Selam gençler ben geldim fksldjfdksljfksd. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.
Dinleyin : Hurts - Miracle
****
Belimde ki elini sıkmaya başladığında acıyla inledim ve onu arkamdan itmeye çalıştım. Ama o sinirle beni daha sıkı kavrayıp kendine bastırdığında sinirle konuşmaya başladım.
''Bırak beni. ''
''Sorumun cevabını vermedin Lucy?''
Vücuduma doladığı dövmeli kollarını biraz daha sıkılaştırdığında inledim.
''Zayn! Seninle anlaşmıştık bir daha karşıma çıkmayacaktın. ''
''Anla şunu kızım senin peşini bırakmaya niyetim yok. ''
Dirseğimi karnına geçirdiğimde acıyla inledi. Zaferle güleceğim sırada büyük elleriyle ağzımı kapadı ve kulağıma tehlikeli bir tonda fısıldadı.
''Uslu ol Lucy. ''
Onu dinlemeyip kaçmaya çalıştığımda beni adeta sürüklercesine merdivenlere ilerletti. Kolları arasından kurtulmaya çalışırken bir eliyle ağzımı kapatıyor bir eliyle de beni sıkıca tutuyordu. Merdivenlere geldiğimizde beni hafif kaldırıp hızlı adımlarla basamakları sert adımları ile sonlandırırken korkuyla ona tutundum. Ciddi anlamda hızlı çıkıyordu ve elinin hafif kayması ile merdivenlerden yuvarlanma ve daha sonrasında ciddi sorunlarla karşılaşma ihtimalim yüksekti.
Kendi-kendine sinirle mırıldanarak basamakları çıkarken kaşlarımı çattım. Ağzımı sıkıca kapatan elini biraz daha sıksa çenem kırılacak gibi hissediyordum ve bu gerçekten canımı yakıyordu. Acıyla inlemem onun umurunda gibi görünmüyordu ve ben bu duruma sinir olsam da belimi kavrayan koluna daha sıkı tutundum ve ayaklarımı biraz kaldırdım. Merdivenler bittiğinde karanlık koridoru aydınlatan loş ışıklar sayesinde önünü görürken yatak odama giden koridora saptı. Çok sıra bir süre sonra ayaklarım yerle temas edince kolunda ki elimi çektim. O hızla ve zorla beni odama soktuğunda daha kendime gelemeden sırtımı kırmak istercesine duvara yasladı. Arkamda ki soğuk ve sert zeminin sırtıma çarptığında ki verdiği acıyla ufak çaplı bir çığlık attım. Fakat çığlığım kendi içinde hapsolmuştu. Ağzımı şimdi daha sıkı kapatıyordu ve buda yetmezmiş gibi başımı kavramış yüzlerimiz arasında kısa mesafe bırakmıştı. Sigara kokan nefesini yüzüme saldığında korkuyla kaşlarımı kaldırdım.
''Sana bir soru sordum ama bana cevap vermedin. ''
Başımı sertçe sarstığında yutkundum. Titreyen ellerimi sıkmaktan dolayı beyazlaşan ve ağzımı kapatmakta kullandığı eline yerleştirdim. Kısa süreli bir titremeden sonra kaşlarını çatarak bana bakarken konuştu.
''Elimi çekmemi mi istiyorsun?''
Başımı sallayarak ona onay verdiğimde elini yavaşça ağzımdan çekti.
''Burada ne işin var Zayn?''
''Evleniyormuşsun. ''
''Konumuz bu değil. Burada ne işin var bana bunu açıkla. ''
''Sikerim lan senin konunu! Evlenmene izin vereceğimi falan mı sanıyorsun sen!''
Elimle ağzını kapatmaya çalışırken sağ eliyle elime sertçe vurduğunda susması için konuştum.
''Sessiz ol sersem! Daniel uyuyor!''
Elleriyle bileklerimi sıkıca kavradı ve indirdi. Kendini bana biraz daha bastırdı. Bu sırada sinirle bir nefes aldım ve gözlerinin içine meydan okurcasına bakmaya başladım. Gözlerinde ki saf öfkeyi görmemle her ne kadar tırssam da kendime hâkim olup kaşımı kaldırdım. Daha sonra kararlı ve cesur bir görünüm çizmek adına başımı dikleştirip meydan okurcasına konuştum.