Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Eveeet. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.
Dinleyin : Beyoncé - Diva
****
Şampanyamdan bir yudum aldım ve keyifle birbirlerine ölümcül bakış atan Harry ile Zayn'i izlemeye koyuldum. Bende bakışlarımı sarışın yelloz Daisy'ye çevirdiğimde onun da üzerimde olan bakışlarını yakaladım. Meydan okurcasına tek kaşımı kaldırıp ona bakarken Harry konuştu.
''Ah merhaba efendim. Ben Harry Styles ve sizde?''
James denen herif yüzünde ki büyük sırıtışla hemen elini Harry'ye uzattı.
''James Jordan, Buda kızım Daisy Malik ve Eşi Zayn Malik. ''
Gözlerimi devirdim.
Eşiymiş. Hay onun eşini si-
''Ah sizinle tanışmak beni fazlasıyla mutlu etti Bay ve Bayan Malik. ''
Harry oldukça sahte bir şekilde onlara gülümsediğinde Zayn kırmızı görmüş boğa gibi konuştu.
''Sizinle tanışmakta bizi çoook mutlu etti Bay Skyles''
''Styles''
Diye düzeltti Harry onu. Onun bu davranışına Daisy alttan alttan sinsice gülerken hemen atıldım.
''Adınız neydi Bay Malik? Zack? Zeph?''
Meydan okurcasına kaşlarımı kaldırıp ona baktığımda derin bir nefes alarak bakışlarını benim üzerimde sabitledi. Ela gözleri sinirden olsa gerek koyulaşmıştı. Onu defalarca kez böyle gördüğüm için alışkındım ve hiçte korkutucu değildi açıkçası. Gargamel bile daha korkutucudur eminim.
''Zayn adım Zayn. ''
Adına sıçayım senin aptal.
''Ah evet Zayn doğru. ''
Bir süre sessizce birbirimize baktık. Fakat sonra bey efendimiz gıcık yapar gibi Daisy denen şırfıntıyı öpünce derin bir nefes aldım ve Harry'ye bakıp içten bir şekilde gülümsedim. Beyaz elbisemin sırt dekoltesinin açık bıraktığı tenimde sıcak elini hissettikten saniyeler sonra kalçamda büyük elleri dinlenmeye başladı. Titrek bir nefes aldığım sırada sünepe herif James konuşmaya başladı.
''Daha önce bir evlilik yaptığınızı duydum, acaba bu doğru mu? ''
Bana sorduğu soru karşısında sinsice sırıtıp Zayn'e baktığımda gerildiğini çok kolay bir şekilde anladım.
''Evet, hayatımın en büyük hatasıydı. ''
James denen herif bir süre şaşkınlıkla bana baksa da hemen kendini toparlamıştı. Bu gergin ortamdan her ne kadar uzaklaşmak istesem de karşımda ki çakma sarışını ve sünepe Zayn'i sinir etmek çok zevk verici bir olaydı.
''Daha önce Zayn'de bir evlilik yapmış. ''
Diye ortamın sessizliğini bozdu James. Tek kaşımı kaldırıp Zayn'e döndüğümde ifadesizce suratıma bakıyordu. Bende ona boş bir şekilde bakmaya başladım.
''Neden ayrılmıştınız eski eşinizle?''
Diye sordum. Açıkçası benim hakkımda ne diyecekti merak ediyordum.
''Ah eşim talihsiz bir şekilde öldü. ''
Yutkundum. Kesinlikle bunu demesini beklemiyordum. Beni tamamen bitirdiğini biliyordum fakat benim hakkımda öldü demesi onur kırıcıydı. Dalga geçercesine güldüm ve başımı iki yana salladım. Derin bir nefes alıp başımı kaldırdım. James denen herif yanına gelen takım elbiseli adamı dinledikten bir süre sonra bize döndü.