Teşekkür Yazısı.

13.3K 809 206
                                    

Öncelikle yeni bölüm sanıp açtınız ve notu görünce bana söveceğinizi biliyorum fakat bu yazı benim için gerçekten önemli ve sonuna kadar okumanızı istiyorum. Bunu uzun zaman önce yazmam gerektiğini ama nedense yazacaklarımı satırlara dökemediğimi söylemek isterim.  Yani demek istediğim ben düşüncelerimi, hislerimi kimseye anlatamayan birisiyim tıpkı kapalı bir kutu gibiyim ve bu durumdan hiç memnun değilim. 

Ama  gerçekten artık bu yazıyı yazmam gerektiğini bugün daha iyi anladım. 

Ben bu siteye ilk kayıt olduğumda açtığım hesap bu hesap değildi. O hesabımın şifresini unutunca bunu açıp sevdiğim bir kaç kitabı takip ediyordum. Ben kayıt olduğumda en fazla 15 tane falan hayran kurgusu vardı ve o zamanlar Wattpad'den arkadaş olduğum birinin bana tavsiye vermesi üzerine Facebook sayfamda yayınladığım Harry Styles kurgumu burada paylaştım. Kısa sürede beğeni aldığında ise bana göre saçma olan ama sizin bir türlü vazgeçemediğiniz Bad Boy'u burada paylaşmaya başladım. 

Daha ilk günden gelen okunma ve oy sayısını görünce ne kadar gurur duyduğumu anlatamam. Zamanla bana göre saçma olan bölümleri yayınlıyor ve 100bin okuyucuyu geçtiğim için seviniyordum. Sonra bir gün okuldan eve gelmiş moralim bozuk bir şekilde uygulamaya giriş yaptığımda gelen tebrik mesajlarını merak edip profilime girdim ve o görüntüyü gördüm. 

Bad Boy 1 Milyon okuyucuya ulaşmıştı. O an tam olarak ne hissettiğimi anlatmak çok zor. Sadece ağlamaya başladığımı hatırlıyorum. Bu o kadar inanılmaz birşeydi ki. Zamanla ilk kitap bitti okuyucu sayısı 1 Milyonken 10 Milyon oldu. İnsanların şu mesajlarını her gün okuyorum. 

'Aycan Türkiye'nin en çok okunan hayran kurgusunu yazmak nasıl bir duygu.'

'Harika yazıyorsun'

'Sayende bende yazmaya başladım'

Ve daha bir çok her insanı duygulandıracak mesajlar. Elbette her iyi şeyin bir kötülüğü vardır. Hayran kurgusu olmayan kitaplarla sürekli karşılaştırılan Bad Boy'a gelen kötü yorumlar ve bana gelen kötü mesajlarda moralimi bozuyordu.  

Buna rağmen yanımda olan okuyucularım sinirlenip sanal ortamı kızıştıracak kavgalar çıkarıyor ve beni savunuyordu. Her ne kadar kavga kötü birşey olsa da sevildiğimi ve korunduğumu hissetmek mükemmel bir histi. Siz bana ilham kaynağımsın derken benim ne kadar gurulandığımı size anlatmak gerçekten çok zor. 

Sandığınız kadar mükemmel bir hayatım KESİNLİKLE ve kesinlikle yok. Benim hayatımı güzelleştiren en büyük şeylerden birisi sizsiniz. Bu siteye kaydolup okuyucu kitlemi genişlettiğimde bir çok kötü alışkanlıklarımı bırakıp iyileştim. Her ne kadar çoğunuz bana 

'İlham kaynağım oldun.'

'Beni kurtardın.'

'Senin sayende gerçekten sevdiğim işi buldum.'

Desenizde aslında bunların hepsini ben size tekrar iletiyorum. Siz benim hayatımı kurtardınız. Bana attığınız mesajlar ilham kaynağı oldu ve yapmaktan en çok zevk aldığım şeyi, yazmayı bana bahşettiniz. Hakkımda yazılan kitaplar, doğum günü mesajları, yapılan hayran çalışmaları, uzun mesajlar ve daha birçok şey beni duygulandırdı. Bu gün kös-kös evde otururken Instagram'dan #Badboykitapolsun diye tag açıldığını öğrendim ve samimiyetle söylüyorum ağlamaktan bir hal oldum. 

Sizler harikasınız, sizler bana Allah'ın verdiği en değerli armağansınız. Bu günlere gelmeme yardım edip beni bırakmadığınız için size minnettarım. İyi ki hayatıma girdiniz. Yazılacak çok şey var ama dediğim gibi nedense cümleleri kuramıyorum yinede şunu bilmenizi isterim ki asla size karşı samimiyetsiz olmadım ve olmamda. Bütün kalbimle söylüyorum Sizleri, her birinizi beni sevenleri, sevmeyenleri çok seviyorum. Hayatımı güzelleştirip beni düştüğümde kaldırdığınız için teşekkür ederim. 

Bu yazıyı bu sözle sonlandırmak istiyorum; 

I will leave my mark so everyone will know, I was here. 

İzimi bırakacağım, böylece insanlar bilecek ki, Buradaydım. 

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin