65. fejezet

4.3K 129 2
                                    


Charles szemszöge

Biztos vagyok benne, hogy a tegnapi volt az egyik legjobb nap az eddigi életemben. Végre valami tényleg úgy alakult, ahogy én szerettem volna. Mia olyan csodálatos lány, és végre a barátnőmnek hívhatom. Becsukott szemmel gondolkoztam egy ideig az ágyban fekve, és úgy tettem, mintha aludnék. Mia elkezdett mocorogni egy kicsit, de a kezét a mellkasomon tartotta. Pár pillanat múlva arra lettem figyelmes, hogy apró puszikkal hinti be az arcomat, amire muszáj volt elmosolyodnom.
- Nem is alszol.- hallottam Mia hangját, mire kinyitottam a szemeim.
- Nem, már nem. De el bírnám viselni, ha életem végéig minden nap így kelnék fel.- mosolyogtam a barátnőmre. Olyan gyönyörű és teljesen természetes, amit imádok benne. Vagyis ezt is.
- Életed végéig?- kérdezte nagyokat pislogva.
- Igen.- bólintottam magabiztosan.- Mia, azt tudnod kell, hogy én tényleg nem akarok veled szórakozni. Úgy érzem, hogy megtaláltam azt a lányt, akit mindig is kerestem, és az te vagy. Ezt nem csak egy kapcsolatnak gondolom, ami most kettőn között van. Az életem többi részét veled szeretném tölteni.- néztem komolyan a szemébe. Ezt én tényleg így gondolom.
- Annyira szeretlek.- vont magához szorosan, mire elmosolyodtam.
- Én is szeretlek.- nyomtam egy puszit a hajába. A szép romantikus pillanatunkat a telefonom csörgése szakította meg. Miát csak fél kézzel engedtem el, hogy felkapjam a telefont az asztalról.
- Szia anya.- nyomtam meg a kihangosítás gombot miközben köszöntem.
- Édes kisfiam.- szólt bele mérgesen. Ajjaj, ha így kezdi a mondatot az sose jelent jót.- Mégis miért az internetről és a tvből kell megtudnom, hogy a fiamnak barátnője van?- kérdezte ugyanazzal a hangsúllyal. Mia pedig rámnézett.
- Hát el akartam mondani, csak nemrég történt.- húztam el a számat. Anya utálja, ha valamiről nem tud.
- Tudod, hogy imádom Miát. És annyira örülök, hogy végre összeszedted magad és léptél normális irányba.- mondta már kedvesen, mire elvigyorodtam. Mindig is tudtam, hogy bírja Miát. Bár őt ki nem? Lepillantottam a mellkasomra, ahol a baránőm tartotta a fejét, és anya szavai hallatán mosolyogva nézett rám.
- Ühüm.- bólogattam teljesen figyelmen kívül hagyva, hogy anya még beszél hozzám. Csak is Miára tudtam összpontosítani, és arra, hogyan néz rám.
- Figyelsz te rám kisfiam?- kiabálta anya, mire megráztam a fejem és a telefonra pillantottam, miközben Mia a szája elé rakta a kezét, hogy ne nevessen fel hangosan.
- Persze, figyelek.- bólogattam.- Mit is kérdeztél?
- Ahj, mindegy. Majd megbeszéljük, ha hazaértél.- mondta és kinyomta a hívást.
- Szegény anyukád. Hát miért nem figyelsz rá?- kérdezte vigyorogva Mia.
- Ez a te hibád, mert elvontad a figyelmem.- ingattam a fejem nevetve.
- Én nem is csináltam semmit.- vágta rá Mia, mire mosolyogva közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. Imádom ezt a lányt.
Mia elővette a telefonját, és amikor bekapcsolta az internetet folyamatos zúgásba kezedett, mire döbbenten pillantottam rá.
- Megrohamoztak a rajongóid.- nézett fel rám a telefonjából.- Eddig is volt egy pár fanoldal ami követett, de most jött a többi is.- mondta.- Írtak a tegnapi képemhez.
- Mit?- kérdeztem egyből. Imádom a rajongóim, és remélem, hogy szeretni fogják Miát.
- Nagyon aranyosak. Nézd.- nyomta a kezembe, én pedig a poszt alatti hozzászólásokra pillantottam. Szív, szívecskés szemű emoji, ezek amiből a legtöbb volt. És még sok kedves üzenet. Mososlyogva adtam vissza Miának a telefont és én is elővettem a sajátomat, ami körülbelül ugyanolyan zúgásba kezdett, mint az előbb Miáé, mire mindketten felnevettünk.
- Charles Leclerc új barátnője a Ferrari főnök lánya. Charles Leclercnek új barátnője lett, aki nem is akárki, hanem a főnökének, Mattia Binottonak a lánya. Charles Leclerc és Mia Binotto végre felvállaták kapcsolatukat.- olvastam fel hangosan a cikkek címét, amik egymás után jöttek.- Végre felvállalták?- kérdeztem szemforgatva és rákattintottam egyre.- Hiszen akkor jöttünk össze.- ingattam a fejem, Mia pedig melettem elnevette magát.
- Ezeken ne idegeskedj.- fordúlt felém és adott egy puszit az arcomra, mire elmosolyodtam.
- Nem idegeskedek, csak utálom, ha hülyeségeket írnak.- motyogtam és inkább le is raktam a telefonom és a mellettem fekvő barátnőmre koncentráltam.



Érzelmektől hajtva (Charles Leclerc fanfiction) BEFEJEZETT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin