30

23.9K 1.5K 649
                                    

Selaaam ben geldim :D Cumartesi gelecekti ama işim çıkınca tamamlayamadım. Gusura bakmayın(Cansu fskldfnkjsd) Neyse. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.   Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.

Dinleyin: Selena Gomez Good For You

****

''Sikeyim bir durun!''

Bart onları ayırırken hızla öne doğru atak yaptım ve kolu havaya kalkan Zayn'in kolunu kavradım ve onu çekebildiğim kadar kendime çektim.

''Bırak beni Lucy!''

Tam konuşacağım sırada Harry'nin Zayn'e attığı yumrukla çığlık attım. Zayn yere düşmüş Harry onun üstüne çıkmış ona vururken Zayn bir anda onu altına alıp acımadan sert yumruklarını yüzüne geçirirken ikisi de kulak kapattıracak küfürler ediyorlardı. Bart onları ayırmaya çalışırken Fergal kendine gelmiş olacak ki koşarak birkaç darbe yiyen Bart için yardıma koştu. Onlar Harry ve Zayn'i ayırmaya çalışırken Lilly Daniel'ı uzaklaştırdı. Harry ve Zayn sonunda birbirlerinden ayrıldıklarında Fergal Zayn'i, Bart ise Harry'yi tutmaya çalışıyorlardı.

''Sen kimsin ona vurursun orospu çocuğu! Sikerim lan seni!''

''Ona ister vururum ister vurmam bundan sanane amına koyayım!''

''Seni varya-''

''Zayn! Lütfen!''

Zayn'in yanına adımlarken susması için boğazım acıyacak derecede bağırırken Fergal'a onu bırakmasını söyledim. Bana doğru ilerlerken onu tuttum ve Harry'nin durmam gerektiğini ve nereye gittiğimize dair sorduğu soruları umursamadan görüş açılarından çıkana dek yürüdüm. Zayn arkamda sinirle söylenirken sonunda onlardan tam olarak uzaklaştığımızı anladığımda durdum ve ona döndüm.

''Bana bunu nasıl söylemezsin. Bu elini de o böyle yaptı değil mi? Sikeyim onu!''

''Şunu kes!''

''Neyi keseyim! Ben seni kaybettiğim için aklımı sikmek istiyorken elin orospu çocuğu sana sahip ve senin değerini bilmiyor! Ben senin tekrar bana ait olman için canımı verecek durumdayken o seni dövüyor! Bunu keseyim mi! Seni sevmeyi seni önemsemeyi keseyim mi?''

''Zayn bu kadar zaman aklın neredeydi! Ben yıllarca seni beklerken aklın neredeydi? Sikeyim beni bırakırken aldatırken aklın neredeydi! Bana gitmemi söylerken aklın neredeydi? Gururuna yediremediğin için yapıyorsun bunu! Beni sevmiyorsun sen! Şunu yapmayı kes tamam mı? Beni önemsemeyi kes!''

Bir süre yüzüme baktıktan sonra bileğimden kavrayıp beni kendine çekti. Kesilen ve yeni sargısını çıkardığım elimi kavradı ve yüzüne yaklaştırdı. Patlamış dudağını canının acıyacağını umursamadan avuç içime bastırdı. O elime ufak öpücükler kondururken gözlerimin dolmasını engelleyemedim.

''Acı fazla. Çok fazla. Senin böyle düşünmen ise o acıyı daha katlanılmaz hale getiriyor. Ama yapamam senden vazgeçemem. Seni önemsemeyi bırakamam. Sen nasıl düşünürsen düşün bunu yapamam. Bilmediğin çok şey var. Sadece şunu bil Lucy sana yemin ederim ki seni isteyerek bırakmadım. ''

Ona öylece bakarken yutkundum.

''O zaman bana bilmediklerimi anlat Zayn. Bu her şeyi düzeltecekse onları bilmeme izin ver?''

Elimi kızarmış yanağına yerleştirdiğimde acıyla yüzünü buruşturdu.

''Yapamam Lucy. Lütfen.''

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin