40

3.1K 125 206
                                    

Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. 

****

''Aman tanrım Thor sen bir aptalsın önüne gelene o çekici sallamak yerine bana o çekici soka-''

''Francia oğlumun yanında edepsiz şeyler söylemekten vazgeç!''

''Lucy, söz konusu Thor farkında mısın?''

Omuz silktim.

''Tony Stark olsaydı seninle tartışabilirdim ama bilirsin ben esmer severim.

''O senin için biraz yaşlı değil mi?''

''Francia, Tony Stark 15 yaşında bir genç kızı bile eritebilecek bir adam. Ona yalnızca yaşlı deyip geçemezsin.''

''Anne Tony Stark neden insanları eritiyor?''

''Çünkü o çok ateşli ufaklık bu yüzden''

''Francia!''

Francia gülmeye başladığında Daniel saf saf bana bakmaya devam ediyordu. Hiçbir şey söylemeden kumandayı elime alarak filmin sesini biraz daha açtım. Marvel kesinlikle bizi günaha itiyordu ve bu günaha oğlumun dahil olmasını istemiyordum.

''Lucy baksana sen Yenilmezler serisinde oynamalısın rolünde hazır.''

Merakla ona bakıp tek kaşımı kaldırdım.

''Karadul olabilirsin.''

Francia kahkaha atmaya başladığında sırtımı yasladığım yastığı ona fırlattım. Daniel ona eşlik etmeye başladığında şaşkınca ona baktıktan sonra bende kahkaha atmaya başladım. Francia dul olmamla alakalı şakalar yapmaya bayılıyordu. Tıpkı bir aptal gibi erken yaşta evlenip anne olmam ve üstüne dul kalmam ona büyük malzemeler veriyordu. Ama aynı zamanda benim ona ilham verdiğimi söylemekten çekinmiyordu. Genç yaşıma rağmen atlattığım şeyleri dinlemek ona hayret verirken feminist damarı kabarıyor ve Zayn'in evini kundaklama planları kuruyordu. Ciddiyim Francia benim onayımla onun evini kundaklayacaktı.

''Pekala ben artık evime gitmeliyim yarın sabah erken kalkmam lazım. Yarın kaldığımız yerden izleyelim filmi olur mu?''

Francia gülmeyi keserek konuşurken aynı zamanda ayaklanmıştı. Daniel ona doğru gidip kollarını kaldırdığında onu kucağına aldı ve bana baktılar. Başımı onaylarcasına sallayıp televizyonu kumandayla kapattım ve ayağa kalktım. Önce oğlumu yatırıp sonra dağılmış olan ortalığı toparlar ve yatardım. Daniel ve Francia film hakkında konuşurken çoktan kapıya gelmiştik. Cebimde ki telefon gürültüyle çalmaya başladığında Francia oğlumla beraber bana dönmüştü. Telefonu çıkarıp tanımadığım numaranın aramasını yanıtladım.

''Lucy ben Zayn iyi akşamlar rahatsız etmedim ya?''

Gergin bir nefes aldım, numaramı nereden bulmuştu ve bu saate beni neden aramıştı bilmiyordum ama sesini duymak beni germişti. Ancak ona evet rahatsız ettin demek yerine yalan söylemeyi tercih ederek soğuk ses tonumla konuştum.

''İyi akşamlar hayır etmedin sorun nedir?''

''Ben yarın sabah birkaç günlüğüne Los Angeles'a gidiyorum ve gitmeden Daniel'ı görmek istiyorum. Uyumadıysa gelip onu görmem mümkün mü?''

Duvarda ki saate bakışlarım kaydığında uyku saatini yarım saat uzatmamda zarar olmayacağını düşünerek yanıtladım.

''Çabuk gelebilirsen görürsün yarım saatten fazla ayakta durmasına izin veremem.''

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin