Merhabalar efendim ben geldim! fdşslkfklsd. Uzun sayılabilecek bir bölümle geldim hemde. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Bana ulaşmak için instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.
Dinleyin : One Direction - Where Do Broken Hearts Go
****
''Harry çek ellerini. ''
Harry arsızca kıkırdayıp boynuma öpücükler kondurmaya devam ederken ellerin tişörtümün içine girmiş ve göğsüme doğru hareket ediyordu. Gülüp ondan uzaklaşmaya çalışırken konuştum.
''Tanrı aşkına kes şunu aptal!''
Ondan bir kez daha uzaklaşmaya çalıştığımda odaya birden giren kişi sayesinde Harry beni adeta fırlatmıştı. Bu yüzden kendimi yatağa yapışmış vaziyette bulmadan önce çığlık attım. Odada Gemma'nın şaşkın ses tonu yankılanırken yataktan kalktım ve ağzım açık bir şekilde Harry'nin sırtından iterek odadan çıkarttığı Gemma'ya bakmaya başladım. Siktir! Yanaklarım utançla kızarırken Gemma sonunda odadan çıkmış ve Harry kapıyı kapatıp sırtını beyaz ahşaba yaslamıştı. Göz-göze geldiğimizde bir süre aptal gibi bakışmıştık. Daha sonra Harry sinsice gülümsedi.
''Hazır yataktayken bende geleyim. ''
Yataktan kalkmama fırsat vermeden uzun bacaklarının sağladığı avantajla hızla yanıma gelmiş ve yatağa atlamıştı. Yerimde hafif zıpladığımda beni belimden kavradı ve çevik hareketlerle altına aldı. Şaşkınca ona bakarken yüzümü kavradı ve dudaklarıma eğildi.
''Evlendiğimiz zaman balayında seni her köşede becereceğim Lucy. ''
''Seni ahlaksız herif! Kalk üstümden! Hemen!''
O kahkaha atıp dudaklarımızı birleştirdiğinde yumuşadım ve kollarımı boynuna sarıp dudaklarım üzerinde arsızca hareket eden dudaklarını dudaklarım arasına aldım ve emdim. Daha sonra alt dudağını ısırıp çekilirken inledi ve konuştu.
''Wow! Bu havalıydı!''
''Evet, bebeğim biz havalıyız şimdi kalk üstümden. ''
Gözlerini devirip büyük gövdesini üzerimden çekerken saçlarımı düzelttim ve yumuşak yataktan kalktım. Aşağıdan Gemma ve Daniel'ın neşeli sesi gelirken tebessüm ettim ve odanın çıkış kapısına ilerlerken Harry'nin normalden daha boğuk çıkan sesi beni yerimde durmama sebep oldu. Başımı omzumun üstünden çevirip ona baktım.
''Ben uyuyorum Lucy. Yemek hazır olunca beni uyandır. ''
Onu başımda onayladıktan sonra önüme dönüp odadan çıktım. Beyaz renge sahip ve insanın içine ferahlık yayan duvarlarda parmak uçlarımı gezdirerek ve kısık seste şarkı mırıldanarak koridorda ilerlerken gülümsedim. Merdivenlerin başına geldiğimde adeta zıplayarak basamaklardan inmeye başladım. Son basamaklarda tanıdık sesleri duymamla sırıtışım büyüdü. Carly ve Lilly gelmişlerdi.
''Bu salak neden ceylan gibi seke-seke indi ve şuan aptal gibi sırıtıyor. ''
Lilly göbeğini kaşırken konuştu. Ona gözlerimi devirdim ve arkasına gidip boynuna sarıldıktan hemen sonra konuştum.
''Sen anlamazsın kaltak. ''
''Çek mikroplu ellerini üstümden. Tanrım içerde Harry ile olanları Gemma söyledi o eller nerelere dokundu tanrı bilir!''
Gemma ve Lilly kahkaha atarken Carly dudaklarını büzüp yanıma geldi ve beni kolları arasına aldı.
''Hey onu da mazur görün yıllardır dul ve yalnız. Şimdi bulmuş Harry gibi birini elbette menopoz döneminde azgınlığını hat safhada yaşayan bunaklara dönüşür. ''