28

279 12 0
                                    

Μετά από 2 μέρες.

Kay pov

Το πρωί ήρθε ο μπαμπάς μου να με ξυπνήσει. Είναι η μέρα του 2ου γάμου του. Είχαν έρθει και οι παππούδες μου από την Κοζάνη. Η Μαρία με τον Χάρη ήταν στο πατρικό της Μαρίας. Εγώ σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο να κάνω ένα γρήγορο ντουζ, βγήκα με τον μπουρνούζι και πήγα στο δωμάτιό μου να ντυθώ. Έβαλα το φόρεμα και τα τακούνια που φορούσα στον αρραβώνα της Ιωάννας με το δερμάτινο του Χάρη. Βγήκα από το δωμάτιο και βοηθούσα στο σερβίρισμα. Είχε έρθει και ο Δημήτρης με τον μπαμπά του απο πιο πριν. Ακούω το κουδούνι να χτυπάει και πάω να ανοίξω και βλέπω τον νονό μου, την νονά μου, την Ιωάννα και την Σοφία. Τους αγκαλιάζω και περνάνε μέσα. Βγαίνει και ο μπαμπάς μου από το δωμάτιο και τους χαιρετάει. Κουμπάρος του θα είναι για 3η φορά, ο νονός μου. Σερβίρω και κάποια πράγματα ακόμα και κάθομαι στον καναπέ. Βλέπω τον Weiler να ανεβαίνει τις σκάλες και να μπαίνει σπίτι έρχεται και κάθεται δίπλα μου. Εμένα μου πέρασε μία ιδέα και πείρα τον Weiler στο δωμάτιό μου. Έψαχνα στην ντουλάπα μου να βρω καμία κορδέλα όση ώρα αυτός μύριζε το δωμάτιο μέχρι που βρήκε το μπαούλο κι εγώ την κορδέλα που έψαχνα.

Κ. Μη μη αγόρι μου, όχι εκεί. Άσε τον μπαμπά για τώρα εντάξει. Έλα λίγο εδώ.

Με πλησιάζει και κάθεται μπροστά μου εγώ του περνάω την κορδέλα στο λαιμό και την κάνω φιόγκο σαν παπιγιον. Βγαίνουμε από το δωμάτιο και περιμένουμε να ντυσουν τον μπαμπά μου. Η Ιωάννα καθόταν δίπλα μου.

Κ. Τι κανείς?
Ι. Καλα μια χαρά. Εσύ? Πως σου φαίνεται όλη η κατάσταση?
Κ. Μέχρι τώρα καλά. Κάτσε να έρθει η ώρα και για την δικιά μου πινελιά και θα είναι τέλεια.
Ι. Τι έχεις σχεδιάσει?
Κ. Θα δεις, θα δεις. Είναι σε συνεργασία με τον γιό της γυναίκας του.
Ι. Μία χαρά. Έρχεται και η νονά μου στον καναπέ.
Νονά. Ρε τρελή το σκυλί τι το έκανες?
Κ. Ένα παπιγιον. Που είναι το κακό?
Ι. Ωχ πλάκα έχει.
Φωτογράφος. Εμ η κόρη να έρθει για φωτογραφία.
Κ. Τώρα.

Σηκώνομαι και πηγαίνω δίπλα στον μπαμπά μου για να μας βγάλουν φωτογραφία. Ήταν πολύ όμορφος. Φορούσε ένα μαύρο παντελόνι, ένα άσπρο πουκάμισο, ένα μαύρο σακάκι και μια μαύρη γραβάτα.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Αλήτισσα ψυχή Where stories live. Discover now