Το απογευμα πια που ξυπνήσαμε ήμασταν στην Αθήνα.
Μπ. Ξυπνηστατε?
Κ. Από ότι φαίνεται.
Μ. Να και η Αθήνα. Την βλέπετε?
Κ. Είναι πιο όμορφη όταν είσαι στην Θεσσαλονίκη και την βλέπεις από το Google maps. Λέω και σηκώνομαι από τα πλευρά του Χάρη.
Χ. Συμφωνώ. Αχ πιάστηκα.
Κ. Sorry κοιμήθηκα πάνω σου. Λέω και χασμουριέμαι.
Χ. Δεν πιάστηκα από εκείνη την μεριά.
Κ. Α οκ.Κοιτούσα έξω και βλέπω τον Gang με τους φίλους του όταν τον είδα κόλλησα δεν περίμενα ότι θα ήταν ο πρώτος άνθρωπος που θα έβλεπα μόλις ερχόμουν στην Αθήνα. Πριν πάμε στο καινούργιο σπίτι πήγαμε σε ένα γυραδικο για να φάμε. Παραγκειλαμε και περιμέναμε να έρθουν. Ήρθαν και ξεκινήσαμε να τρώμε. Εκεί που τρώγαμε τσουπ 5 αγόρια. Τα γνωστά αγόρια. Όταν με είδαν με κατάλαβαν. Εγώ τελείωσα το γύρο και μετά πήρα και έναν ακόμα και βγήκα έξω που ήταν ο Weiler. Άνοιξα την πίτα και την άφησα μπροστά του για να φάει του έβαλα και σε ένα ποτήρι νερό για να πιει. Μετά έβγαλα ένα τσιγάρο από την τσέπη μου, το έβαλα στα χείλη μου και το άναψα. Παρατήρησα το μέρος γύρω μου ήταν μία ανοιχτοσιά γύρω παλιά μαγαζιά. Από την ώρα που βγήκα έξω ένιωθα κάποιον να με κοιτάει. Γυρνάω κοιτάω μέσα στο γυραδικο αλλά όχι δεν με κοιτούσε ο μπαμπάς μου. Κοιτάω δεξιά μου και βρήκα ποίος με κοιτούσε. Ο Gang. Είχε καρφώσει το βλέμμα του πάνω μου. Μάλλον φταίει το ότι με είδε μέρα χωρίς κράνος. Άκουγα κάτι ψιθύρους από αυτούς του τύπου "ε Gang αυτήν δεν θέλουμε" "αυτή δεν ήταν στον περιφερειακό με τις μανούβρες" και τα υπόλοιπα που παίχτηκαν μαζί τους και τον Gang να απαντάει "ναι" σε όλα. Άκουσα κάτι που δεν ήθελα να ακούσω "μαλακά έχει ωραίες καμπύλες αχ πάνω της να ήμουν". Το άκουσα τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα, ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλιά και γωνίες στο πρόσωπο. Μαλακά τι μουν... Εννοώ θεός είναι αυτός? Πεξτο δύσκολη. Κατάλαβε ότι τον άκουσα και έσκυψε το κεφάλι του και βλέπω τον Gang να ρίχνει μια ελαφριά σφαλιάρα στο κεφάλι από αυτόν που μίλησε. Άκουσα το κινητό μου να χτυπάει και ήταν η ομαδική κλήση με τα κορίτσια. Έσκασα ένα χαμόγελο και απάντησα.
Κ. Hey. Λέω και στηρίζω την πλάτη μου σε έναν τοίχο πίσω μου.
Ν. Α. Σ. Kay.!!!
Α. Τι κάνεις?
Κ. Καλά μωρέ νταξ θα το παλέψω.
Ν. Έφτασες?
Κ. Ναι. Αθήνα είμαι περιμένω τους άλλους να βγουν από το γυραδικο να πάμε να δούμε το σπίτι.
Σ. Πως είναι η Αθήνα?
Κ. Πως είναι η Αθήνα?... Είναι πιο όμορφη όταν είσαι Θεσσαλονίκη και την βλέπεις από φωτογραφίες αλλά τέλος πάντων.
Ν. Έλα ρε.
Κ. Βλακα δεν ξέρω μπορεί να με πάρει από κάτω. Αν και δεν το νομίζω. Βασικά ανησυχώ λίγο για το σχολείο. Δεν θέλω να χάσω κι άλλη χρονιά. Λέω και σβήνω το τσιγάρο.
Ν. Κανόνισε να μείνεις θα έρθω να σε γαμησω.
Κ. Προφυλακτικά θα πάρω εγώ μωρό μου. Εσύ βρες μέσο και έλα.
Α. Σοβαρά που θα μείνεις?
Κ. Μας έδωσαν σπίτι από την δουλειά του μπαμπά μου. Το ίδιο και στον Δημήτρη. Αν και πιστεύω θα είναι το δικό μου μικρό που θα είμαστε 4 άτομα. Φαντάζομαι του Δημήτρη που θα είναι μόνο αυτός και ο μπαμπάς του. Φφφ. Ελπίζω να μην είναι σαν της Θεσσαλονίκης.
Σ. Δεν θα πάρετε σπίτι?
Κ. Τι πιστεύεις ρε ότι τα λεφτά τρέχουν από τα μπατζάκια το σπίτι στην Θεσσαλονίκη της Μαρίας είναι. Δεν θα πάρουμε εδώ σπίτι. Τουλάχιστον αυτό πιστεύω εγώ.
Α. Ε ναι ρε καλά λέει. Στην Κοζάνη δεν έχει σπίτι ο μπαμπάς σου?
Κ. Κτήμα έχει εκεί.
Α. Α ναι στα Γιαννιτσά έχει σπίτι.
Κ. Α μπράβο. Έλα σε κλείνω έρχονται.
Ν. Γειά σου Kay. Λεει κλαψιαρικα.
Σ. Καλά να περνάς.
Α. Άιντε γειά σου μωρό μου όμορφο. Λέει Ειρωνικά
Κ. Κι εγώ σαγαπω μωρό μου. Απαντάω κι εγώ ειρωνικά. Αλλά αρκετά πειστικά ώστε να στραβώσει ο φίλος του Gang.Βγαίνουν από το γυραδικο και πηγαίνουμε στα αυτοκίνητα για να πάμε σπίτι. Εμείς προχωρήσαμε μπροστά ο Weiler είχε κολλήσει στα αγόρια μία τους κοιτούσε ήρεμα και μία αργία όταν γύρισα να τον κοιτάξω δεν ήμασταν πολύ μακριά και τον φώναξα.
Κ. Weiler. Γυρνάει να με δει και συνεχίσω.
Κ. Έλα εδώ ρε αγόρι μου.Ήρθε και συνεχίσαμε προς τα αυτοκίνητα. Μπήκαμε μέσα και ξεκινήσαμε για το σπίτι ήταν σε μια 2οφορη κατοικία με περιφραγμενη αυλή. Στο κάτω θα έμενε ο Δημήτρης και μπαμπάς του και στο πάνω εμείς. Ξεκλειδωσαμε και μπήκαμε στα σπίτια, να πω την αλήθεια τα περίμενα σε χειρότερη κατάσταση είναι φρέσκο βαμμένα, καθαρά κουφώματα που δεν μπάζουν καλή φάση. Ενα σαλόνι, μια κουζινα, ένα μπάνιο και 3 δωμάτια. Εγώ είχα μία απορία και την έκανα.
Κ. Μπαμπά. Θα μείνουμε εδώ μόνιμα ή θα βρούμε άλλο σπίτι?
Μπ. Προς το παρόν εδώ.
Κ. Οκ.
Μ. Διαλέξτε δωμάτια.Τρέχουμε με τον Χάρη να βρούμε δωμάτιο εγώ πήρα το δυτικό ευτυχώς. Δεν θέλω τον ήλιο πρωί πρωί στο κεφάλι μου. Είχε και ένα μπαλκονάκι. Βγαίνω στο μπαλκόνι και κοιτάω κάτω που ήταν ο Δημήτρης. Ο ένας πάνω από τον άλλο θα μένουμε. Πλάκα θα έχει. Ελπίζω. Κατεβαίνουμε κάτω να πάρουμε πράγματα. Ο καθένας έπερνε τα δικά του. Πρώτα ανεβάσαμε τα κρεβάτια στο σπίτι. Βάλαμε μηχανές και αυτοκίνητα στο γκαράζ. Είχε και μια σοφίτα εκεί το κάναμε γυμναστήριο. Ήμασταν αρκετοί ώστε να έχουμε τελειώσει τα βασικά μέχρι το βράδυ. Όλα τα κουτιά είχαν μπει στα σπίτια. Εγώ έπρεπε να πάω βόλτα τον Weiler οπότε είπα στον Χάρη και στον Δημήτρη να πηγαίναμε όλοι μαζί για βόλτα. Κάναμε μπάνιο στα γρήγορα και φύγαμε. Το σπίτι ήταν μακριά από το κέντρο, σχετικά σε απόμακρο μέρος. Εξερευνούμε την Αθήνα και ακούω ήχους από μηχανές, μουσική και παιδιά να φωνάζουν ακολουθώ τον ήχο και βγαίνω σε μία παλιά ταράτσα. Τα παιδιά ήταν πίσω μου. Αυτό που βλέπαμε ήταν τέλειο ήταν ένα μέρος κατάλληλο για παράνομους αγώνες όπως την Θεσσαλονίκη. Παρατηρούσαμε καλά τι γινόταν παντού κορίτσια όχι σαν εμένα περισσότερο ντίβες θα τις έλεγε κάποιος.
Χ. Αυτό είναι μέρος για λύκους. Λεει και μας σκουνταει.
Κ. Ακριβώς.
Δ. Αυτό το μέρος και τα παιδιά από σαλόνικα.
Κ. Ναι. Ήμουν σαν αγόρι που έβλεπε γκομενα και του έτρεχαν τα σάλια.
Δ. Ey σαλιαρα καλύτερα να πάμε σπίτι θα μας ψάχνουν.
Χ. Αυτό πάλι που το πας.
Δ. Βόλτα στο ταμ τουμ με τις μαϊμούδες.
Κ. Έχεις δίκιο πάμε. Λέω κάπως στενοχωρημένα.
Χ. Ey θα ξανά έρθουμε.
Κ. Οκ.Πήραμε τον δρόμο για πίσω. Φτάσαμε σπίτι και καθίσαμε κάτω στου Δημήτρη παίζαμε tichu.
Χ. Ε όχι ρε γαμώ το αυτό δεν γίνεται πάλι χάνω. Λεει και ρίχνει ένα χαρτί.
Κ. Ευχαριστώ. Λέω και ρίχνω τον δράκο και τα δίνω στον Δημήτρη.
Δ. Thanks.Συνεχίζουμε μέχρι που νίκησε ο Δημήτρης, μετά βγήκα εγώ και τέλος ο Χάρης. Μαζέψαμε τα χαρτιά και ανεβήκαμε πάνω. Καθίσαμε στο σαλόνι και βλέπαμε σειρές. Μετά πήγα στο δωμάτιο μου να κοιμηθώ.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
______________________________________
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...