Джехьон беше в каютата си.
Погледна към отсрещното легло, където преди беше Дойонг и се нацупи.
Тук наистина беше опасно за него.
Колкото и да мразеше Шяоджун не можеше да отрече, че при него ще бъде в по-голяма безопасност, отколкото с него.Вратата на каютата му се отвори и погледа му се премести от леглото към вратата, пред която вече стоеше Кун.
- Не са ли те учили да чукаш?
- Ще разберем за това по-късно. - Намигна му, а Джехьон веднага схвана намека.
- Какво търсиш тук, Кун?
- Какво стана онази вечер, Джей? - Кун игнорира въпроса му.
- Какво имаш предвид?
- Ти пусна Дойонг? Въпреки, че знаеше последствията, ако някой предаде шефа.
- Не знам за какво говориш.
- О, напротив. Много добре знаеш. Бях там Джей и видях какво стана.
- И какво те интересува?
- Мисля, че ми дължиш обяснение. Все пак не съм казал нищо на шефа.
- Какво искаш да знаеш? - Джехьон се примири с мисълта, че нямаше да се измъкне от Кун толкова лесно.
- Защо го остави да се измъкне?
- Когато го запознавах с хората тук видях колко е любезен с тях или поне се опитваше да бъде мил, въпреки че му беше неудобно от погледите им. - Кратка тишина. - Когато говореше с мен виждах искрицата в очите му и толкова се радвах, че му помагам да се приспособи тук по някакъв начин. Макар и за малко време свикнах да разговаряме нощем. Харесваше ми да чувам смеха му.
- И сега ти липсва това? - Предположи другото момче, а в отговор получи кимане.
- В онази нощ видях страха в очите му и ме заболя. Сякаш ме пронизаха със стрела в гърдите. Той се страхуваше от мен. Просто не можех да го принудя да остане тук. Сигурно не ме разбираш.
Но Кун го разбираше. Той самият в момента изпитваше такава болка. Думите му го нараниха. Познаваха се от доста време и Джей така и не разбра, че Кун го харесваше.
Преди си мислеше, че няма шанс с него, а сега имаше още по-малък.- Харесваш го? - Проговори след дългата пауза, която имаше.
- Да, приятели сме.
- Нямам това предвид. - Кун вдигна поглед от земята и погледна към по-високия. - Ти го харесваш като повече от приятел.
YOU ARE READING
Dragon's faith
FantasyОще от малко момче Дойонг вярва в дракони. Всички му казват, че те не съществуват, но Дойонг продължава да вярва в тях. След последното скарване с брат си, той бяга от дома си, за да докаже, че дракони има. Той е твърдо решен да докаже това, в кое...