43

243 11 1
                                    

Μετά από 2 μήνες.

Έχει έρθει το Πάσχα και ετοιμάζουμε το πασχαλινό τραπέζι. Με τα παιδιά από Θεσσαλονίκη μιλάμε κάθε βράδυ. Η Μαριαγαπη πλέον μένει μαζί μας και κοιμάται στο δωμάτιο του Ντάφη. Εγώ με τον Μολόχα είμαστε τέλεια στη σχέση μας αν και δεν την έχουμε ολοκληρώσει ακόμα. Ο Χάρης κλασικός player. Ο Δημήτρης βγαίνει με την κοπέλα από το club αλλά ακόμα να γίνει κάτι. Για τον Vince, τον Gang και τον Leo δεν έχουμε μάθει ακόμα, κάτι για καμιά κοπέλα. Ωστόσο για τον Άρη ακόμα με κυνηγάει αν και δεν είναι στην Ελλάδα έχει βάλει κάποιον Τζόνι στην θέση του μέχρι να γυρίσει. Ο Τζόνι έχει προσπαθήσει αρκετές φορές να με πιάσει, μου την έστηνε μέσα στην Αθήνα, στην παραλία μέχρι και από το σπίτι ήρθε να με πάρει, αλλά ξέφυγα συνέχεια.

Ο Weiler στέκεται ακριβώς δίπλα στην σούβλα και περιμένει να γίνει το αρνί για να φάει. Στο σχολείο με τα παιδιά τα πάμε αρκετά καλά, δεν τους έχω πει για την αναρχία, το απόγευμα είπαμε να βγούμε. Το κακό είναι ότι πρέπει να αρχίσω διάβασμα για τις εξετάσεις. Με τις προπονήσεις στο box όλα καλά με τα κορίτσια κάνουμε παρέα και εκτός συλλόγου, ποδόσφαιρο δεν ξανά αρχίσαμε αλλά παίζουμε στην αυλή.

Καθόμαστε στο τραπέζι και ξεκινάμε να τρώμε καθώς συζητούσαμε.

Κ. Gang να ξέρεις το απόγευμα θα βγω.
G. Οκ. Ξέρεις τι θα πάρεις.
Κ. Ναι.
Μ. Πρόσεχε. Λέει στο αυτί μου.
Κ. Εντάξει.
Δ. Κι εγώ θα βγω με την Αποστολια.
V. Έγινε.
Ν. Πάω να φέρω τις μπύρες.
L. Να βάλω μουσική?
Κ. Ναι.
Χ. Τραγουδάς.
Κ. Οκ.

Έβαλε το "άσπρο πάτο" του Stavento. Ναι είναι παλιό τραγούδι αλλά είναι ωραίο. Αρχίζω να τραγουδάω και βλέπω τον Gang με τον Vince να σηκώνονται και να χορευουν ζεϊμπέκικο, καμία σχέση με το τραγούδι αλλά έχει πλάκα. Αφασία αυτή η οικογένεια. Ναι πλέον είναι οικογένεια, αν και μου λείπει ο μπαμπάς μου. Αφού τελειώσαμε το μεσημεριανό, μαζέψαμε το τραπέζι και εγώ ανέβηκα στο δωμάτιό μου για να δω τι θα βάλω. Έβγαλα από την ντουλάπα μου μία μαύρη μπλούζα με τιραντα, ένα μαύρο σκισμένο τζιν και την ζακέτα που μου είχε πάρει ο James.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now