8. fejezet

3.8K 124 0
                                    


Elképesztően nehéz volt megtartani az elején az első helyet, mert mögöttem Lewis folyamatosan próbált megelőzni. De az egyik körben egy nagyon nagyot fékezett, ami miatt nem hogy csak leráztam magamról, hanem még a tesóm is megelőzte. Így lett kettős győzelmünk.

3. helyezet Lewis Hamilton. A 2. helyezet Arthur Leclerc és az 1. Charles Leclerc.- álltunk fel a dobogóra mindannyian. A himnusz és a trófeák átadása után kezdődtek az interjúk. Odaálltunk Mia és Austin mellé.
- Lewis, mit gondolsz a mai versenyről?- kérdezték Hamiltont.
- Hát mit ne mondjak, eléggé meglepődtem.- nevetett fel.- Gondoltuk, hogy a Ferrari jobb lesz mint tavaly, de hogy ennyire.
- Mit gondolsz arról, hogy Arthur lett a második?
- Elképesztő teljesítmény. Mivel ismerem Charlest és tudom, hogy milyen tehetséges, gondoltam, hogy az öccse is az lesz. És ez be is bizonyódott, nagyon ügyes, csak gratulálni tudok neki.- fejezte be és kezet fogott velünk.
- Arthur, köszöntelek a Forma-1 világában. Hihetetlen, amit itt ma csináltál a pályán.- sétált Arthur a mikrofonhoz.
- Köszönöm szépen, de ez nem csak az én érdemem, hanem leginkább a csapaté, amiért hittek bennem, és egy ilyen nagyszerű autót raktak össze. Meg persze sokat köszönhetek a báttyámnak és Miának, amiért ráncba szedtek.- mosolygott ránk Arthur.
- De aranyos.- mosolygott rá vissza Mia.
- Ja, aranyos.- néztem rá nevetve - Ha én is mondanék rólad valami szépet, akkor én is az lennék?- kérdeztem vigyorogva.
- Lehet.- nézett rám.
Arthur visszajött és a helyére én álltam.
- És az idei első futam nyertese Charles Leclerc. Gratulálok Charles, lenyűgöző teljesítmény. - dicsértek meg.
- Köszönöm, elég sok minden megváltozott az előző szezonhoz képest, például az, hogy az öcsém a csapattársam lett.- beszéltem az interjús embernek mosolyogva.
- Te tudtál róla, hogy ő lesz a csapattársad?- kérdezték.
- Nem, fogalmam sem volt róla, hogy ki lesz, ezért is lepődtem meg nagyon, amikor bemutatták a csapatnak. Arthur nagyon sok mindent bizonyított már az életben, köztük azt is, hogy itt a helye. Nagyon büszke vagyok rá.- néztem Arthurra.
- Bámulatos, hogy mennyire szeretitek, és tisztelitek egymást. Most, hogy csapattársak lettetek, fog valami változni szerinted?
- Szerintem nem, mindig a tesóm lesz, bármit is csinálok. - nevettem fel.
- Ez így igaz. Köszönjük Charles.- bólintottak és visszamentem a többiekhez.
- Mit szóltok egy évnyitó bulihoz?- álltam meg közöttünk.
- Szerintem király ötlet.- mondta Austin.- Úgy is csak holnap után indulunk, lesz idő a józanodásra is.
- Landoék még itt vannak hívhatom őket is?- kérdeztem.
- Persze.
- Mia, te is jösz.- karoltam át a vállát.
- Most komolyan azt akarjátok, hogy egyedüli lányként menjek veletek?- nézett ránk.
- Aha, amúgy is jársz egy bemutatóval.- vigyorogtam.- Meg ha nagyon szeretnéd, akkor Arthur elhívja a leendő barátnőjét.
- A micsodámat?- nézett döbbenten Arthur.
- Tudod te, a fotós.
- Igen, Lia, hívd már el.- bíztatta Mia is.
- Nem is tudom.- gondolkozott.- És ha nem jövök be neki?
- Isteneeeem, hová tűnt az egód?- kérdezte a lány.- Amúgy meg tuti bejösz neki. Beszélgettem vele rólad. Szóval hajrá.- veregette meg a vállát.
- Jó na, akkor megkérdezem.- válaszolt bizonytalanul.

Mia szemszöge

A fiúkkal megbeszéltük, hogy a szálloda előtt találkozunk 7 órakkor, és onnan megyünk egy szórakozóhelyre.
Már csak azt kéne kitalálnom, hogy mit vegyek fel. Körülbelül 20 perce állok a bőröndöm felett, de nincs semmi jó ruhám. Nem vagyok az a nagyon kiöltözős típus, aki magassarkúban és nagyon rövid szoknyában megy ilyen helyre, szóval választottam egy fekete farmert és egy bordó felsőt. Amihez felveszem a fekete bőrdzsekimet.
Sminkelni se nagyon szoktam, általában csak szempillaspirált és szájfényt vagy rúzst használok, de most felraktam egy kis alapozót is. Amikor készen lettem háromnegyed 7 volt, szóval még a maradék időmben felléptem az instagramra. Az első poszt, amit megláttam az F1 hivatalos oldala rakta ki a mai futammal kapcsolatban azt a képet, amikor a dobogón állnak a pilóták. Egyből besziveztem. A sztorikat nézve láttam, hogy Charles a liftből töltött fel egy képet pár pillanattal ezelőtt, szóval én is erőt vettem magamon, hogy elinduljak. Nem várakoztam a liftre, hanem a lépcsőt választottam, kell hogy fitt maradjak. A szálloda előtt már ott volt Daniel, Austin és Charles.
- Na megjött Miácska.- mondta nyávogós hangon Austin.
- Ta már be vagy állva?- kérdeztem nevetve.
- Neeem, majd csak fogok.
- Nagyon remélem, hogy jön Lia, mert egyedül nem fogom kibírni.- mondtam sóhajtva.
- Nyugi, már ott jönnek mögötted.- mondta Charles.
Hátranéztem, és megláttam Liát Arthurral idefelé jönni. Hála a jó égnek.
Miután megérkezett Lando is, elmentünk a helyre, ahol amúgy elég sokan voltak.
- Na kezdésnek igyunk valamit szerintem.- mondta Daniel, és Austinnal rögtön elindultak a bárpult felé. Mi pedig követtük őket.

Érzelmektől hajtva (Charles Leclerc fanfiction) BEFEJEZETT Where stories live. Discover now