SA ASE Ben geldim flşsdflşsdkfsd. Evat yavrularım umarım bizi özlemişsinizdir lşsdklfs. Hızlı hızlı ve dalgınlıkla yazdığım bölüm oldu. Ben beğenmedim haberiniz olsun roptırepotıerop. Profilimde ki Harry kurgum olan Skin'i okursanız sevinirim. Bana ulaşmak için instagram hesabımı takip edebilirsiniz [@rihfectt] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın bölüme geçebilirsiniz.
Dinleyin: Rihanna - Towards The Sun
****
Gemma elinde ki dondurmayı bana uzatırken kıkırdadım ve bende kendi dondurmamı ona uzattım. O hiç itiraz etmeden dondurmama yapışırken onun çilekli dondurmasını yavaş-yavaş tadıyordum. Vitrinlere bakarak yürürken Gemma dondurmasını elimden çekip aldı. Benim dondurmamı bana vermesini beklerken bir kendi dondurmasını bir benim dondurmamı afiyetle yemeye başladı. Onun bu haline kahkaha atarken karşıdan gelen ve Waliyha dışında herkesin gülüştüğü içlerinde Daisy'nin de yer aldığı Malik ailesinin görmemle duraksadım. Gemma benim duraksamamla oda durmuş ve baktığım yere bakmıştı.
''Onlar kim?''
Merakla sorduğunda yutkundum ve saçımı kulağımın arkasına sıkıştırıp alayla konuştum.
''Eski Ailem. ''
O anlamamış bir şekilde bana bakarken söylemesi her zaman beni üzen cümlemi kurdum.
''Eski eşimin ailesi. Önde ki sarışın ise uğruna terk edildiğim kaltak. ''
Gemma kıs-kıs gülerken dayanamadım ve bende ona katıldım. Malik ailelerinden kendime en yakın bulduğum Waliyha bizi fark ettiğinde asık suratına kocaman bir gülümseme yerleştirdi ve bana seslendi. Onun özellikle bana seslendiğini bildiğimden güldüm ve içimden ona 'İşte benim kızım' dedim. Waliyha önünde ki Daisy'yi itip bana doğru gelirken kollarımı iki yana açtım. O kollarım arasına girdiğinde kıkırdadım ve sıkıca sarmaladım.
''Aman tanrım Lucy çok güzel gözüküyorsun.''
Kollarımı boynundan ayırıp ondan geri çekilirken konuştu. Onun bu iltifatına karşın içten bir şekilde güldüm.
''Waliyha beni utandırmakta üstüne yok. ''
Waliyha gülümsedi ve Gemma'ya döndü.
''Hey merhaba. Ben Waliyha. ''
Gemma onun elini sıkıp gamzelerini ortaya çıkararak gülümsedi ve ismini söyledi. Harry'nin kardeşi olduğunu söylediği sırada oda Zayn'in kardeşi olduğunu söylüyordu. Onlara tebessüm ederek baktıktan sonra başımı kaldırdım. Yanımıza gelen Malik ailesini görünce gerilmiştim. Gemma benim gerginliğimi anlamış olsa gerek yerinde kıpırdandı. O sırada yanımıza ulaşan Malik ailesine sahte bir gülümseme bahşettim. Trisha gelip bana sarıldığında kollarımı boynuna doladım.
''Lucy! Bu ne hoş sürpriz. ''
Ondan ayrılırken Doniya bize iğneleyici bakışlarını atıp Daisy'yi koluyla dürttü. Daisy gözlerini benden çekip ona baktığında bir süre kıkırdadılar. Bu sırada sinirlerime hâkim olmak adına derin nefes aldım.
''Ee yanında ki kim?''
Trisha merakla sorduğunda ona baktım ve cevapladım.
''Gemma. Nişanlımın kız kardeşi. ''
''Memnun oldum Gemma. Bende Trisha. ''
Diğerleri de kendini tanıtırken Gemma sadece başını sallamakla yetiniyordu.
''Bende Doniya. ''
Doniya ona elini uzattığında Gemma tek kaşını kaldırıp onun uzatmış olduğu eline bir süre baktı. Ardından gözlerini devirip elini sıkmamayı tercih etti. Bu gergin ortamı dağıtmak adına konuştum.