5

38.3K 1.9K 776
                                    

Merhaba ben geldim ayol fsfkls. İşte son geçiş bölümü ile karşınızdayım fsşdlfkls. Bundan sonra şu taşınma işimizi atlatim up uzun bölümler yazcam fsoflşs. Neyse fşlsfls. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçerbilirsiniz

Dinleyin : Beyoncé - Haunted

****

-Geçmiş-

''Zayn?''

Zayn yattığı yerden başını kaldırıp bana baktığında gülümsedim ve Daniel ile beraber ona doğru ilerlemeye başladım. Yana kaydı ve kolunu açtı. Hemen dizimi yatağa koyup Daniel'ı aralık kollarına bıraktığımda onu sıkıca kucakladı ve kokusunu içine çekip boynuna öpücükler kondurdu. Gülümsedim ve saçımı geriye savurup hala açık olan koluna yattım ve başımı boynuna yerleştirdim.

''Siz sahip olduğum en değerli kişilersiniz. ''

Sessizce mırıldandığında yüzüme gülümseme yayıldı ve dudaklarımı aralayıp konuştum.

''Sende bizim sahip olduğumuz en değerli kişisin Zayn. ''

Başımı kaldırdım ve dudaklarına kısa bir öpücük bıraktım. Burunlarımız birbirine değecek şekilde yakın durduktan sonra aynı anda mırıldandık.

''Seni Seviyorum Lucy. ''

''Seni seviyorum Zayn. ''

-Günümüz-

Daisy inlediğinde dudaklarımı boynundan çektim ve aklıma gelen anıları unutmak istercesine içine hırsla girdim. Acıyla çığlık atıp tırnaklarını omuzlarıma geçirdiğinde bu beni daha da öfkelendirdi. Boşta olan elimle boğazından sertçe kavradım ve dudaklarımızı birleştirdim. Tüm hırsımı dudaklarından çıkarmak istercesine ısırıklar bırakıyordum. O ise altımda acıyla inlemekten başka bir şey yapamıyordu.

'İşte benim babam! O dünyanın en iyi babası!'

'Anne! Baba!'

'Kabullen Zayn ben artık Harry'ye aitim'

'Daniel babasını Harry olarak kabullendi'

'Bir gün yalnız kalacaksın. O çok sevgili karın bile yüzüne bakmadığı zamanlar ben Harry'nin kollarında Daniel ile birlikte mutlu bir yaşam sürücem. '

'Senden nefret ediyorum. Şimdi bir daha sakın ama sakın karşıma çıkma. '

Beynimin içinde yankılanan ve her defasında canımı yakmaktan başka bir sike yaramayan seslerle sinir kat sayım artarken güçlü bir şekilde bağırdım. Ardından tüm gücümle kendimi Daisy'nin içine ittim. Daisy vücudunu biraz havaya kaldırıp güçlü bir çığlık attığında gözlerinden akan yaşlara şahit oldum. Birden kafama sopa yemiş gibi kendime geldiğimde hızla içinden çıktım ve bedenini kollarım arasına aldım. Sarı saçları terden yüzüne yapışmıştı ve bende o saçları narince yüzünden çektim.

''Bebeğim üzgünüm. ''

Daisy gözlerini silip bana baktığında dudaklarımı ısırdım.

''Üzgünüm bebeğim canını acıtmamalıydım. ''

Gözlerini sildi ve burukça gülümsedi.

''Ta-tamam sorun değil. ''

Güldüm ve dudaklarına öpücük kondurdum.

''Sana aşığım Daisy. ''

''Bende sana aşığım Zayn. ''

-Lucy'nin Bakış Açısı. -

''Psikolojikmiş yani kusmam ve bayılmam öyle mi?'' Güçsüzce sorduğumda Harry ellerimi öptü ve başını salladı. Yerimde kıpırdandım ve başımı pencereye çevirip elimi onun elleri arasından çektim.

''Bana ne olduğunu anlatacak mısın? ''

İç çektim ve gözlerimi kapadım.

''Harry yalnız kalmak istiyorum lütfen. ''

Harry her zaman bana karşı anlayışlı ve isteklerimi yerine getiren biri olmuştu. Bu seferde beni şaşırtmayıp ayağa kalktı ve alnıma ufak bir öpücük kondurup gülümsedi.

''Pekâlâ, ben Daniel ile ilgilenmeye gidiyorum o zaman. ''

O odadan çıkmadan önce en içten bir gülümseme ile ona baktığımda yanağında ki gamzeleri gözüme sokarcasına gülümsedi ve odadan çıktı.

Aklımda dönüp dolaşan düşünceler beni hata yapmaya sürmekten başka bir boka yaramıyordu. Harry beni koridorda bulup hastaneye getirmeseydi tanrı bilir orada çürürdüm. Zayn yaptığın her kötülüğe bir yenisini daha ekliyordu ve benim sinirlerim artık bozulmaya başlıyordu. Onun gözlerim önünde acı çekişini izlemek istiyordum. Artık ona olan ne sevgim ne de aşkım kalmamıştı. Ona karşı içimde günden-güne büyüyen tek duygu nefretten başka bir şey değildi. Bana yaşattıklarını unutup onun kollarına atlamayacak ve oğlumu ona vermeyecektim. Bundan sonra oyunu bende kurallarına göre oynayacaktım. Madem Zayn çok acı çekmek istiyordu bende ona bu istediği acıyı çektirecektim.

Hızlı hareketlerle beyaz sehpanın üzerinde duran telefonuma uzandım ve güçlükle telefonu kavradım. Kilidi açıp mesaj kısmına girdiğimde onun numarasını alabilmek için Finn'e mesaj attım. Bir süre bekledikten sonra istediğim numara elime ulaşınca sırıttım ve yeni mesaj oluşturmaya başladım.

'Geçmişe şöyle bir göz attığımda en büyük hatamın sen olduğunu anladım.

Ben çok acı çektim Zayn.

Şimdi acı çekme sırası sende sevgilim.

-Lucy Styles. '

Mesajı gönder tuşuna bastıktan saniyeler sonra ileti mesajı geldikten sonra üstümde ki çarşafı çektim. Ayaklarımı soğuk zemine değdirmek için yatakta doğruldum ve bir süre öyle bekledikten sonra ayaklarım soğuk ve beyaz zeminle buluştu. Soğuktan olsa gerek vücuduma yayılan titremeyi önemsemeden yataktan kalktığımda başım dönse de bunu dert etmedim. Yavaş adımlarla kapıya ilerlerken yavaş ve temkinli adımlar atıyordum. Kapıya ulaştığım sırada ben açacakken dışarıdan açıldığında bir adım geriledim. Harry tek kaşını kaldırıp bana bakarken konuştu.

''Güzelim Daniel'i, Carly ile yolladım diyecektim de senin ne işin var ayakta. ''

Daha fazla konuşmasına izin vermeden gömleğinin yakasından tutup onu içeri çektim ve sırtını kapıya yaslayıp dudaklarına doğru fısıldadım.

''Sus ve senin olmama izin ver Harry. ''

Ve dudaklarımız buluşmadan önce kulaklarıma onun iniltisi dolmuştu.

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin