Part 7

101 21 4
                                    

Джехьон се излегна на леглото си облекчен, че ще си почине.

Беше най-напрегнатия ден в живота му.
Да търпи Шяоджун втори ден нямаше да го понесе.
Разтри слепоочията си с пръсти.
Трябваше му почивка.
Един добре заслужен сън нямаше да му навреди.

- Джехьон. - Но Дойонг беше на друго мнение.

Джехьон измънка в отговор.

- Защо не харесваш Шяоджун?

О, не. Търпя присъствието на Шяоджун цял ден и нямаше да приеме да говори за него сега, когато изобщо не му е до шибания Шяоджун.

- Може ли да си почина, Дойонг.?

Определено това не беше въпрос.
Дойонг ясно чу раздразнението в гласа му.

- Да, но съм любопитен. Какво се е случило между вас?

- Нищо.

- И ми казваш, че и двамата се мразите просто ей така, за да има?

- Удовлетворява ли те?

- Не. - Джехьон въздъхна шумно.

Разбра, че нямаше да си почине, докато не даде отговор, който по-ниския ще приеме, камо ли че такъв отговор не съществуваше.

- Нищо не ми е направил. Просто не го харесвам. - В стаята настъпи тишина.

Джехьон беше вперил умерения си поглед в тавана, докато Дойонг беше вперил поглед в него.

- Просто от самото начало на запознанството ни има нещо в него, което ненавиждам. Кара ме да не го харесвам. Самото му присъствие ме дразни. - След като отговор от Дойонг не последва нищо, проговори пак - Сега загаси. Не мога да спя на светната лампа.

Дойонг се примири, че повече нямаше да измъкне от него.
Загаси лампата и се излегна на леглото си.
_____________
Дойонг беше станал преди Джехьон.
По-големия не искаше да го буди и като се преоблече излезе тихо от каютата им.

Както вчера, на атриума беше пълна лудница.
Хората говореха помежду си с цел всеки да се разбере с този, с когото говореше.
Всеки си вършеше работата.

Реши да се отдалечи от шума и да отиде в задната част на кораба, където беше по-тихо.

- Защо трябва да си ходим?

Гласа на Шяоджун достигна до ушите на Дойонг. И момчето спря на място.

- Шяоджун свърших задълженията си тук. Трябва да си тръгваме.

- Нали уж сте партньори. Да останем.

Стареца въздъхна.

- Не зависи от мен. Не трябва да ни заподозрат. - Шяоджун въздъхна раздразнено. - Спечели ли доверието му?

- Не съм сигурен. Вчера си говорихме много, но предимно за дракони.

Дойонг разбра, че ставаше дума за него. Двамата се намираха в някаква стая, а Дойонг се приближи до дървената стена и се облегна, за да чува по-добре.

- Питах ли нещо по-лично не отговаряше и бях принуден да продължа темата с драконите. - Тишина. - Трябва ми повече време. - Отново проговори Шяоджун.

- Съжалявам, Шяоджун, но времето ти е ограничено.

Шяоджун отвори рязко вратата на каютата, карайки Дойонг да се стресне.
Препъна се в краката си и падна шумно на дървената повърхност, привличайки вниманието на Шяоджун.

- Дойонг? - В гласа на Шяоджун се личеше объркването.

- А-аз..

Дойонг нямаше какво да каже по въпроса. Подслушваше разговора им и нямаше как да се оправдае.

- Какво точно чу?

- Защо трябва да спечелиш доверието ми? - По-големия игнорира въпроса му, задавайки своя.

- Виж. Не трябва да ми вярваш. Не съм ти показал по никакъв начин, че заслужавам доверието ти, но и тези хора тук на този кораб също не са.

- Какво имаш предвид?

- Тези тук са ловци на дракони, Дойонг. Ще те използват, за да намерят гнездото.

- Какви ги говориш?

- Това е истината. - Настоя Шяоджун.

Дойонг се намръщи.
Разбираше защо Джехьон не харесваше Шяоджун.
Шяоджун беше манипулатор. Опитваше се да го измами.
Искаше да го накара да се съмнява в хората, които щяха да му помогнат.
Стисна зъби.
Нямаше да го слуша.

Обърна му гръб.

- Компаса ме доведе до теб.

Спря.

Той от къде знаеше за компаса?

••••••••••••••

*Следващата глава ще бъде качена на 07

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Следващата глава ще бъде качена на 07.10*

Dragon's faithWhere stories live. Discover now