Κ. Γειά.
Μ. Μμμ.
Κ. Τι έχεις?
Μ. Είσαι σιγουρη οτι θες να μάθεις.
Κ. Όσο σίγουρος ήσουν κι εσύ το απόγευμα.
Μ. Κοφτό νταξει.
Κ. Καλα δεν είπα τίποτα.
Μ. Ακριβώς αυτό. Δεν λες, κάνεις. Αυτο είναι το πρόβλημα.
Κ. Ε ωραία κι εσύ τι πρόβλημα έχεις.
Μ. Γαμώ αυτη η θέση ήταν όλη μου η ζωή.
Κ. Όλη σου ζωη και την είχες μονο 1 χρόνο. Για να πεις ότι κάτι ή κάποιος είναι όλη σου η ζωή πρέπει να το έχεις χρόνια.
Μ. Όπως είχες εσυ τον Καραμαν. Μου λεει ειρωνικά (Καραμαν = ο πατέρας του Weil) δεν ξέρω πως το έμαθε αλλα και που μίλησε γι αυτόν δεν είναι το καλύτερο για τον ίδιο.
Κ. Μην τολμήσεις να ξανά πιάσεις στο στόμα σου τον Καραμαν θα σε στείλω να τον δεις, κατάλαβες. Του φωνάζω στη μούρη.
Μ. Το βλέπεις αυτο κάνεις χτυπάς εκεί που ο άλλος πονάει. Γι αυτο δεν σε παω.
Κ. Γι αυτο ή γιατί είμαι κορίτσι και σε κερδίζω? Ξανά ειρωνεία.
Μ. Καλα και γι αυτό.
Κ. Ωραία θα μου πεις τώρα το σήμαινε η γαμω θέση για σενα γιατί γι αυτο ήρθα οχι για να μιλάω για τον Καραμαν.
Μ. Οκ μην δαγκώνεις.... Απλα γαμώ απέτυχα.
Κ. Ε νταξει δεν το έχεις ξανά πάθει.
Μ. Όχι.
Κ. Σοβαρά?! Έχεις φτάσει 2α λυκείου και δεν ξέρεις να χάνεις.
Μ. Εσύ πως κερδίζεις συνέχεια γαμώ απλα δεν ήθελα να με κερδίσεις.
Κ. Πωω είσαι... Ο άνθρωπος που ζει την ζωή του είναι αυτός που πρώτα γνωρίζει την ήττα και μετα ξέρει να και την κερδίζει. Είσαι...
Μ. Αυτό δεν το ήξερα.
Κ. Δεν πειράζει το έμαθες. Αργά αλλά το έμαθες.Κατεβήκαμε από την κερκίδα και μπήκαμε στο γήπεδο και ξαπλώσα κάτω.
Μ. Μα τι κάνεις?
Κ. Ό,τι βλέπεις. Ξαπλώνει κάτω λίγο πιο δίπλα από εμένα.
Μ. Ey?!
Κ. Τι είναι?
Μ. Γιατί έχεις τατουάζ στον κρόταφο? Οχι ρε γαμώ το, το ειδε. Τι λεμε τώρα.
Κ. Εμ απλα ήθελα να κάνω τατουάζ στον κρόταφο αυτό.
Μ. Μα αυτο που γράφεις... Δεν προλαβαίνει να τελειώσει αυτο που λεει και τον κόβω.
Κ. Ey τέλος ήθελα να κάνω τατουάζ στο κρόταφο και το κάνα, εσύ το είδες και το ξέχασες. Κατάλαβες?! Του λεω και σηκώνομαι.
Μ. Οκ, οκ δεν λεω τίποτα. Λεει και σηκώνεται και αυτός.
Κ. Οχι δεν λες τίποτα. ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ. Δεν το είδες ποτέ.
Μ. Οκ το ξέχασα.
Κ. Καλώς. Απλά ειναι κάτι που το ξέρουν λίγοι. Και εσυ το έχεις ξεχάσει.
Μ. Οκ. Το είπες. Αντε πάμε.
Κ. Τι ωρα ειναι?
Μ. 10.30
Κ. Οκ. Πάμε.Φύγαμε από το γήπεδο και πήγα σπίτι. Μπαινω σπίτι και βλέπω τον Χάρη με τον Παύλο. Τους αγνοώ και τρεχω στο δωμάτιό μου. Κλείνω την πόρτα, πέφτω στο κρεβάτι μου και αρχιζω να κλαίω. Μπαίνει ο Χάρης και ο Παύλος μέσα και με βλέπουν να κλαίω. Έρχετε ο Χάρης κάθισε δίπλα μου και με πήρε αγκαλιά ο Παύλος ήταν από την άλλη μεριά.
Π. Σε πείραξε ο μαλακας?
Κ. Παύλε η μάσκαρα είναι ακριβή για να κλαίω για μαλακές.
Χ. Τότε τι έγινε.
Κ. Είδε τον κρόταφο. Λέω και ο Χάρης με σφίγγει στην αγκαλιά του.
Π. Ποιον κρόταφο ρε παιδιά χάθηκα.
Χ. Κάτι δικό της άστο ίσως σου πει οταν θελήσει.Έρχετε και Παύλος αγκαλιά. Δεν με χάλασε, ίσα ίσα είναι σαν να μου λέει ότι θα είναι εκεί όταν τον χρειαστώ και αυτο ειναι πολυ ωραίο. Δεν ξερω γιατι αλλα είναι κάποιες αγκαλιες που με ηρεμούν
Χ. Εμείς πάμε μέσα, ηρέμησε και μετά αν θες έρχεσαι.
Κουνάω το κεφάλι και σκουπιζω το δάκρυ μου. Έκατσα λίγο στο κρεβάτι μου να ησυχάσω και μετα πήγα στο δωμάτιό του. Εννοείται πως πρώτα χτύπησα την πόρτα.
Χ. Ελα. Ελεύθερο.
Κ. Χαχα.
Π. Πως είσαι?
Χ. Ε παρτο μαλακα. Του λεω και του κάνει κωλο δάχτυλο.
Κ. Σιγα ρε βλάκα, αμαν. Και ναι καλύτερα είμαι.
Π. Ωραία.
Χ. Ο δικός σου τι κάνει?
Κ. Καλα μιλήσαμε το μεσημέρι.
Π. Ακόμα και το σκατο εχει καλύτερα γκομενοκα από εμάς.
Κ. Ναι γιατί εσείς απλα θέλετε να γαμησετε.
Π. Ε τι το σεξ ειναι η υγεία.
Κ. Το πολυ το τακα τακα κάνει το παιδί μαλακα, αυτο το ξέρεις?
Π. Και αυτο το ξέρω.
Κ. Και τι κάνεις.
Π. Κ. Συνεχίζω/εις.
Χ. Π. Κ. Χαχαχα.
Κ. Αυτά είναι τα ωραία. Ε την Δευτέρα έχει γενέθλια ο Θεό έτσι?
Χ. Ναι.
Π. Τι θα κάνουμε.
Χ. Άστο πάνω μου.
Π. Έγινε.Η ώρα είχε πάει 12 οπότε ο Παύλος έπρεπε να φύγει. Ο αδερφός μου ούτε που τον χαιρέτησε εγω πηγα να του ανοίξω την πόρτα.
Κ. Ey ευχαριστώ για πριν.
Π. Τίποτα ρε συ. Αφου σ αγαπάμε και το ξέρεις
Κ. Εχω τα καλύτερα αδέρφια.
Π. Χαχα τότε καληνύχτα αδερφούλα.
Κ. Καληνύχτα αδερφούλη του αδερφού μου παύλα και δικέ μου αδερφέ. Παλι γελάσαμε.
Κ. Αντε καληνύχτα.Καλό παιδί και ελεύθερο να τον πασάρω στην Ειρήνη? Ιιι οχι οχι ξεχνάτο να την γαμησει θα θέλει με εμένα είναι αλλιώς γιατί είναι σαν κολλητός μου. Άστο καλύτερα μια χαρά είναι η Ειρήνη.
Με έβγαλε ο Χάρης από τις σκέψεις ήρθε για να μου πει καληνύχτα.
Χ. Καληνύχτα μικρή.
Κ. Καληνύχτα.Μπαινω στο δωμάτιό μου και βάζω τις πιτζάμες μου έστειλα ένα μήνυμα στον Ραφαήλ και έπεσα για ύπνο.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
______________________________________Γειααααααα (μόνη μου)
Τι κάνετε πως είστε.
Αυτό λοιπόν για σήμερα.
Τα λέμε παιδιά.
⭐⭐
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...