26

26.5K 1.7K 430
                                    

Hey sonunda ben geldim! :D Sınav haftam çok şükür bitti şimdi sadece telafi sınavları kaldı zaten onda 1-2 dersin sınavına gireceğim için sorun yok :D Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.   Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.


Dinleyin: Amy Winehouse - Back To Black


****


''Ne dedin sen sanırım onu hala seviyorum mu dedin ha?!''

Lilly elinde ki ayakkabıyı bana fırlattığında ayakkabıdan kaçmak adına yere eğildim ve ayakkabının bana isabet etmesini engelledim.

''Lucy seni gebertirim!''

Korkuyla emekleyip ondan kaçmaya çalışırken bizi izleyen ve tepkisiz duran Carly'ye seslendim.

''Carly tanrı aşkına kurtar beni bu manyaktan!''

''Şimdi ben öldüreceğim seni Lucy!''

Onlar bana doğru gelirken ufak bir çığlık attım ve kalkıp büyük odamda koşuşturmaya başladım. Tanrı aşkına şirketteydik ve her an birilerinin gelmesi ve bizi uyarması an meselesiydi!

''Tanrı aşkına sakin olun sizi çılgın dullar!''

Odamın içinde ki özel lavaboya girdim ve kapıyı hemen arkamdan kapattım ve üzerinde ki anahtarı bir kez çevirip kapıyı kilitlemiş oldum. Onların kapıya çarpan bedenlerinin sesiyle irkilip kıkırdamaya başladım.

Onlara sadece gece olanları anlatmış ve son olarak hala Zayn'i seviyor olduğumu söylemiştim. Ki söylemesem daha akıllıca hareket etmiş olurdum. İlk başta onlara söylediğimde kahkaha atmışlar ve bana inanmamışlardı. Şaka yaptığımı düşünmüşler ve buna dayanarak on dakika boyunca tabiri caizse anırmışlardı. Daha sonra benim gülmediğimi ve gayet ciddi olduğumu görünce ortalık karışmıştı.

''Lucy ya kapıyı açarsın ya da Zayn'e ulaşır ve ona hala onu sevdiğini söyleriz. Biliyorsun ona ulaşmak bizim açımızdan oldukça kolay. ''

Yanaklarımı şişirdim. Haklılardı. Zayn'e ulaşmak onlar için pek zor bir durum değildi. Sadece yarım saat içerisinde ona ulaşır ve hain gibi benim hala onu sevdiğimi söylerlerdi.

Gerçekten harika iki yakın arkadaşa (!) sahiptim.

''Beni tehdit etmeyi bırakın!''

''Kapıyı aç sende!''

Ofladım ve isteme-istemeye anahtarı çevirdim ve kilidi açtım. Daha sonra yaslandığım kapıdan çekildim ve kapıyı açtım. Kızlar elleri göğüslerinde ayaklarını yere vurarak ritim tutturmuş tıpkı suç işledikten sonra annemin bana attığı bakışları atıyorlardı. Ofladım ve omuzlarımı düşürdüm.

''Pekâlâ, kızlar bana kızmayın tamam mı?''

Lilly ayağına ayakkabısının tekini geçirirken benden destek aldı. Onu kolundan tutarken Carly bana göz devirip arkasını döndü ve odamın içinde ki son derece rahat deri koltuklara ilerlerken duvarda ki asılı olan siyah saate baktığımda toplantı saatimin geldiğini gördüm. Lilly ayakkabısı giymiş ve Carly'nin yanında yerini almışken üzerimi düzelttim ve kıvrılan eteğimi normal haline çevirip saçlarımı savurarak konuştum.

''Toplantım başlıyor ne kadar sürer bilmiyorum bence beklemeyin beni gidin.''

Başlarını sallayıp onaylayan mırıltılar çıkartırlarken masama ilerledim ve üzerinde ki toplantı için gerekli evrakların bulunduğu dosyaları elime alarak kızlarla beraber odamın çıkışına ilerledim. Bu sırada kapıyı çalmak üzere olan Edeline ile karşılaşınca yanımda ki Lilly'nin gözle görülür bir şekilde gerildiğini hissettim derin bir nefes alırken bana gülümseyen Edeline kızları başıyla selamladı ve kırmızı ruj sürdüğü dolgun dudaklarını aralayıp konuştu.

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin