1. fejezet

8.2K 190 0
                                    


Mint már mindenki tudja, Sebastian Vettelnek ez az utolsó versenye a Scuderia Ferrari csapatánál, a következő szezonban az Aston Martin csapat színeiben fog pályára lépni. De ki kapja meg a helyét?-szólalt meg a rádió a kocsiban, miután beültünk.

-Majd mindjárt kiderül.-fordultam a mellettem ülő fiatal pilótához, akit hamarosan megismer új csapata.
-Bizony. Kíváncsi leszek, hogy mit fognak hozzá szólni. Főleg Charles.- mondta Arthur. Hát igen, arra én is kíváncsi vagyok.
Megérkeztünk a szállásra, ahol most fogják bemutatni Arthurt a csapatnak, és engem, mivel én leszek a személyi edzője. Arthur egy nagyon aranyos, kedves, vicces, de legfőképpen tehetséges fiú. Igazán megérdemli, hogy a F1-ben is megmutatsa magát, és sikereket érjen el a Ferrarinál.
A teremben már mindenki ott volt, és ránk vártak. Elkezdődött a rendezvény.
-Nagyon sok szeretettel köszöntök mindenkit a Scuderia Ferrari 2020-as szezont követő rendezvényen.- köszöntött mindenkit Mattia Binotto, az apám.
-Ezen a napon búcsúzunk sikeres pilótánktól, Sebastian Vetteltől és bemutatjuk az új pilótát, aki Sebastian helyére jött. Gondolom már mindenki nagyon kíváncsi, hogy ki is lehet ez a személy, ezért nem is szaporítamám tovább a szót. Bemutatom a Scuderia Ferrari új pilótáját..........Arthur Leclercet.
-Hogy miiiiii?- kiáltott fel a másik Leclerc.
-Gondoltam, hogy valami hasonló reakciód lesz, szerettük volna, hogy mindenkinek meglepetés legyen. Úgy néz ki, hogy ez össze is jött.- mondta viccesen a csapatfőnök.
- Persze nem egyedül jött, hanem az új személyi edzőjével, aki nem más mint Mia Binotto, a lányom.- én is kimentem a szinpadra, Arthur és édesapám mellé. Ahogy elnézem mindenki nagyon meglepődött, a fiatalabb Leclerc fiú miatt és miattam is. Én elég sok mindenkit ismerek már itt apám részéről, így nekem nem nagyon voltak ismeretlenek az emberek.
Az este folytatódott tovább, mi pedig leültünk egy asztalhoz Charles, Seb és az edzőjük mellé.
- Hűha, nagyon megleptetek minket az biztos, de nagyon örülök, hogy egy ilyen tehetséges fiatal versenyző jön a helyemre. Igazán megérdemled Arthur.- mondta Seb és kezet fogott Arthurral.
- Miám téged pedig jó újra látni, mikor is láttalak legutóbb? 4 éve talán. - gondolkozott Seb, miközben megölelt.
- Hey ő az én Miám- mondta Austin Charles edzője, és ő is megölelt.
- Mi még nem találkoztunk, Charles Leclerc.- mutatkozott be a pilóta.
- Szia. Mia Binotto.- fogtam kezet vele. Igen valóban fura, hogy még nem találkoztam vele, de ennek is eljött az ideje. Apám nagy reményeket fűz hozzá, ahogy az öccséhez is.
- De ezt hogy??- kérdezte Charles még mindig elképedve.
- Látom nagyon meg vagy döbbenve- nevetett fel az újdonsült csapattársa.
- Kíváncsi leszek, hogy mi lesz veletek, hogy így egymás csapattársai lettetek.- gondolkozott Austin.
- Hát remélem, hogy nem fog sokszor megverni.- motyogta az orra alatt Charles.
- Nyugi bátyó, még az eljén lehetsz te az első, de majd ha belejövök nem lesz előlem menekvés.- nevett fel Arthur.

A vacsora után még kellemesen elbeszélgettük a többiekkel, és mindenki elbúcsúzott Sebtől, persze még itt lesz a Forma 1-ben, de nem itt velünk, szóval az teljesen más.
- Mia, remélem megneveled ezt a két kisgyereket.- mondta viccesen Sebastian.
- Mindenképpen.- vigyorogtam rá.
- Fiúk én a helyetekben már kezdenék félni, mert kegyetlen tud lenni, én tudom tanusítani, mert velem gyakorolt.- nézett a Leclerc fivérekre.
- Ajajj, lesznek itt még bajok- húzta el a száját Arthur.
- Ha jókisfiú leszel és azt csinálod amit mondok, akkor nem.- mosolyogtam rá.

Érzelmektől hajtva (Charles Leclerc fanfiction) BEFEJEZETT Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang