İşte geldiiim. fşsdklşfsd. Sonunda yeni bölüm yazdım ve siz harikasınız lan. Daha şimdiden hayran kurguda 2. sırada yer alıyoruz ah canlarım fsşlfs. Ne çok uzun ne de çok kısa bir bölüm yazdım güzel oldu sanırım be. O değilde sonlarını yazarken ben bi tuhaf oldum. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Peki peki kesin sustum şuan. Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçerbilirsiniz
Dinleyin : Beyoncé - Smash Into You
****
''Baba kaç!''
Daniel ve Harry benden kaçarken gözlerimi devirdim ve onları kovalamaya devam ettim.
''Kaçsanız da yakalayacağım sizi. O da ne Harry aman tanrım kapat şu suyu!''
Buz gibi su iliklerime işlerken Harry ve Daniel kahkaha atıyordu.
Tanrı aşkına hem gelinliğime sıcak çikolata dökün hem de beni ıslatın!
''Eğer bize cırlamayacağına dair söz verirsen suyu kapatırız annecik. ''
Harry bana teklif sunduğunda gözlerimi devirdim.
''Pekâlâ, söz veriyorum. ''
Daniel zaferle el çırpıp koşarak yanımdan geçerken Harry bana gülüyordu ve kaşlarını oynatıyordu.
''Kes şunu!''
Diye mırıldanıp güldüğümde oda kahkaha attı ve yanıma gelip elini belime koydu ve başını boynuma yerleştirip konuşmaya başladı.
''Gelinliğini şirketin temizleme bölümüne vereceğim güzelim. Düğünümüzden önce bizde olur ''
Bu denli yakınlığından rahatsız olsam da bir şey demedim ve tek kolumu boynuna sardım. Bir süre daha böyle durmayı sürdürürken Harry'i çoktan babası olarak kabullenen canavar oğlum yanımıza gelince içinde bulunduğumuz ultra romantik pozisyonu bozduk.
''Anne telefonun ''
Daniel telefonumu bana uzattığında elinden aldım. Harry bu sırada Daniel'ı kucağına aldı ve beraber gülüşerek içeri gittiler. Ekrana baktığımda yabancı bir numara aramayı sürdürüyordu. Kesin işle ilgili bir telefondu. Daha fazla bekletmeden telefonu açtım ve kulağıma yasladım.
''Alo?''
Bir süre karşıdan ses gelmeyince ofladım.
''A-''
''Lucy?''
Uzun zaman sonra onun sesini duyunca ağzım şaşkınlıkla aralandı. Aklıma ister istemez o gün gelince telefonu kapattım ve bahçede ki sandalyelerden birine adeta yığıldım.
-Zayn'in Evlendiği Gün-
''Siktir ciddi misin Lucy?''
Harry umutla bana bakarken başımı salladım.
''Lucy?''
Doniya'nın sesini duyduğumda boğazımda ki yumruyu yok etmek istercesine yutkundum. Doniya'ya döndüğümde arkasında ki birbirlerini öpen Zayn ve Daisy çiftini görmemek adına gözlerimi tamamen Doniya'ya diktim.
''Lucy sen evleniyor musun?''
Çaresizce sorduğu soruya gülümsedim. Bu sırada benden habersiz bir damla gözyaşı hızla gözümden aktığında hızlı hareketlerle elimle ıslanan yanağımı sildim.