέναντι στον φούρνο να πάρω κάτι για πρωινό. Πηγαίνω και παίρνω μια τυρόπιτα και πάω σπίτι. Είδα τον Δημήτρη στον δρόμο να έρχεται προς το μέρος μου.

Δ. Hey. Λέει και αγκαλιαζόμαστε.
Κ. Γειά.
Δ. Πως πάει η κατάσταση στο σπίτι.
Κ. Κοίτα ξέρω ότι θα φύγω, ότι μπορεί να μην ξανά έρθω και πολλά ακόμα, αλλά ελπίζω αυτό το απόγευμα να είναι το καλύτερο μου.
Δ. Καλά λες.
Κ. Εσείς τελειώσατε?
Δ. Ναι είναι όλα στα κουτιά μέσα στο φορτηγό. Εσεις?
Κ. Εμείς, τώρα θα βάλουμε τα στρώματα και κάτι σεντόνια. Μόνο αυτά έχουν μείνει. Θα γίνουν αύριο.
Δ. Μέχρι τι ώρα σε αφήνουν το βράδυ.
Κ. Δεν έχει ώρα. Μου είπε απλά διασκέδασε το. Αρκεί να προσέχετε.
Δ. Εу σήμερα δεν είναι το μπουκάλι?
Κ. Ναι! Σε φάση "ντα"
Δ. Ωραία.

Φτάνουμε σπίτι και βάλαμε τα κουτιά στο φορτηγό και λέω για πλάκα στον Δημήτρη.

Κ. Ελα εύθραυστο γράφει. Άιντε μπες μέσα.
Δ. Αϊ βρε.
Χ. Τι εσύ είχες πει ότι δεν θα σε χάλαγε.

Γέλασα εγώ ενώ ο Δημήτρης με αργιοκοιτουσε αλλά γέλασε κι αυτός στο τέλος.

Τελειώσαμε και καθίσαμε στο σπίτι ο Δημήτρης είχε φύγει. Εγώ μιλάω με τα παιδιά στην ομαδική. Ο James είχε την ιδέα να κάναμε ένα τατουάζ όλοι μαζί σαν παρέα. Πρότεινα να γράψουμε στο πόδι τους στίχους από ένα τραγούδι της Rihanna το umbrella. Η Αμαλία πρότεινε, για τα κορίτσια της παρέας, να περνάμε από 3 τριαντάφυλλα η κάθε μία με το αγαπημένο της χρώμα και να ανταλλάζαμε. Αφού είπαμε τι θα κάνουμε πήρα τηλέφωνο στον artists για να κλείσω ραντεβού. Σήμερα στις 7. Ακόμα είναι 5 οπότε μπήκα έκανα ένα γρήγορο μπάνιο και έβαλα ένα μαύρο σκισμένο τζιν με μία μαύρη μπλούζα. Στέγνωσα τα μαλλιά μου και τα άφησα σπαστά. Έβαλα μαύρο κραγιόν και eyeliner και πήγα στην πλατεία για να συναντηθώ με τα παιδιά. Πήγαμε στο μαγαζί και μας περίμεναν 3 παιδιά. Πήγαμε πρώτα εγώ, ο James και η Νικόλ. Μετά ο Δημήτρης, η Σοφία και ο Παύλος και τέλος η Αμαλία και ο Χάρης.

When the sun shine. James
We'll shine together. Νικόλ.
Told you I'll be here forever. Εγώ.
Said I'll always be your friend. Δημήτρης.
Took an oath and I'm stick it out till the end. Σοφία.
Now that it's raining more than ever. Παύλος.
Know that we still have each other. Αμαλία.
You can stand under my umbrella. Χάρης.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now