4

37.9K 1.9K 971
                                    

-Klasik Aycan itemi- SA BEN GELDİİİİİİİİİM FDSŞLFKSDLŞFS. Bu bölümü 45 dakikada yazdım ve wow aq uzun oldu he. Neyse. Sonlarında Zayn'in o aşık olduğum uzun saçlarını kestirdiği aklıma tekrar-tekrar gelince ve delirince nasıl yazdım bilemiyorum ama inş beğenirsiniz. flşsdkşfs. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.  Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçerbilirsiniz

Dinleyin : Beyoncé - I Care

****

''Lucy?''

Harry elini elimin üzerine koyup beni kendime getirdiği sırada arka masamıza oturduğunu bildiğim Zayn ve Daisy sesli bir şekilde güldü. Gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım.

''Lucy bebeğim iyimisin?''

Midemdeki tüm sıvının yukarı çıktığını hissederken ellerimle ağzımı kapadım. Hızla sandalyemi itip ayağa kalktığımda Harry'de resmen ayağa fırladı. Elimi karnıma ve ağzıma koyup iki-büklüm olduğumda Daniel'ın endişeli sesini duydum.

''Baba, Anneme ne oluyor?''

Harry endişeyle yanıma gelip kollarını etrafıma sardı ve yanımıza gelen garsona Daniel ile burada beklemesini söylerken beni hızla kucağına aldı ve tuvaletlerin olduğu tarafa ilerletti. Bayan Tuvaleti yazan yerin kapısını tekme ile açtı ve rujunu tazeleyen birkaç kadını umursamadan boş kabin aramaya başladı. Sonunda boş bir kabin bulunca içeri girdi ve yere oturup beni dizine oturttu. Klozetin kapağını açtığında bütün acı sıvıyı dudaklarımdan çıkarmak için klozete eğildim. Harry saçlarımı eliyle topladı ve ben şiddetle kusarken kulak altıma ve saçlarıma öpücükler kondurmaya başladı. Daha sonra ben şiddetle başımı geriye attım. Başım Harry'nin omzuna denk geldi. Bende bu sırada elimle duvarı aradım. Elime gelen peçeteyi çekip kopardım ve dudaklarımı sildim. Sifonu çektiğim sırada Harry'nin omzunda ki başımı kaldırdım.

''Şimdi iyi misin güzelim?''

Başımı zorla salladım ve kırık çıkan sesimle cevapladım.

''İyiyim Harry. Sanırım yediğim bir şey dokundu. ''

Harry anlayışla başını salladı ve uzun bacaklarını kaldırdı. Doğal olarak bende onunla kalkınca beni kucağına tekrar aldı. Kolumu boynuna sardım. Kafamı boynuna koyduğum sırada beni kucağından indirdi. Mızmızlandığımda kıkırdadı ve konuşmaya başladı.

''Yüzünü yıka iyi gelir bebeğim. ''

Dudaklarımı ısırdım ve güç bela kollarımı kaldırıp çeşmeyi açtım. Avcuma su doldurup yüzüme çarptığımda makyaj yapmak yerine ruj sürdüğüm için kendimi içten-içe alkışladım. Avucuma soğuk suyu bir kez daha doldurduğumda tekrar yüzüme çarptım. Soğuk su bütün hücrelerime işlerken çeşmeyi kapadım ve koluma akan suları sildim. Harry'nin uzattığı kâğıt havluyu alıp yüzümü kuruladım. Ardından nemlenmiş kâğıt havluyu gri uzun çöpe attığımda Harry elimi sıkıca kavradı ve boşta olan eliyle belimi tutup beni yavaşça yürütmeye başlattı. Onun adımlarına uyup yavaş bir şekilde yürürken derin bir nefes aldım ve başımı omzuna yasladım. Harry biraz daha bana yaklaşınca yutkundum. Masamıza ilerlerken Daniel ve onunla sohbet eden garsonu görünce gülümsedim. Harry beni kendi kalktığı yere oturtunca Daniel heyecanla yerinden kalktı ve paytak adımlarla yanıma gelip elimi tuttu. Ona bakıp zorla gülümsediğimde masum bir ifadeyle sordu.

''Anne iyimisin?''

Başımı salladım.

''İyiyim bebeğim. Sanırım yediğim bir şey yaramadı. ''

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin