55

298 14 0
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάζω δίπλα μου, βλέπω ότι ο Μολόχα λείπει σηκώνω τον κορμό μου και τον βλέπω να μπαίνει μέσα από το μπαλκόνι. Δεν φοράει μπλούζα και κρατάει ένα ποτήρι από τα Coffee Island.

Μ. Ξύπνησε το μωρό μου?
Κ. Ναι το μωρό σου. Από τι ώρα είσαι ξύπνιος?
Μ. Ίσα που πήγα να πάρω καφέ. Ετοιμάσου να φάμε και να πάμε για μπάνιο.
Κ. Εντάξει.

Σηκώνομαι και ανοίγω την βαλίτσα μου έβαλα το μαγιό μου, από πάνω ένα μαύρο σορτσάκι και ένα καρό πουκάμισο, εβαλα αντιλαϊκα και πετσέτες σε μια τσάντα θαλάσσης.

Κατεβαίνουμε κάτω στην τραπεζαρία του ξενοδοχείου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατεβαίνουμε κάτω στην τραπεζαρία του ξενοδοχείου. Πηγαίνω να παραγγείλω καφέ. Εκεί ήταν ένα παιδί κάπου στην ηλικία του Μολόχα.

Κ. Καλημέρα, ένα φρέντο εσπρέσο γλυκο.
Παιδ. Τεό, κάνε ένα φρέντο γλυκό για την κοπέλα. Λέει και με πλησιάζει.
Παιδ. Θοδωρής.
Μ. Μολόχα. Φέρε 2 νερά και γρήγορα. Έρχεται και βάζει το χέρι του πίσω από τη μέση μου. Πότε ήρθε?!
Θ. Μάλιστα. Λέει και απομακρύνεται, ενώ εγώ προσπαθούσα να μην γελάσω με τα μούτρα του.

Μας φέρνει τα νερά και τον καφέ και εμείς φεύγουμε. Κατεβαίνουμε στο πάρκινγκ, μπαίνουμε στο αμάξι και φεύγουμε. Φτάσαμε στην παραλία του ξενοδοχείου, το κάθε δωμάτιο έχει και δική του ομπρέλα με ξαπλώστρες. Έβγαλε την μπλούζα του και ξεκίνησε προς την θάλασσα. Εγώ έβγαλα το σορτσάκι μου και το πουκάμισο και ξαπλώσα στη ξαπλώστρα κάτω από τον ήλιο. Τον βλέπω να βγαίνει από την θάλασσα και να έρχεται προς το μέρος μου.

Μ. Δεν θα μπεις?
Κ. Σε λίγο.

[°°°]

Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και κάθομαι με το μαγιό στο μπαλκόνι ενώ ξαπλώνω πάνω στα χέρια μου που στηρίζω στο περβάζι του μπαλκονιού. Περιμένω τον Μολόχα να βγει από το μπάνιο ενώ κοιτάζω το ηλιοβασίλεμα. Ακούω την φωνή του πίσω μου να μου λέει.

Μ. Βάλε κάτι πάνω σου!
Κ. Γιατί τι έχω?
Μ. Εσύ τίποτα. Τα κωλομωρα από δίπλα σε λίγο δεν θα έχουν ματιά αν συνεχίσουν να σε κοιτάνε έτσι. Λέει δυνατά για να τον ακούσουν. Και ναι όντως με κοιτούσαν τα αγόρια που είδα εχθές.
Κ. Χεστα.
Μ. Φορά την. Λέει και βγάζει την μπλούζα που φοράει και μου την δίνει. Εντάξει περιττό ότι μόλις είδαν τι σώμα του γουρλωσαν τα μάτια όλα τους.
Κ. Κάρτα την, παω για μπάνιο.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now