19

38.6K 2K 463
                                    

Merhaba biz geldik. Kötü bir ruh hali içerisinde yazdığım bölüm oldu. Onun gruptan ayrılmasının benim üzerimde ki etkisini yansıtmamaya çalıştım ve sanırım başarısız oldum. Umarım hoşunuza giden bir bölüm olur.Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.   Bana ulaşmak için instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.

Dinleyin : Ben Cocks - So Cold.

****

''Bu seni neden ilgilendiriyor? ''

Karşımda öylece dimdik durmuş bana meydan okurcasına bakarken sinirle derin bir nefes aldı.

''Bu fotoğrafları sana çektirme hakkını ve bunların hesabını sorma hakkını sana kim verdi Zayn? Bunlar seni neden ilgilendiriyor? Özel hayatım seni neden ilgilendiriyor?''

Sinirle yumruklarımı sıktım ve hemen ardından masanın etrafında dolanıp onun yanına ulaştım. Ayakta omuzları dik ve kararlı bir şekilde bana bakarken onu kolundan yakalayıp kendime çektim.

''Seni sikerim Lucy. Bana diklenme!''

Dişleri arasından tıslayıp kolunu parmaklarım altından kurtarmaya çalıştı. Başarısız olunca sinirle sol ayağını sertçe yere vurdu. Fakat o ne kadar sinirlenirse sinirlensin benim kadar olamazdı.

''Sen manyaksın! Kafayı yemişsin! Nasıl peşime birini takıp fotoğraflarımı çektirirsin ya!''

''Manyağım lan manyak! Senin yüzünden manyak oldum!''

''Salak mısın ya bırak artık peşimi. Anlamıyor musun yüzsüz müsün? Sana ait değilim artık. Harry'ye aitim. O bana bende ona aitim. Sensiz mükemmel bir hayat sürüyorum. Bunu kabullenmenin nesi zor ha? Beni bırakan sendin şimdi neden kuyruk gibi peşimdesin!''

Söylediği her bir sözcük beynime kazınırken orada bir yerde kalbimin sızlamasına yol açan bir duygu olduğunu hissettim. Bu duygu öyle derin kalbimi acıtıyordu ki göğüs kafesim parçalara ayrılacak hissi veriyordu. Bu durumda olmak elbette hoşuma gitmiyordu fakat bu boktan duyguları kontrol etmek o kadar zordu ki.

Çıkış yolu bulunamaz bir labirentte dört dönüyor gibiydim adeta. Çıkış yolu yoktu. O yolu kendim bulacaktım. Bulana kadar koca bir karanlıkta dört dönecektim.

''Bir daha peşime birini takar fotoğraflarımı çektirirsen ve bunun farkına bir şekilde varırsam Zayn ciddiyim hiç hoş şeyler olmaz. Yasal yollarla seni kendimden uzaklaştırırım ve inan bana bunun gerçekleşmesini istemezsin. ''

Sinirle derin nefes aldığında kolunu yavaşça bıraktım. Ellerimi masaya dayayıp başımı eğdiğim sırada arkamda derin ve sık nefesler aldığını duyuyordum. Gözlerimi bir süre kapatıp hızla nefes alırken boğazını temizledi.

''Zayn.''

Hiçbir tepki vermeden konuşmasını beklemeye başladım.

''Zayn bana bak. ''
Gözlerimi aralayıp başımı yavaşça kaldırdım ve dik bir pozisyona gelerek ona döndüm. Çaresizlik okunan gözleri, gözlerimin içine en derinlerine bakarken diliyle dudaklarını ıslattı. Birkaç ufak adımla tamamen dibime girdiğinde tek kaşımı kaldırıp merakla ona bakarken konuşmak için dolgun dudaklarını araladı.

''Seni çok sevdim ben. Hatta seni en güzel ben sevdim. Benim sevgim dünyalara bedeldi. Fakat sen bunu fark edemedin. Seviyorum dedin ama bırakıp gittin. Geride beni öylece bıraktın ve gittin Zayn. Geride bıraktığın beni ve oğlunu düşünmedin. Bizi hiç mi hiç düşünmedin ve şimdi kalkıp pişman ayaklarına yatıyorsun resmen. ''

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin