29

26.1K 1.7K 1K
                                    

Uhm şey selam! 12 güncük geciktirmeli bölümle beraber döndüm fklsdflks. Ya şey yazamadım bazı özel sebeplerden dolayı yazasım gelmedi ve sonra bir oturdum oturuş o oturuş yazdım. Uzun yazmaya çalıştım ne kadar uzun oldu bir fikrim yok ama fskldds. Umarım hoşunuza giden bölüm olur. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim.   Bana ulaşmak için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.


Dinleyin: Hurts - Blind

****

''Sikeyim. Lucy neredesin?''

Yukarıdan Harry'nin uykulu sesini duyduğumda gözlerimi devirmemek için kendimi sıktım. Kucağımda ki meyve dolu tabağı uzanıp sehpaya bırakırken derin bir nefes aldım ve boğazımı temizleyip sesimi yükselterek konuştum.

''Aşağıdayım Harry.''

Çok geçmeden önümde dikilen uzun ve kaslı bedenine bakarken iç çektim. Daniel hala gelmemişti ve Harry uyanmıştı. Her an onun nerede olduğunu soracak diye diken üzerinde gibi hissediyordum. Ama Harry bunu yapmamış önümde ki sehpaya meyve tabağını iterek oturmuş ve bileklerimi kavrayarak onlara öpücükler kondurmuştu.

''Sanırım canını acıttım. ''

İç çektim ve başımı sallayıp onu onayladım. O ise beni bileklerimden daha sıkı kavrayıp kendine çekerken kaslı kolunu belime dolayıp beni kucağına çekti. Kucağında ki yerimi aldığımda esnedim ve başımı ona çevirdim.

''Seni onunla beni aldatırken görmek... Sikeyim çok kötüydü Lucy. ''

Dudaklarımı yalayıp onların ıslanmalarına izin verirken konuştum.

''Harry. Onunla uzun bir geçmişim var ve o gece aklım karışıktı. Sadece eskisi gibi hissetmek istemiştim. Senin bizi göreceğin ve bana şiddet uygulayacağın aklımın ucundan geçmedi. Beni ne kadar sevdiğini bana anlatırken bana el kaldırdın. Tam bir zorba serseriler gibiydin. Sikeyim eğer hep böyle olacaksa bazı şeyler ciddileşmeden son bulsun. ''

Harry bir süre yüzüme baktıktan sonra attığı kahkaha ile rahatsız hissetmiştim. Çünkü bu kahkaha alayla atılmış ve sonunda benim hoşlanmayacağım şeyleri duyacağımı haberdar ediyor gibiydi. Çok kısa bir süre sonra kahkahası dinince soluklanmış ve karnını tutarken sulanmış gözaltlarını silmişti.

Ona anlamsızca bakmaya devam ederken olağan üstü yavaşlıkla dudağını yaladıktan kısa bir süre sonra kaşlarını çattı. Dengesizleşmeye başlayan tutarsız hareketlerine şaşırıyordum. Bundan dolayı bende kaşlarımı çatarken çok kısa bir süre sonra elini kaldırıp saçlarımda gezdirmeye başladı. Tam olarak rahatlamış gibi hissederken büyük elleri saçlarımı parmaklarına dolayıp sertçe çekmiş ve yüzünü-yüzüme yaklaştırmıştı. Acı karşısında inlediğimde dişlerini sıkarak büyük bir nefretle konuştu.

''Sana bu kadar bağlanmışken seni bırakacağımı sanıyorsan yanılıyorsun. Seni bırakmaya niyetim yok. O siktiğim hislerine söyle kendilerine hâkim olsunlar. Yoksa Lucy bu sefer seni sadece dövmekle kalmam benim güzel bebeğim. Seni öldürmekten beter yaparım. Şimdi uslu bir kadın ol ve Daniel nerede bana onu söyle. ''

Siktir! Ona Daniel ile Zayn beraberler dememiştim. Bunu demeye niyetim yoktu çünkü adımın Lucy olduğu kadar emindim ki yeni bir kavga olacaktı.

''Sakın bana yalan söyleme. Sakın. Daniel nerede. ''

Yutkundum.

''O şey Zayn ile beraber. ''

Bad Boy 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin