Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.
****
''Gerçekten yumurtanın beyaz kısmını sevmiyorum anne.''
Daniel homurdandı ve bu yüzden yanaklarımı şişirerek başımı salladım. Tıpkı ben ve babası gibi yumurtanın sadece sarısını yiyip beyazını bir kenara atıyordu. Aslında bütün vitamin beyazında olduğu için onu yemesi lazımdı fakat o tiksintiyi gayet iyi bildiğimden ısrar etmedim.
''Pekala ısrar etmiyorum Daniel fakat o sütünü bitireceksin anlaştık mı?''
''Anlaştık anne.''
Daniel ile beraber kahvaltı yaparken evin sessizliği can sıkıcı olmaya başlamıştı. Bu yüzden etrafa bakınıp televizyonun kumandasının nerede olduğuna bakındım. Kumandayı koltuğun üzerinde gördüğümden oturduğum sandalyeden kalktım. Daniel gayet sakin bir tavırla önünde ki süt bardağını kavradı ve sütünden büyük bir yudum içti. Ona göz kırpıp televizyonun kumandasına adımladım ve koltukta duran kumandayı alıp tekrar masaya döndüm. Kumandadan televizyonu açıp kanallarda gezinirken, magazin programlarını ve saçma dizileri es geçiyordum. Sonunda düzgün bir haber kanalı bulduğumda orada durdum ve kumandayı tabağımın yanına bıraktım. Daha sonra elimi uzatıp çay dolu fincanı kavradım ve çayımdan bir yudum alarak haberleri izlemeye başladım.
Birçok haber ünlülerin özel hayatı veya yaptıkları işle ilgili, bir çoğu ise ülkede dönen vahşetlerle ilgiliydi. Kadına olan şiddet ve kadın cinayetleri yüzümü buruşturmama sebep olurken sırada ki haberle şok olmuş bir biçimde ekrana baktım. Hızlıca kumandayı elime alıp televizyona ses verirken konuşmak üzere olan oğlumu susturdum.
'... İkilinin gece saat 4'te Zayn Malik'e ait olan bir barın önünde kavga ettikleri raporlandı. Zayn Malik ve Harry Styles birbirlerinden şikayetçi olmadıkları için son ifadeleri alınarak bugün akşam saatlerine doğru serbest bırakılacaklar.''
Ekrana ilk olarak ikisinin kelepçeli bir vaziyette polis aracına bindirildiği, daha sonra orada olanların çektiği fotoğraf ve videolar geldiğinde şaşkınlıktan aralanan dudaklarımın üzerine elimi yerleştirdim. Gerçekten bu oldukça saçma bir durumdu üstelik onların birbiriyle kavga etme sebepleri ise açık bir şekilde belliydi. Oklar tamamen bana döndüğü için yumruğumu sıktım ve alt dudağımı ısırıp sinirlerime hakim olmaya çalıştım. Daniel bir ekrana bir bana şaşkınca bakarken masanın üzerinde bulunan telefonumu aldım ve kilidini açarak rehbere girdim. Son aramalarda en başta Francia'nın ismini görmemle kapının çalması eş zamanlı olmuştu. Muhtemelen gelen kişi Francia olduğundan telefonu aldığım yerine bırakıp sandalyemden kalktım ve koşar adımlarla kapıya ilerledim. Delikten gelen kişiye bakmadan kapıyı açtığımda Francia kaşlarını çatmış bana bakıyordu, tamda beklediğim gibi.
''Haberleri gördün mü?''
''Evet bende tam seni çağıracaktım.''
Francia aceleyle konuşurken kapının önünden çekildim ve geçmesi için yer açtım. Sinirli bir şekilde içeri girip bana sıkıca sarıldığında kollarımı ona sardım ve sarılışına karşılık verdim. Bu olayın olması gerçekten canımı sıkmıştı ve sanırım acilen oraya gitmem gerekli diye düşünüyordum. Öte yandan böyle bir haberi Daniel'ın görmesi onun psikolojisi için hiç iyi değildi. Zaten onun yaşında bir çocuğa göre gerçekten kötü şeyler yaşamıştı ve gün geçtikçe yaşadıkları üzerine bir şeyler ekleniyordu.
''Lucy sen oraya git ben Daniel ile kendi evime geçerim.''
Birbirimizden ayılırken Francia konuştu. Zaten üzerim giyinikti bu yüzden yukarı çıkıp hazırlanmama gerek yoktu. Ve bende tam olarak arkadaşımdan bunu isteyeceğim için teklifini reddetmedim. Başımı sallayıp hızlıca ayakkabılığa adımlarken tam o sırada Daniel yanımıza geldi. Muhtemelen benimle beraber oraya gelmek isteyecekti fakat onu kesinlikle oraya götüremezdim. Daniel tamda benim düşündüğüm gibi titreyen bir ses tonuyla konuştu.