SA BEN GELDİM! Öylesine yazmış olduğum bir bölüm nasıl olur da 7 sayfa olur anlamadım gitti :D Neyse bu gün konuşacak pek bir olay yok fklslfs. Umarım Harry'nin sandığınız gibi 'Masum' bir karakter olmadığını anlamış olduğunuz bir bölüm olmuştur lol.Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.
Dinleyin: Hurts - Miracle
****
''Harry?''
Korkuyla adını fısıldadığımda tehlikeli bir şekilde bana bakmaya devam ediyordu. Yutkundum ve gözlerime biriken yaşları yok etmek istercesine gözlerimi birkaç kez kırptım.
''Nişanlımı eski kocasıyla öpüşürken gördüm Lucy. Sence bu durumda ne yapmalıyım?''
Bana doğru yavaş bir şekilde adımlarken hata yaptığımı şimdi anlamıştım. Zayn'e biraz daha yavaş gitmesini söylemekte şimdi hata yaptığımı çok daha iyi anlamıştım. Harry tehlikeli bir biçimde bana bakarken yavaşça yanıma adımlıyordu. Korkuyla kasılan bedenim tepki veremiyordu.
''Beni bildiğin aldattı Lucy. Sence onu öldürmemek için bana geçerli bir neden sunar mı?''
''Ha-Harry.''
''Tıpkı basit bir fahişe gibi kendini onu zerre siklemeyen ve çocuğuyla öylece bırakan adamın kollarına attı. ''
''Harry-''
''Nasıl bir cesaret varsa onda beni bildiğin aldattı. ''
Dibime girdiğinde yüzüne yayılan tehlikeli sırıtış karşısında korkudan olsa gerek bir an kendimi yere atıp hıçkırarak ağlayasım gelmişti. Başını yana eğip yüzüme baktıktan sonra elini kaldırmasıyla refleks olarak geriledim ve gözlerimi korkuyla kapadım. Sırtım arkamda ki duvara çarptığında korkuyla titrek bir nefes aldım.
''Şşş korkma kedicik. ''
Büyük elleriyle onun ellerine göre küçücük kalan ellerimi kavrayıp nazikçe beni kendine çekerken merakla ve korkuyla hareketlerini izliyordum. Masum bir şekilde gülümseyip beni kendine iyice yaklaştırdığında sol elini elimden çekmişti. Merakla hareketlerini izlerken gülümseyişi yavaş-yavaş yüzünden silindi ve dolgun dudaklarını yalayıp konuştu
''Boş bulduğun bir saniyede hemen kendini onun kollarına atmayı o çok değer verdiğin olmayan gururuna nasıl yedirdin? ''
Alt dudağım titremeye başladığında beni aldırmadan devam etti.
''Senden genç sarışın bir çıtır bulunca seni ve Daniel'ı kapı önüne koyan ve gözlerinin içine bakarak evlenen bir orospu çocuğunu öpmek ve bir şey olmamış gibi davranmayı gururun nasıl kaldırdı?''
Kısa bir süreliğine unutmuş olduğum veya unutmuş gibi davrandığım gerçekleri en acı yönüyle yüzüme vururken gözümden bir damla yaş aktı.
''Gururunu ayaklar altına alıp onu öpmek ve beni tabiri caizse boynuzlamak gururunu okşadı mı?''
''Harry lütfen dinle-''
''Sen kimsin? Sen kimsin beni aldatıyorsun? Öldürürüm lan seni!''
Boynumu hızlıca kavrayıp beni arkamda ki duvara sert bir şekilde çarptığında sinirden boynunda şişen damarları ve seğiren gözünü görünce canımın acısını bir kenara attım ve korkuyla ağlamaya başladım. Boynumda ki büyük parmaklarını daha sıkı kavrayıp sıkarken nefesimin benden ayrılmaya başladığını hissettim. Yerden kesilen ayaklarımı sallandırıp beni bırakması için çırpınırken sırtımı duvardan ayırıp acımadan beni yere fırlattığında vücudum sertçe sehpaya çarpmış ve sehpanın üzerinde ki vazonun üzerime devrilip parçalara ayrılmasına yol açmıştı. Büyük bir sinirle bana doğru gelirken vücuduma batan camlar karşısında çığlık attım. O botları altında etrafa saçılmış kırık camları ezerek bana doğru gelirken ellerimi yere dayayıp kalkmaya çalıştım. Elime keskin bir şekilde batan cam yüzünden acıyla çığlık atıp yere tekrar düştüğümde elimi camdan çekecekken ayağımın üzerine sertçe basılan ayakla camın elime kısmen girdiğini hissetmiştim. O büyük botuyla ayağıma acımadan bütün gücüyle yükleniyordu. Acı karşısında çığlık attığım sırada güçlü bir şekilde bağırdı.