Χάρης pov
Το πρωί ξύπνησα γιατί χτυπούσε το κινητό μου ήταν η Λία, μία απλή γκομενα, πιο πολύ να την γαμαω θέλει, το ίδιο κι εγώ. Απαντάω στην κλήση και την ακούω να λέει.
Λ. Έλα ρε μωρό μου που είσαι? Είχαμε πει θα ερχόσουν σπίτι μου εχθες.
Χ. Sorry baby, κοιμήθηκα. Έρχομαι.
Λ. Πάω να βάλω τα καλά μου.Κλείνω το τηλέφωνο και σηκώνομαι. Κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη μου. Που πας να γαμησεις έτσι ρε βλάκα, αλλάζω στα γρήγορα. Βγαίνω από το δωμάτιο και πάω να φύγω αλλά με φωνάζει η μικρή που στηριζόταν στην κάσα της πόρτας που χωρίζει τα υπνοδωμάτια με το χολ.
Κ. Που πας?
Χ. Έχω μία δουλειά. Της κάνω νοήματα με τα χέρια μου για να καταλάβει.
Κ. Προφυλακτικά έχεις?Ωχ καλά λέει, έχω? Ψάχνω στην ζακέτα μου και δεν εχω, τα μαγαζιά έχουν κλείσει, τι κάνω τώρα.
Κ. Άστο άστο. Κατάλαβα, περίμενε.
Πηγαίνει μέσα στο δωμάτιό της και μετά από λίγο βγαίνει και μου δίνει ένα προφυλακτικό και πάει να φύγει αλλα της μιλάω και γυρνάει.
Χ. Που τα είχες?
Κ. Θες απάντηση? Λέει και μου δείχνει το σημάδι στο πρόσωπό της.Ακολουθεί σεξουαλικη σκηνή.
Οκ κατάλαβα. Ανοίγω την πόρτα και φεύγω. Πηγαίνω στο γκαράζ και παίρνω την μηχανή για να πάω. Φτάνω σπίτι της και χτυπάω κουδούνι. Η πόρτα ανοίγει και μπαίνω μέσα η Λία στεκόταν πίσω από την πόρτα με μια μπλούζα μου. Κλείνει την πόρτα και μου βγάζει την ζακέτα, την πετάει σε έναν καναπέ εκεί δίπλα.
Αρχίζει να με φιλάει κι εγώ τις πιάνω τα μπούτια και την σηκώνω, εκείνη δένει τα πόδια της στην μέση μου και πηγαίνουμε στο δωμάτιο. Μπαίνουμε μέσα κλείνει την πόρτα και την κολλάω εκεί. Με το ένα χέρι μου έπιανα τον κωλο της και με το άλλο κλείδωσα. Πήγα να πετάξω το κλειδί κι εκείνη μου το άρπαξε και το έβαλε μέσα στην μπλούζα της, δηλαδή στα βιζια της, πηγαίνουμε στο κρεβάτι και κάθομαι με την Λία πάνω μου. Με φιλούσε έντονα και μου έβγαλε την μπλούζα. Με κοιτούσε και θαύμαζε τους κοιλιακούς μου. Για να την ξεκολλήσω, με το δεξί μου χέρι της έλυσα το σουτιέν πάνω από την μπλουζα. Το κλειδί έπεσε από πάνω της. Ξαφνιάστηκε αλλά της άρεσε.
Της έβγαλα την μπλούζα και το σουτιέν και άρχισα να την φιλαω στο στήθος αφήνοντας της σημάδια. Με ξάπλωσε πίσω και ξανά ανέβηκε πάνω μου, μου έβγαλε το παντελόνι και με φιλούσε στην κοιλιά και κατέβαινε χαμηλά. Μετά σηκώθηκε και έκατσε πάνω μου, είχαμε μείνει με τα εσώρουχα, σηκώθηκα ελαφρός και τύλιξε τα πόδια της στην μέση μου. Εγώ χωρίς να χάσω ευκαιρία την γύρισα για να είμαι εγώ από πάνω. Την φιλούσα και της άφηνα σημάδια στο σώμα της όσο εκείνη με γρατζουνουσε στην πλάτη και μου έβγαζε το μποξερακι. Της κατέβασα το εσώρουχο και με το χέρι μου πειράζα την περιοχή της. Έβαλα ένα δάχτυλο μέσα της και άρχισε να αναστενάζει, έβαλα ένα ακόμα και άρχισε να αναπνέει βαριά, έβγαλα τα δάχτυλα μου και σηκώθηκα να πάω να πάρω το προφυλακτικό.
Γύρισα και αυτή με περίμενε ακόμα εκεί της έδωσα το προφυλακτικό να μου το φορέσει εκείνη. Μου το φοράει και με τραβάει να ανέβω πάνω της. Ξαπλώνω και μπαίνω μέσα της στην αρχή ήρεμα, μετά κατάλαβα ότι ήθελε κι άλλο και το έκανα πιο γρήγορα τελειώσα, βγήκα από μέσα της και σηκωθήκα.
Λ. Μα δεν τελείωσα. Λέει με παράπονο.
Χ. Δεν πειράζει. Δεν θα πάθεις τίποτα. Ήταν κακό αλλά ήθελα να ξεσπάσω.Πείρα το ρούχα μου, ντύθηκα και κατέβηκα για να πάρω την μηχανή και να γυρίσω σπίτι. Φτάνω στο γκαράζ και ακούω κάτι αλυσίδες από το υπουργείο. Αφήνω την μηχανή και ανοίγω την πόρτα που ενώνει το γκαράζ με το υπόγειο και βλέπω την μικρή να παίζει box. Φορούσε ένα σορτσάκι και φορούσε ένα φαρδύ φανελάκι.
Κοίταξα καλύτερα μήπως δω τον Δημήτρη αλλά τελικά ήταν μόνη της. Με είδε που μπήκα αλλά με αγνόησε. Οπότε πήγα και της κρατούσα κόντρα στον σάκο, άρχισε να νευριάζει και να βαράει κλοτσιές μέχρι που πετάχτηκε απότομα και βάρεσε τον σάκο και με τα πέλματα. Πραγματικά αν δεν έβαζα δύναμη θα είχα φύγει απέναντι.
Ήταν η πρώτη φορά που τρομαξα με την δύναμή της. Έχει πολύ δυνατά πόδια και το ξέρει. Αν και την προηγούμενη φορά, που πλακωθηκε με την παλιά της παρέα, δεν τα χρησιμοποίησε . Όση ώρα εγώ σκεφτόμουν είχε πάει να αφήσει τα γάντια και με φώναζε να ξεκολλήσω.
Κ. Εε. Ξεκόλλα. Λέει και κάθετε σε ένα παγκάκι που είχαμε εκεί και έπινε νερό.
Χ. Ναι sorry αφαιρέθηκα. Πηγαίνω και κάθομαι δίπλα της.
Κ. Πως πήγε?
Χ. Νταξει καλά.
Κ. Για να ξεσπάσεις πηγές. Με ρωτάει.
Χ. Ε όχι ιδιαίτερα.
Κ. Δεν ήταν ερώτηση. Για να ξεσπάσεις πηγές. Πως γίνεται να τα ξέρει όλα ρε γαμώ το?
Χ. Αχ. Ναι για να ξεσπάσω πήγα.
Κ. Μπορεί και να μην είσαι ο μόνος που το κάνει. Ε? Τι είπε τώρα? Και αυτή? Με ποιον? Γιατί? Πότε?
Χ. Ε?
Κ. Πολλές φορές πήγαινα στον Ραφ για να κάνω κάτι και να ξεσπάσω.
Χ. Α οκ. Τρόμαξα.
Κ. Γιατί?
Χ. Ξέρω γω μην αρχίσεις να το κάνεις κι εσύ με διάφορους.
Κ. Τι είμαι ρε. Σαν αυτήν που πήγες να γαμησεις.
Χ. Λίγα λόγια για την Λία. Μια χαρά είναι.
Κ. Χμ. Και τότε γιατί τελείωσες πρώτος και δεν την άφησες να τελειώσει? Γαμώ το, γαμώ το, γαμώ το.
Χ. Τι διάολο έχεις βάλει πάνω μου και τα ξέρεις όλα?
Κ. Δεν έχω βάλει τίποτα. Απλά αν την άφηνες να τελειώσει ή αν τελειώνετε μαζί, δεν θα ήσουν εδώ τώρα. Fuck έχει δίκιο.
Κ. Πάω να κάνω μπάνιο γιατί μετά θα βγω.
Χ. Ε?
Κ. Καρι μαν γκρε. Στα αλβανικά σημαίνει μου τον σηκώνεις. (δεν είμαι σίγουρη για το πως γράφετε)
Χ. Χαχα γελάσαμε.Έκατσα λίγο ακόμα κάτω και μετά ανέβηκα πάνω να κάνω ένα μπάνιο. Βγήκα και έκατσα στον υπολογιστή να παίξω. Έπαιζα για ώρες, μόνο για να φάω σηκώθηκα, μέχρι που γύρισε η μικρή και μπήκε στο δωμάτιό μου.
Κ. Hey ήρθα.
Χ. Γειά. Πήγαινε μέσα και μπες γίνεται χαμός.
Κ. Πάω.Πηγαίνει μέσα και μετά από λίγο την βλέπω στο παιχνίδι. Τώρα αρχίζει το καλό. Όταν παίζει πάντα νικάμε. Μετά από αρκετά παιχνίδια πήγαμε να κοιμηθούμε.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
______________________________________
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...