12

38.1K 1.9K 769
                                    

Selam bölümün başlarında geçen bölüm sonlarında olan sahneler yazıyor detaylıca he fslfşs. Ay konuşmuyorum tamam.Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.  Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Eveeet. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.

Dinleyin: Rihanna - Photographs

****

Sinirle bacağımı titretmeye devam ederken içi viski dolu kristal bardağıma uzandım ve onu elime alıp hızlıca içtim. Sert viski boğazımı yakarak geçtiğinde ürperti ile titredim. Harry ile az önce ki tartışmamızdan sinirle yanımdan kalkıp lavaboya gitmişti. Haklı olan oydu ve şuan peşinden gitmem gerekirdi. Ona o gün sert bir şekilde konuşmamalıydım. O sünepe Zayn'i unutmaya çalışıyordum fakat Harry'yi kırıyordum. Aklımdan geçen saçma düşünceleri sinirden dolayı ona aktarmıştım. Elbette Harry'den hoşlanıyordum. Hadi ama hangi üstün zekâlı insan ondan hoşlanmazdı ki?

O kesinlikle özenle yaratılmıştı. Uzun dalgalı saçları, bir zümrütten bile daha güzel daha parlak olan yeşil gözleri, Neredeyse benim dudaklarım kadar dolgun ve benim dudaklarımdan kırmızı dudakları, gülünce yanaklarında ki bağımsızlığı ilan eden gamzeleri. İnce kaşları, biçimli burnu, tıpkı bir ressam çizmişçesine harika yüz hatları, uzun parmakları, ince bacakları ve kaslı vücudu bir tek onda bu kadar uyum içerisinde görmüştüm. Dünya üzerinde ki bütün harikalıkları toplayıp onda birleştirmişleri ve bu ona eşsiz derecede yakışmıştı. O yakışıklı değildi o güzeldi. O benden bile güzeldi. Onun kalbi kendisinden daha güzeldi. Gittiği her yere neşe saçıyor ve en mutsuz anınızda tebessüm etmesi bile içinizi kıpır-kıpır ediyordu. Onun güzelliği karşısında oturup ağlayabilirdiniz aslında. Bir insanın dışından çok içi güzel olmalıdır aslında. Ve onun içi de dışı da güzeldi. O kesinlikle mükemmeldi.

Zayn hayatımdan çıktıktan sonra hiçbir erkek beni böylesine derinden etkileyememişti. Bunu Harry başarmıştı. Onun hakkında ki düşüncelerimi en son Zayn için düşünmüştüm. Onu kaybetmiştim ve şimdi Harry'yi de kaybetmek istemiyordum. Onun gibi mükemmel bir insanı elimin tersiyle itmek istemiyordum. Ona âşık olmak istiyordum. Özellikle hala kalbimin ufak bir kısmı deli gibi Zayn için atarken bundan haberi yoktu ve canımı yakmak istercesine karşımda karısını öpüyordu. Onu yerinde ben olmalıydım. Yemin ederim ki onun yerinde ben olsaydım en mutsuz anımda bile yanımda o olduğu için mutsuz hissetmemem gerektiğini kendime hatırlatırdım.

Bir anlık gelen pişmanlık dalgası ile hızla yerimden kalktım ve lavaboların olduğu koridora girdim. Koşarcasına koridorda ilerlerken bayan tuvaletinin karşısında ki erkek tuvaletine hiç tereddüt etmeden daldım. Harry uzun saçlarını düzeltirken sertçe kapının açılmasıyla bana doğru dönmüştü. Anlamamışçasına tek kaşını kaldırıp bana bakarken hızlı adımlarla ona ilerledim ve yüzünü avuçlarım arasına aldım ve dudaklarına yapıştım. Bacaklarımı beline dolayıp sıkıca boynunu kavradığımda üstünden şoku atmış olmalı ki elbisemin açıkta bıraktığı bacaklarımı sertçe sıkıp beni soğuk tezgâha oturttu. Bacaklarımı biraz daha aralayıp onun bana biraz daha yaklaşmasına izin verdiğimde ellerim hızla tüm vücudunda dolaşmaya başlamıştı. Kaslı kollarını sıktım ve dilini yaladım. Buna karşılık inledi ve saçlarımdan elini sertçe geçirdi. Aynısını bende ona yaptığımda uzun eli göğsümü kavradı ve sertçe sıktı. Seslice inlediğim sırada dudaklarımız bir saniyeliğine ayrıldı ve tekrar birleşti. Tüm hormonlarım ayağa kalkmıştı adeta. Tüylerim diken-diken olmuştu ve onu deli gibi arzuluyordum. Dudaklarına ısırıklar koyduğum sırada kapının açılma sesini duymuş fakat umursamamıştım. Üzerimizde ki rahatsız edici bakışı hissedince gözümü açtım ve kapıda ki kişiye baktım.

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin