Part 47

48 11 0
                                    

Чо Хе седеше и наблюдаваше вързаният Джънг Е и подчиненият си. Чо Хе се беше облегнал на облегалката на стола си и се усмихваше леко. Харесваше му да измъчва Джънг Е, но трябваше да забърза нещата.

- Спри. - Подчиненият му веднага спря ударите си и се отдръпна.

- Какво толкова искаш? Вече ти казах всичко. - Джънг е изхриптя, изплювайки кръвта, насъбрала се в устата му.

- Какво наистина искам? Да страдаш. Да виждаш как другарите ти страдат, зареди теб. Това ще е най-голямата ми награда. - Джънг Е само се намръщи. - Ще започна със изоставеното ти семейство или вече нищо не означават за теб? - Чо Хе му се усмихваше и внимателно изучаваше всяка чарта на лицето му.

Веднага беше забелязал промяната в погледа му. От както го бяха взели, Джънг Е не се остави да бъде повален, поне не и духом. Погледа му винаги беше решителен и непоклатим, но сега виждаше страха. Колкото и да се преструваше пред сина си, той означаваше всичко за него. А Дойонг беше достатъчно наивен да повярва на всяка дума, без да разбере всъщност какво казваха.

Чо Хе веднага беше и разбрал тактиката на Джехьон. Искаше да го убие, но искаше другият да не е наоколо. Хем искаше да го предпази, хем не искаше Дойонг да вижда тази му страна. Страната на безскрупулен негодник, какъвто беше и самият той.

Колкото и да отричаше Джехьон, Чо Хе го беше отгледал като свой син и беше негово копие. Колкото повече се опитваше да бяга от това, толкова повече щеше това да се приближава към него.

- Те нямат нищо общо.

- О, напротив. Малкият ти син, има много общо с всичко. Той ще е последният, който ще умре пред очите ти.

- Чо Хе, стига, нека да приключим с целият този цирк.

Думите на Джънг Е не се приеха на сериозно и това си пролича, когато мъжът пред него се засмя.

- Ти го започна, аз само ще го довърша.

Разговора приключи. Чо Хе се изправи и само направи лек знак с ръка към подчиненият си, който веднага го разбра и се приближи до врагът им, нанасяйки поредният си удар върху него.

________

Мълчание беше надвиснало между Джехьон и Чо Хе. Личеше си, че по-големият изобщо не беше в настроение и преди не би го безпокоял, но сега нещата бяха различни. Джехьон не беше сляпо подчиненият му и смяташе да разбере какво беше намислил и защо правеше всичко това.

Dragon's faithWhere stories live. Discover now