23

307 13 0
                                    

Στον ύπνο μου είδα πως ήμουν εγώ σε ένα άγνωστο μέρος και με κυνηγούσαν 5 τύποι αλλά ότι κι αν έκαναν για να με πιάσουν εγώ ξεγλυσρουσα και έφευγα αλλα μετα με ξανά έβρισκαν και πάλι το ίδιο πολλές φορές. Με διέκοψε το ξυπνητήρι μου το οποίο έβαλα σε αναβολή και ξανά κοιμήθηκα. Χτυπάει πάλι. Πωω ρε πουστη μου πρέπει να σηκωθούμε τώρα?

Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο να πλυθω έβγαλα τις γάζες και έβαλα καινούριες. Τελικά δεν ήταν τόσο δύσκολο. Χτενισα τα μαλλιά μου και τα σχετικά και βγήκα. Πήγα ντύθηκα και πήγα στην κουζίνα να φάω και έβαλα και στον Weil. Βλέπω την Μαρία να έρχεται.

Μ. Καλημέρα.
Κ. Καλημέρα.
Μ. Πως είσαι?
Κ. Νταξει καλά. Προσπαθώ. Εσύ?
Μ. Μία χαρά. Να σε βοηθήσω να αλλάξεις γάζες?
Κ. Όχι ευχαριστώ, τις αλλάξα.
Μ. Οκ.
Κ. Αντε πηγαίνω.
Μ. Τα λέμε.

Εβαλα παπούτσια και κατεβήκαμε. Κάναμε βόλτες γύρω από το τετράγωνο και κατα τις 7.30 γυρίσαμε τον άφησα κάτω, ανέβηκα πάνω να χαιρετήσω, να πάρω τσάντα, κλειδιά, κατεβήκαμε και φύγαμε. Φτάσαμε σχολείο και δεν είδα τα κορίτσια οπότε πήγα με τον Χάρη στους φίλους του.

Χ. Γειά.
Π. Γειά σας.
Θ. Πήγες Αλλατίνη εχθές?
Κ. Ναι.
Γ. Καλα κατάλαβα.
Χ. Από τι? Ανοίγω το κινητό μου και του δείχνω το σχέδιο με τα φτερά που έκανα εχθες.
Κ. Από αυτό.
Χ. Ωραίο.
Κ. Ευχα.

Καθόμασταν και λέγαμε βλακιες δεν τους είπα τίποτα για εχθές πέρα από το graffiti. Το κουδούνι χτύπησε και μπήκαμε στις τάξεις. 1η ώρα θρησκευτικά. Λέγαμε για τους Αγίους και τα περισσότερα τα ήξερα. Οταν ρώτησε κάτι που δεν το ήξεραν τα υπόλοιπα παιδιά σήκωσα το χέρι μου για να με δει.

Καθ. Κατερίνα πες.

Της λεω την απάντηση και ήταν σωστή ολη η τάξη είχε παγώσει και στο γεγονός ότι σήκωσα χέρι και στο ότι απάντησα σωστά. Βασικά δεν είναι οτι δεν τα ξέρω απλα δεν σηκώνω χέρι.

Καθ. Μπράβο Κατερίνα δεν σου το είχα να ξέρεις τόσα πολλά για την θρησκεία μας.
Κ. Για όσα δεν με έχουν είμαι.
Καθ. Αλήθεια ράμματα γιατί έκανες?
Κ. Ε χτύπησα όταν έπαιζα box.
Καθ. Αυτά είναι πολλά για box.
Κ. Ε όπως το δει ο καθένας.
Καθ. Μάλιστα. Δεν θες να μας πεις.
Κ. Αν ήταν θα σας το έλεγα.
Καθ. Εντάξει.

Συνεχίζει το μάθημα και εγώ βάζω τα χέρια μου πάνω στο θρανίο και ξαπλώνω. Δεν κοιμήθηκα απλά καθόμουν έτσι και κοιτούσα έξω μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι. Χτυπάει και βγαίνουμε έξω. Πηγαίνω στην πίσω αυλή για να βρω τα κορίτσια. Της είδα και πήγα έκατσα μαζί τους.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now