Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.
****
''İnat etme Lucy, lütfen.''
''Zayn ben iyiyim senin yanımızda kalmanı veya senin evinde kalmayı istemiyorum, gerek yok.''
Uyandığımdan beri tepemde ya benim evimde kalacaksınız, ya da ben sizinle kalacağım diyen Zayn artık beni sinirlendiriyordu.Gerçekten iyiydim ve kesinlikle onunla kalma gibi bir isteğim yoktu. İyi olmasam bile benimle Zayn yerine Francia veya annem kalırdı bütün sorun biterdi. Gerçekten onun bazı şeyleri kabul edememiş olması beni çileden çıkarıyordu. Öte yandan ondan korkuyordum çünkü bazı bilmemesi gereken şeyleri biliyor gibi bir his doğmuştu içime. Israrı yüzünden aklıma hastalığımı öğrenebilme ihtimali gelmişti, ben onun hastalığımı öğrenmesini asla istemiyordum.
''Bak Lucy ben oğlumuzu da düşünmek zorundayım. Bir kez daha bayılırsan Daniel sana ne kadar yardımcı olabilir? En azından hem Daniel'ı hem de seni korumak adına birkaç gün benimle kalın diyorum.''
''Zayn bak endişeni anlıyorum ama buna gerçekten gerek yok. Hem zaten Francia kalır benimle, Francia kalmasa bile annem gelir o kalır gerçekten gerek yok.''
Zayn sinirle güldü ve saçını çekiştirdi. Haklı olmam onu çığırından çıkarıyordu biliyordum ve onun istediği şeyi de biliyordum ama bu olmayacaktı, olamazdı. Biz tekrar bir araya gelemezdik.
''Ben sana neden soruyorum ki amına koyayım, geliyorsun bitmiştir.''
''Ne yapacaksın zorla mı götüreceksin?''
''Evet aynen öyle yapacağım.''
''İğrençsin Zayn.''
''Sende çok güzelsin aşkım.''
''Bana aşkım deme''
Sinirle konuştuğumda güldü ve yatağımın hemen yanında bulunan koltuğa oturdu. Gerçekten ondan tiksiniyordum. İnsanlara zorla istediği her şeyi yaptırma huyunu asla üzerinden atamıyordu. O zorla istemediğim bir şeyi yapmaya zorladığında, kafasını duvara defalarca kez vurmak ve o kalın kafasını parçalamak istiyordum.
Sıkıntıyla bir kez daha ofladığım sırada Francia odaya girdi.
''Raporunu aldım bu hafta işe gitmiyorsun bebeğim, raporunu yarın şirketine ben götürürüm. Ayrıca çıkış işlemlerini de hallettim, yani artık gidebiliriz.''
''Güzel Daniel zaten Finn'le beraber benim evimde.''
''Nerede dedin?''
Şaşkınca sorduğumda umursamaz bir tavırla tekrar etti. Ona dehşete düşmüş bir ifadeyle baktım. Ben buraya zaten oğlumu bulamadım diye korktuğumdan bayıldığım için gelmiştim ve bu aptal bana şimdi oğlumun evinde dangalak arkadaşlarından biriyle beraber olduğunu söylüyordu. Yani evet Finn zamanında ağabeyim gibi sevdiğim ve söz konusu Zayn'le ben olunca her zaman benim yanımda olan biriydi ama, konumuz bu değildi.
Şaşkınca ona bakmayı sürdürürken omuz silkti ve konuştu.
''Finn tanımadığın biri değil Lucy ayrıca oğlumun hastanelerde sürünmesine izin verecek kadar sorumsuz bir baba değilim.''