32

385 10 5
                                    

Την Πέμπτη κλασσική μέρα σχολείο το απόγευμα σπίτι + περίοδος. Το Σάββατο ξύπνησα κατα τις 12. Σήμερα στις 6 επιτέλους θα μάθω τι με θέλει ο Gang. Έχω λίγο ανυπομονησία και ενθουσιασμό αλλά κρατιομουν. Πήγα στην κουζίνα να φάω πρωινό και είδα βίντεο κλήση στο instagram από την Σία και την Στεφ. Κάναμε μία ομαδική οι τρεις μας.

Κ. Καλημέρα.
Σία. Καλημέρα Kay.
Στεφ. Τι κάνετε?
Κ. Καλα μόλις ξύπνησα και τρώω.
Στεφ. Καλή όρεξη. Kay είπαμε με την Σία να περάσει να σε πάρει και να έρθετε σπίτι μου.
Κ. Τι ώρα?
Στεφ. Κατά τις 7.
Κ. Κοιτάξτε στις 6 έχω μια δουλειά και δεν νομίζω να έχω τελειώσει μέχρι στις 7 οπότε θέλετε όταν τελειώσω να σας στείλω?
Σία. Ναι οκ σου στέλνω τον αριθμό μου.
Στεφ. Σου το στέλνω κι εγώ.
Κ. Οκ thank you. Ή εάν δεν σας πάρω τηλέφωνο το αφήνουμε για αύριο. Σας στέλνω κι εγώ το δικό μου.
Στεφ. Τα λέμε μετά.
Κ. Bye.
Σία. See you.

Κλείνω και συνεχίζω το πρωινό μου. Μετά πήγα να ντυθώ. Έβαλα μια ασπρόμαυρη φαρδιά μπλούζα, μια γκρι φόρμα, την μαύρη μου ζακέτα και τα ασπρόγκριζα Jordan μου.

Κατέβηκα κάτω και πήγα στο γκαράζ να βάλω τροφή στον Weil στο γκαράζ ήταν ο Δημήτρης κάτι έκανε με την μηχανή του και λίγο πιο δίπλα ο Χάρης.

Κ. Γειά παιδιά. Λέω και βάζω τροφή στο μπολ του Weil και του το πηγαίνω.
Χ. Καλημέρα.
Δ. Μέρα.
Χ. Kay απόγευμα έχεις τίποτα?
Κ. Θα πάω βόλτα τον Weiler και μετά μπορεί στα κορίτσια. Γιατί?
Χ. Ρωτάω. Τι ώρα?
Κ. Ε 5 - 6, οπότε να 'ναι.
Χ. Οκ.

Βλέπω ότι ο Weiler είχε φάει οπότε τον έλυσα και ξεκινήσαμε. Δεν είχα ιδέα που πηγαίναμε. Απλά προχωρουσαμε. Φτάσαμε σε ένα πάρκο. Εγώ έκατσα σε ένα παγκάκι και ο Weil έκανε βόλτες. Μετά από 10 - 15 λεπτά ξεκινήσαμε για το σπίτι, είχε μεσημεριάσει. Στον δρόμο είδα 3 παιδιά πάνω σε 3 μηχανές χιλιάδων κυβικών.

Αχ δεν βλέπω τα χρόνια να πάρω κι εγώ μία. Να τρέχω μαζί με την Νικόλ και τα υπόλοιπα παιδιά.

Μας σκεφτόμουν όλους μαζί πάνω στις μηχανές, καθώς προχωρουσαμε για το σπίτι. Είδα τον μπαμπά μου στην είσοδο και πήγα να τον αγκαλιάσω, ο Weil πήγε στο σπιτάκι του κι εμείς ανεβήκαμε πάνω. Με την Μαρία στρωσαμε τραπέζι και καθίσαμε να φάμε.

Μ. Το απογευμα έχετε κανονίσει?
Κ. Εγώ τον Weil που θα πάω βόλτα και μετά ίσως πάω στα κορίτσια.
Μ. Μικρότερες δεν είναι?
Κ. Ναι 2 χρόνια. Αλλά οκ.
Μ. Χάρη εσύ?
Χ. Εγώ μπορεί να πάω για τρέξιμο.
Μπ. Γιατί δεν πάτε μαζί?
Κ. Ε, ξέρω γω θες να έρθεις?
Χ. Σιγά ρε. Θα έχεις για bodyguard τον Weiler.
Κ. Χαχα ισχύει. Εσύ γιατί ρωτάς? Ρωτάω απλά.
Μ. Έτσι καλέ από ενδιαφέρον. Απαντάει χωρίς ειρωνεία ή οτιδήποτε άλλο σπαστικο υπάρχει.
Κ. Α οκ.
Χ. Να πω κάτι άλλο. Εσείς παντρεύτηκε ωραία? Ταξίδι δεν θα πάτε?
Μπ. Μήνα του μέλιτος?
Χ. Ναι.
Μ. Ίσως το καλοκαίρι αγόρι μου.
Χ. Οκ.

Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now