53

248 13 0
                                    

Το μεσημέρι ξύπνησα και είδα τον Μολόχα να βάζει Ρούχα σε μια μαύρη βαλίτσα.

Μ. Καλημέρα, στις 2 το μεσημέρι.
Κ. Ε μωρέ συνηθισμένα πράγματα. Καλημέρα.

Σηκώνομαι και αλλάζω. Κατεβαίνω κάτω στην κουζίνα και βλέπω την Μαριαγαπη να μαγειρεύει και τον Ντάφη με τον Leo να κάθονται στη μπάρα.

Ν. Καλησπέρα.
Κ. Μέρα. Λέω και κατεβάζω το κουτί με τον καφέ.
Μαρ. Μην κάνεις καφέ τώρα σε λίγο θα φάμε.
Κ. Καλά λες. Μπαίνει ο Δημήτρης μέσα στην κουζίνα σχεδόν χοροπηδωντας.
Κ. Προς τι τόση χαρά?
Δ. Θα βγω με την Λία το απόγευμα.
Κ. Κάποιος ερωτεύτηκε. Λέω πειράζοντας τον.
Δ. Μου αρέσει δεν την ερωτεύτηκα.
Κ. Μωρέ ξέρω τι λέω. Που είναι ο Weil?
L. Έξω, πριν που τον είδα ξαπλώνει στο κρεβάτι.
Κ. Οκ. Thanks.

Βγαίνω έξω και τον βλέπω να ξαπλώνει ανάσκελα με την γλώσσα έξω πάνω στο κρεβάτι. Γελάω λίγο και πηγαίνω να κάτσω δίπλα του. Γυρνάει προς τα μένα και ακουμπάει το κεφάλι του στο μπούτι μου. Τον χαϊδεύω και αρχίζει να με γλύφει στο χέρι. Λες να μπορώ να τον πάρω μαζί μου Σαντορίνη? Βλέπω τον Μολόχα να έρχεται προς το μέρος μας και κάθεται δίπλα μου. Απλώνει το χέρι του και χαϊδεύει τον Weiler.

Κ. Λες να τον πάρουμε μαζί μας?
Μ. Το σκέφτηκα αλλά δεν αφήνουν σκυλιά στο ξενοδοχείο εκτός κι αν είναι στο χώρο αποσκευών.
Κ. Ε άστο τότε. Μια φορά σκέφτηκα να τον βάλω σε ένα κλουβί ταξιδιού και έκλαιγε σε όλο το ταξίδι.
Μ. Γιατί?
Κ. Μάλλον ήθελε να βγει, δεν του άρεσε το κλουβί. Κάτι τέτοιο.
Μ. Κατάλαβα. Πάμε να φάμε γιατί έχουμε να ετοιμάσουμε πράγματα.
Κ. Καλά δεν καθόμαστε?
Μ. Ναι αλλά αύριο στις 8 φεύγει το πλοίο.
Κ. Οκ.
Μ. Χρειάζεσαι κάτι τελευταίο από έξω?
Κ. Όχι ότι ήταν το πήρα εχθές.
Μ. Είπα μήπως, γυναίκα είσαι κι εσύ, μην τα θυμηθείς όλα τελευταία στιγμή.
Κ. Αϊ βρε. Λέω και τον σπρώχνω.
Μ. Τι? Η μάνα μου πάντα έτσι έκανε.
Κ. Μάνα ήταν, τι θα έκανε και η δική μου έτσι ήταν, κάθε φορά που θα πηγαίναμε ταξίδι της έλεγα "τέλος του κόσμου να γίνει το τελευταίο δευτερόλεπτο θα τα θυμηθείς όλα".
Μ. Χαχα. Πάμε να φάμε.

Σηκωνομαστε και πηγαίνουμε μέσα, πριν κάτσω ακούω τον Vince να μου λέει.

V. Πήγαινε ξύπνα τον αδερφό σου γιατί θα το πάει σερί από ότι φαίνεται.
Κ. Καλά.

Βγαίνω από την κουζίνα και ανεβαίνω στο δωμάτιο του Gang. Ανοίγω ήσυχα την πόρτα και μπαίνω μέσα. Πηγαίνω δίπλα από το κρεβάτι του και τον βλέπω να κοιμάται με τα μαλλιά ανακατεμένα και τα μισά να είναι σχεδόν μέσα στο στόμα του.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now