35

21.6K 1.3K 486
                                    

Ay selam fsdklfjklsd ben geldim fsdjfsdl. Bundan sonra belli bir düzen içinde bölüm atacağım demiştim eheh. Eğer bir aksilik çıkmazsa bir gün arayla böyle bölüm atacağım. Tabii bir aksilik çıkmazsa söz vermiyorum. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.   Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.

Dinleyin: Lana Del Rey - Young And Beautiful

****

Daniel huzurla uyurken belime dolanan bir çift kol ve etrafımı saran tanıdık kokuyla gözlerimi kapatıp başımı geriye atarak omzuna yasladım. Harry boynuma ufak öpücükler kondururken gülümsedim ve kolları arasında ona dönüp dudaklarımız arasında kalan milimlere rağmen konuştum.

''Odamıza gidelim. ''

Bir şey demeden bileğimi kavrayıp Daniel'ın yattığı odadan koşar adımlarla çıktığında kapıyı arkamızdan kapattım. O ise sırtımı duvara yaslayıp bacaklarımı beline doladı. Kollarımı boynuna dolayıp dudaklarına-dudaklarımı bastırdım.

Sessizce inleyip dudaklarımızın uyum içinde hareket etmesine karşılık parmaklarım yavaşça saçları arasında ve vücudunda dolaşıyordu. Çok kısa bir süre sonra sırtım duvardan ayrıldı ve Harry bana iki gündür oldukça yabancı gelen evin koridorlarında odamıza ilerlemeye başladı.

Saatler önce aldığım Zayn Malik hapiste haberine üzülmüştüm ama ona belli etmemiştim. Fakat olması gereken buydu. Onun benden, benimde ondan uzak durmam gerekiyordu. Biz yaşandık ve bittik. Güzel bir aşktı ama sonsuz değildi.

Sırtım yumuşak zeminle buluştuğunda Harry beklemeden üzerimde ki gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Dudaklarımı ısırıp aynı şekilde bende onun tişörtünü çekiştirdim. Kollarını kaldırıp gri tişörtünü çıkarmama yardım etti. Tişörtü bir kenara attıktan sonra gömleğimi tamamen açıp kollarımdan çekti ve çıkardı. Uzun parmakları sütyenimi çıkarmak için sırtıma gittiğinde ona yardımcı olmak için sırtımı yataktan ayırdım.

Siyah sütyenimin kopçasını açıp askılarını indirdiğinde hemen çekti ve sütyenimin bedenimle olan temasını kesti. Parmaklarım giydiği şortun lastiğine gelince aynı anda yutkunduk. Şortu yavaşça indirmeye başladığımda oda benim gibi şortumun düğmesini açtı. Bu sırada ise karnıma öpücükler konduruyordu. Şortumu ve iç çamaşırımı aynı anda çıkardığında boxer'ı çıkarmak için doğruldu ve hızlıca son kumaş parçasından kurtuldu. Dudakları boynumu bulduğunda inledim ve bende omzuma ısırıklar kondurmaya başladım.

Ne kadar süre birbirimizi sevgi dolu öpücüklere boğduk bilmiyorum ama tekrar tek bir vücut olduğumuzda inledim ve kollarına tutundum. Uzun ve yüzüme düşen saçlarını çekerken fazla yüksek çıkmamasına özen gösterdiğim sesimle konuştum.

''Siktir her hücrem sana ait Harry, seninim!''

''Benimsim güzelim. Sadece benim. ''

Terden yüzüme yapışan saçlarımı çekerken yüzüme öpücükler kondurmaya başladı. Sona doğru yaklaşırken dudaklarımı ısırıp vücudumu yukarı kaldırdım. Hızlanan hareketleri sonucunda inleyip bütün ağırlığı ile üzerime yatınca nefes-nefese ıslanan saçlarını okşamaya başladım. Çok kısa bir süre sonra beni kolları arasına alırken gözlerim kapanıyordu. Son gördüğüm kapıdan uzaklaşan bir siluetti ama buna dikkat edemeyecek kadar uykum vardı.

****

Omzumda ıslak birçok öpücük hissedince yastığıma daha sıkı sarılıp homurdandım. Ardından kadifemsi sesiyle konuşan Harry'yi başımdan kovmaya çalıştım.

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin