- Когато се почувстваш готов. - Само каза Джехьон.
Знаеше, че нищо нямаше да постигне като го притисне. Единственото нещо, което можеше да направи е да се съгласи и да изчака Дойонг да се почувства готов да му сподели и Джехьон щеше да го изслуша.
Поостанаха още малко навън в тишина, когато Джехьон бръкна в джоба си и го подаде на Дойонг, който го изгледа объркано.
- Какво е това?
- Трябваше да ти го дам отдавна, но все не беше подходящия момент. - Дойонг разгъна листа, вглеждайки се в черното мастило по него. - Изпадна от рамката от стаята ни на кораба. Реших, че ще искаш да го видиш, а и е за теб.
Дойонг кимна и зачете написаното.
_____________________
Скъпи, Дойонг.
Ако си открил това значи се е случило нещо с мен, а ти си достатъчно умен и пораснал, за да чуеш истината.
Синко, преди време се забърках с лоши хора. Хора, който убиват дракони за забавление. Хора, който продават, кожите им, главите им и каквото друго вече ти е минало през ум. Хора, който организират боеве с дракони. И Хора, който контролират драконите за зло.
Аз бях един от тях. Наранявах ги, за да защитя вас, Дойонг. Да защитя майка ти, брат ти и теб.
Не трябва да се забъркваш с тези хора, Дойонг. Те нямат съвест.
Тези с дракони не винаги са от добрите.
Помни това, синко.
Ловците не спират да вредят на драконите и те започнаха да изчезват, затова и трябва да ги опазя.
Тръгвам си от вас, за да защитя драконите.
Чувствам, че съм длъжен.Хората започнаха да спират да вярват в тях, но ти Дойонг не трябва. Все по-малко хора знаят, че драконите съществуват и това е в твоя полза.
Картата, която ти дадох е част от една голяма. Тези с подобна част ти трябва да откриеш. Другите парчетата са в децата на мой добри приятели, на които вярвам безрезервно.
За да ги откриеш по-лесно идва ролята на компаса. Компасът те води, към друг със същия компас. Ти можеш да ги разпознаеш по компасът, както и те теб.
Съберете се и ни намерете.
Знам, че ще отнеме време, но ловците никога не биха се отказали да открият "гнездото" им. Те искат да премахнат и последния дракон на земята.
YOU ARE READING
Dragon's faith
FantasyОще от малко момче Дойонг вярва в дракони. Всички му казват, че те не съществуват, но Дойонг продължава да вярва в тях. След последното скарване с брат си, той бяга от дома си, за да докаже, че дракони има. Той е твърдо решен да докаже това, в кое...