Άνοιξα την πόρτα και βλέπω την Ειρήνη, την Αμαλία, την Νικόλ και την Σοφία.
Κ. Γειά. Λεω και τις αγκαλιάζω.
Κ. Λοιπόν πηγαίνετε στο δωμάτιό μου, ε ειναι και Δημήτρης μέσα, εγω παρω να πάρω κάτι κι έρχομαι.
Ε. Οκ.Πήγα στο μπάνιο και πήρα του κουτί με τα καληντικα μου και πήγα στο δωμάτιό μου.
Κ. Λοιπόν ποια ξεκινάει?
Ν. Κάτσε ρε να σε απολαύσουμε λίγο με την φούστα.
Κ. I don't feel so "me" but okay.
Δ. Εδώ έχει και ένα δίκιο η Кау.
Ε. Ε νταξει αλλα ειναι τέλεια κανε μια σβούρα να σε δούμε καλύτερα.
Κ. Οκ.Κάνω την σβούρα και όλοι χειροκρότουσαν. Ξεκίνησα να τις βάφω, ας παραλείψω τις μαλακιες που κάναμε και ο Δημήτρης πνυγωταν από τα γέλια, κατα τις 10 είχαμε τελειώσει και ετοιμαζωμασταν να φύγουμε.
Κ. Εμ Δημήτρη πας να πάρεις τι δερμάτινο του αδερφού μου ρώτα τον που το έχει και θα σου πει.
Δ. Οκ.Δημήτρης pov
Πήγα στο δωμάτιο του Χάρη και χτυπάω την πόρτα.
Χ. Ναι.
Δ. Η Kay θέλει το δερμάτινο σου.
Χ. Μισό. Ανοίγει την ντουλάπα του και βγάζει ένα γαματο δερμάτινο.
Χ. Έλα. Εμ που είναι η Kay.
Δ. Εδώ.
Χ. Κατερίνα!
Δ. Kay πες την δεν θα σου απαντήσει.
Χ. Σκάσε εσύ. Πωω ρε φίλε για μια γκόμενα κάνει έτσι?Ναι είμαστε τσακωμενοι για μια κοπέλα η οποία άρεσε στον Χάρη αλλά εκείνη επέλεξε εμένα ενώ εγώ δεν την ήθελα.
Κ. Χάρη τελείωνε Kay με λένε.
Πετάγεται η Καу και έρχεται στο δωμάτιο ακούγονται κάτι ουαου απο τα μικρά στο δωμάτιο αλλα δεν δίνει σημασία, ευτυχώς. Περνάω το χέρι μου στο λαιμό της, παίρνει το δερμάτινο από το χέρι μου και φεύγουμε. Τα κορίτσια είχαν φύγει πιο πριν οπότε θα πάμε μαζί με το αμάξι μου.
Χ. Κατερίνα. Αντε πάλι. Δεν απάντησε όμως.
Χ. Kay.
Κ. Έλα.
Χ. Με τι θα πάτε?
Δ. Με το αμάξι μου.
Χ. Και τι ώρα θα έρθεις?
Κ. Κοίτα έχω πει στον μπαμπά μου οτι θα παω-έρθω με τον Δημήτρη οπότε μου είπε το αργότερο 4 με τηλέφωνο από το σταθερό. Οπότε τα λέμε στις 4 bye.
Χ. Γειά.Ευτυχώς φύγαμε. Για την Kay περισσότερο, μπήκαμε στο αμάξι μου και πήγαμε στο club.
Kay pov
Φτάσαμε στο club και έβαλε το αμάξι στο πάρκινγκ, βγήκα από το αμάξι και ακούω την Δημήτρη να μου λέει
Δ. Στις 3.30 στο αμάξι να σε πάω σπίτι.
Κ. Έγινε. Τα λέμε.Πήγα στα κορίτσια και ο Δημήτρης στους συμμαθητές του οι οποίοι με κοιτούσαν.
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...