Merhaba canlarım ben geldim! Evet biraz geç geldi ama kusura bakmayın anca yazabildim. Tamam kısa ama aklıma yazacak şeyler gelmedi bende dedim hadi ne kadar yazabiliyorsan yaz bekletme kimseyi. Sonuç olarak yazdım. Pazartesiden sonra tam 11 gün süren sınav haftam var harika! *intihar etti* Bu yüzden hafta içi benden yeni bölüm yazmam için bir şey beklemeyin lkşfsklş.Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.
Dinleyin : Sia - Big Girls Cry
****
''Gün geçtikçe çöktüğümü hissediyor gibiyim. ''
Harry içi kahve dolu kupayı bana uzatırken tebessüm edip elinde ki siyah bardağı aldım. Yanıma oturup konuşmama devam etmemi istercesine bana baktığında gerilsem de boğazımı temizledim ve dudaklarımı aralayıp sözcüklerin bir-bir dökülmesine izin verdim.
''Ben mutlu olmak istiyorum Harry. Biliyorsun ki Zayn benim için gerçekten önemliydi. Ondan sonra kimseyi hayatıma almamıştım. Almayı da düşünmüyordum. Ölene kadar yalnız kalacağıma inanırken seni hayatıma aldım. Beni mutlu ediyorsun ve bana iyi geliyorsun. Beni yüz üstü bırakmayacağını biliyorum. Sana güveniyorum ve seni kaybetmek istemiyorum. ''
Harry rahat oturuşunu bozdu ve elinde ki bardağı eğilip önünde ki sehpaya bıraktı. Yavaş hareketlerle bana döndüğünde gözlerinde anlamlandıramadığım birçok duygu vardı. Çok karışık bakıyordu. Aklı karışmıştı ve ne diyeceğini kestiremiyor gibiydi. Beni yanlış anlamasını istemiyordum ama ona içinde bulunduğumuz tam bu anda dürüst olmazsam ne zaman olacaktım ki?
''Benden onu atlatmış olmamı bekleme. Onu atlatsam bile aklımda bir yerde her zaman o olacak. En basit örnek olarak Daniel. Daniel onun oğlu ve oğlumu gördüğüm her an aklıma o geliyor, gelmeye devam edecekte. Bunları kaldıracaksan benimle bir yola çıkmanı istiyorum. Uzun zamandır bu konuşmayı yapmak istiyordum ama tepkin ne olur çözemiyordum. ''
Derin bir nefes aldım ve konuşmama kaldığım yerden devam ettim.
''İster kabul et ister etme ama ben onunla büyüdüm Harry. Onunla beraber birçok kötü olayları aştım ve onunla olgunlaştım. O beni şımarık küçük kız havalarından çıkardı ve büyük kız yaptı. İlk kez ona ait oldum ve en büyük hatalarımı onla yaptığım gibi yine olsa yine yapacağımı her zaman düşündüm. O benim en büyük hatam bu doğru fakat o benim en güzel hatamdı. Düşünsene o olmasa Daniel olmazdı. Bu yaşıma kadar evlenmeyi düşünmez ve çocuklardan nefret eden otoriter bir kadın olurdum. ''
Alayla güldüm ve başımı iki yana sallayıp ona baktım. Ciddi bir şekilde bana bakıyordu. Dudaklarımı yaladım ve devam ettim.
''Ama o geçmişte kaldı. O benim geçmişimdi. Sen ise benim geleceğimsin Harry. ''
Memnun bir şekilde gülümsedi ve dudaklarını yaladıktan sonra konuştu.
''Seni seviyorum Lucy. Ne Zayn ne de bir başkası umurumda değil. Önemli olan şuan bana ait olman ve yanımda durman. Beni benden başka kimse tanımıyor. Kimse seni benden alamaz. Çünkü hiç kimse beni tanımıyor Lucy. Onlar benim neler yapacağımı bilmiyorlar. Benim olana dokunulduğu anda nasıl biri olacağımı bilmiyorlar. Bu yüzden kimse seni benden alamaz. Ben senden bıkmadıkça sen kendi isteğinle bile beni bırakamazsın. Ve kötü haber senden asla bıkmayacağım. ''
Elimde ki bardağı alıp onun bardağının yanına sehpaya koyduktan hemen sonra büyük eli yanaklarıma yerleşti ve yavaşça dudakları-dudaklarımı buldu. Gözlerimi yavaşça kapatıp elimi omzuna koyduktan sonra ona karşılık veriyordum. Aklımda ki tek düşünce oydu. Umarım ileride onunla kaldığım için pişman olmazdım.