Την επόμενη μέρα την έβγαλα σπίτι, άσχετο ότι πάλι πετάχτηκα από το κρεβάτι, επισης μου ηρθε περίοδος. Την μεθεπόμενη που ήταν τα γενέθλιά μου. Απο την ωρα που άλλαξε η μέρα το κινητό μου χτυπούσε από ειδοποιήσεις και τηλέφωνα. Πρώτος ήταν ο μπαμπάς μου με πείρε τηλέφωνο ήταν εκεί και η Μαρία και Χάρης μου είπαν χρόνια πολλά και τα σχετικά και μετα μιλούσα με τον Χάρη.
Χ. Τι κάνεις?
Κ. Καλα, τσακωθηκαμε 2 3 φορές αλλά νταξει δεν θα κάτσω να σκάσω. Εσείς?
Χ. Καλα, ρε γιατί δεν είσαι εδώ σήμερα είχαμε σχεδιάσει πολλά για σήμερα.
Κ. Τι εννοείς είχατε? Ποιοι?
Χ. Όλη η παρέα.
Κ. Ελα μωρε αύριο θα γυρίσω. Θα τα κάνουμε αυτά που σχεδιασατε στην γιορτή μου.
Χ. Καλά. Αντε καληνύχτα.
Κ. Καληνύχτα.Μετά με πείρε τηλέφωνο ο Δημήτρης.
Κ. Ελα ρε.
Ε. Ν. Α. Σ. Δ. Ρ. Χρόνια πολλά. Πωω μαζεύτηκαν όλοι μαζί για να με πάρουν τηλέφωνο.
Κ. Ευχαριστώ παιδιά.
Ρ. Τι κάνεις μωρό μου?
Κ. Καλά μωρό μου, εσείς.
Ε. Καλά.
Ν. Μας λείπεις.
Κ. Κι εμένα μου λείπετε.
Α. Αϊ βρε ποτέ θα έρθεις?
Κ. Αύριο.
Σ. Εε είχαμε σχεδιάσει πολλά για σήμερα.
Κ. Ναι μ το είπε ο Χάρης. Παιδιά κρατείστε τις ιδέες σας για μεθαύριο στην γιορτή μου.
Ν. Οοοο μου ήρθε και άλλη ιδέα.
Κ. Ωχ.
Δ. Τι ωχ ρε.
Κ. Τίποτα, σας δίνω το ελεύθερο.
Δ. Έγινε.
Κ. Δημήτρη ο Weil?
Δ. Καλα είναι, στο γήπεδο είμαστε και τρέχει. Τελικά συνεργάζεται.
Κ. Ναι? Δεν το περίμενα δεν του αρέσει να τον αφήνω σε άλλους.
Δ. Όχι μία χαρά είναι.
Κ. Οκ. Αντε καληνύχτα παιδιά.
Ν. Εεε Kay μπες ινστα.
Κ. Ωχ...
Ν. Χαχα αντε καληνύχτα.
Κ. Bye.
Όλοι. Bye.Τώρα μπορώ να κοιμηθώ?
Αϊ βρε σου χαλάσαμε και τον υπνο.
Όχι εντάξει έχεις δίκιο τους αγαπώ, είναι οικογένεια. Δεν μπορώ να τους αλλάξω. Μου αρέσει που μας σχεδιάζουν τα γενέθλια. Είναι απλά τέλειο. Και κάτι μου λέει ότι θα μείνει αξέχαστη εκείνη η μέρα.Με τις σκέψεις μου κοιμήθηκα. Το βράδυ δεν θυμάμαι ακριβώς τι όνειρο είδα αλλα ξύπνησα ιδωμένη για κάποιο λόγο το μόνο που θυμάμαι είναι ότι ήταν κάτι κακό και είχε να κάνει με τον Ραφ. Πήγα στο μπάνιο ειχα παρει ρούχα και εσώρουχα και μπήκα για μπάνιο μέχρι να βγάλω τα ρούχα μου γέμιζα την μπανιέρα έτσι κι αλλιώς μόνη μου είμαι στο σπίτι πήγα να πάρω το κινητό μου για να βάλω μουσική. Αφού γέμισε η μπανιέρα έβαλα αφρόλουτρο και μπήκα μέσα. Χαλάρωσα και έμεινα για λίγο μεσα. Βγήκα και τυλίχθηκα με την πετσέτα. Σκουπισα το σώμα μου και έβαλα εσώρουχα μετά έβαλα μια κρέμα στο σώμα μου. Έβαλα ρούχα ευτυχώς η νονά μου είχε βάλει πλυντήριο ρούχων γιατί δεν είχα αλλά. Οπότε έβαλα εκείνη την άσπρη φόρμα με το ασπρόμαυρο φούτερ.
YOU ARE READING
Αλήτισσα ψυχή
ActionΓυναίκα που 'χει αλύτισσα ψυχή ποτέ μην την πληγώσεις γιατί στο τέλος θα γελά κι εσύ θα μετανιώνεις. "Μαλάκα έχει ωραίες καμπύλες, αχ πάνω της να ήμουν" Το άκουσα και τον κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα ήταν ένα παιδί κάπου στα 20 με 22 με μαύρα μαλλι...